@Helicryse Ik ben vorige week dinsdag bevallen van 2 prachtige meisjes ❤️. In het ziekenhuis gekomen voor de inleiding. Eerst m’n vliezen gebroken en om 9:30 de wee opwekkers aan gezet. Toen ging er om 12:00 een alarm af, dus wij bellen naar een verpleegkundige wat dit was. Toen zei ze: “Oh, ja maar ik zie het al, het kraantje van je infuus staat nog dicht”. Dus vanaf dat ie aangezet was heb ik geen wee opwekkers gehad, tot ze hem om 12:00 dus wel aan heeft gezet. Om 13:00 had ik 5cm ontsluiting, om 14:15 8cm, om 15:04 volledig en om 15:14 is baby 1 geboren en om 15:24 baby 2. Ik ben de ontsluitings weeen echt goed door gekomen. Dat kan ik zo nog eens doen. Maar de pers weeen waren dit keer heftiger. Ze hebben bij baby 2 de wee opwekkers ook vol omhoog gegooid omdat nadat baby 1 geboren was, m’n ontsluiting ineens naar beneden ging (8cm). Ik wist niet eens dat dat kon, maar wel dus. En dat was naar vond ik zelf. We hebben tot vrijdag in het ziekenhuis gelegen maar inmiddels weer fijn thuis. De meiden doen het heel goed. En ik voel me zo rijk. ❤️ Gewoon 3 dochters nu…….
Ik loop inmiddels al 3 weken met flinke voorweeën. Ook al 2 keer in het ziekenhuis geweest / gelegen omdat het misschien begonnen zou kunnen zijn. Helaas nog geen baby. Het is nog vroeg (ik ben nu 37+2) maar door al het voorwerk ben ik er echt wel klaar mee nu. Fysiek kan ik bijna niks meer en ik lig enkele avonden / nachten per week met weeën wakker die niet doorzetten dus het is vooral erg zwaar op het moment. Voordeel nu ik over de 37 weken ben, is wel dat ik nu gewoon thuis in bad mag bevallen. Laat de kleine meid maar snel komen!
Oh wauw, wat gaaf om te zien dat er al baby’s zijn geboren! Hier gaat alles prima. Ben het wel flink zat die dikke buik. Zeker nu de kinderen vakantie hebben vind ik het wel pittig. Even niks doen is er niet meer bij. Heb dagen dat ik bijna niet kan lopen van de bekkenpijn en wordt nog steeds elke ochtend misselijk wakker. En als de kids op bed liggen ‘s avonds dan heb ik harde buiken en voorweeen. Maaaar; het einde is in zicht en dat houdt me wel op de been Bij mij zijn ze allemaal een beetje rond de uitgerekende datum geboren dus ik vermoed dat deze baby ook nog wel 3 weken blijft zitten. Dus voor nu lekker van het zonnetje en de kids in het zwembad genieten.
De dagen kruipen hier voorbij en ik vind het wel pittig met 3 kinderen die vakantie hebben en dus hele dagen thuis zijn. Ze kibbelen best veel en dat zorgt niet voor een fijne sfeer. Ik ben maar naar de zwemplas in de buurt gegaan vanmiddag en dat zorgt wel voor een break in de negatieve stemming. Mijn man is nu ziek geworden helaas, dus ik heb weinig rust. Pff best pittig!
Oohhhh WoW ineens al een heleboel Baby’s mama’s van harte gefeliciteerd!!!!!! Geniet er Lekker van deze dagen! Wat fijn om te horen ook dat alles goed is gegaan en gezond is!! hier gaat het ook we Nog steeds erg zwaar en vaak buikpijn en harde buiken. Verlies elke dag nog steeds een stukje slijmprop! Maar Er Gebeurt verder niks! Van mij mag het komen!!!
Hier ook bevallen! Op 17-7 is bij een termijn van 37+3 weken onze zoon geboren. Bevalling is ingeleid vanwege afwijkende controles maar verder goed verlopen. Nu alleen nog even goed herstellen van die knip, maar verder intens genieten!
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 31 juli ♡ Helicryse - 34 jaar - 4e kindje 1 augustus ♡ Evi92 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Minttu - 33 jaar - 2e kindje 2 augustus ♡ Vaianana - 35 jaar - 1e kindje ♡ Elphy - 28 jaar - 2e kindje ♡ Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje 3 augustus 4 augustus ♡ Elisa1 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Xamevoli - 27 jaar - 1e kindje 5 augustus ♡ DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus ♡ Coob1989 - 32 jaar- 1e kindje ♡ Siamara - 38 jaar - 1e kindje ♡ Amelie - 33 jaar - 3e kindje ♡♡ JongMuisje89 - 31 jaar - 1e + 2e kindje! 8 augustus ♡ Madson - 29 jaar - 1e kindje ♡ Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje 9 augustus ♡ Marrid - 32 jaar - 2e kindje ♡♡ mxm - 26 jaar - 2e+3e kindje 10 augustus ♡ Myz - 34 jaar - 2e kindje ♡ Oj89-31 jaar- 2e kindje ♡ Sweety1603 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lomo - 29 jaar - 2e kindje 11 augustus ♡ Zwangervandetweede - 34 jaar - 2e kindje ♡ Isk03 - 29 jaar - 4e kindje 12 augustus ♡ Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje ♡ Fissie - 33 jaar - 2e kindje 13 augustus 14 augustus ♡ Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje 15 augustus ------------------------------------------ jongen (10) | meisje (17) | verrassing (4) ------------------------------------------ ♡ bevallen ♡ 3 juli - Oj89 8 juli - Kate87 10 juli - Muggleborn 13 juli - mxm 17 juli - Elisa1 ------------------------------------------ Sterretjes ⭐ SteffieD ⭐ Angelmom1 ⭐ KleineLai ⭐ Velena ⭐ Ila ⭐ MamaLins ⭐ Mocktail
Hier bij een termijn van 35+2 bevallen van een zoon, nadat bij 34 weken mijn vliezen al braken. Alles gaat goed met hem en hij mocht na 3 dagen zkh al mee naar huis ♡
Oh ja dus kan alle kanten op bij jou. Bij mij de 1e met 40+5 en de 2e met 40+3. Dus niet per se een indicatie dat deze voor de 40 weken gaat komen maar heb echt al zo veel voorwerk. Wordt er niet goed van.
Hier ook veel voorwerk, maar dat had ik eigenlijk bij elke vorige bevalling ook. Ik hoop dat onze kleine volgende week ergens komt. Duimen draaien maar! Hoe voel jij je vandaag? Ik ben echt moe Vanmorgen er even op u uit geweest, maar ik merk dat dat soms al teveel wordt. Ik wil nog zoveel kunnen en doen...
Gefeliciteerd met alle baby's! <3 @Helicryse vermoeiend he, zoveel willen doen en niet alles kunnen doen wat je zou willen. Houd je de spanning nog een beetje met het geslacht? Wij zijn de enigste verassingen denk ik zo? Ik loop wel echt op m'n end, erg moe rugpijn en een hele dikke toeter die in de weg zit. Al zijn de schopjes / bewegingen heerlijk. En zo verwonderlijk dat er zo'n klein wezentje in de buik mag groeien! Succes en sterkte aan iedereen met de laatste loodjes, hopelijk allemaal snel babyknuffelen!