Wat is germ???? Ik zie dat wel vaker voorbij komen, maar ik ken het niet. Maar ik kom dan ook van de Veluwe, haha
Goeiemorgen! mijn reukzin is zoooo versterkt.. Ik ruik altijd alles en overal heel intens en dit helpt niet met het kokhalzen.. Ik was dit vergeten van de eerste zwangerschap! Blergh.. Verder onderrugpijn en onderbuikpijn die mij niet echt geruststellen, maar geen bloed. En misselijk, die klassieker mag er ook bij... Aftellen naar de eerste echo, nog 7 keer slapen (en wakker worden om 5u30)
Ja super leuk Babywens! En zag dat we ook nog even oud zijn! Super leuk! Hihi Ik zal een poging doen! Mijn banner doet niet wat ik wil, weet iemand wat ik fout doe haha?
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus Miloena- 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
Ja die nodapp banners doen het schijnbaar niet meer omdat die site onveilig is. Heel jammer want ik vond die zo leuk. Die ik nu heb, lijkt er nog het meest op dus die zou je kunnen doen. Ik moest alleen mijn uitgerekende datum een dag verder zetten want anders klopte mijn termijn niet. Als je googled op 'baby gaga ticker' dan vind je hem.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 23 - Born to be mam - eerste echo 24 - Amelie - eerste echo 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)[/QUOTE][/QUOTE] dit is een oude lijst mis mn afspraken er op
Zo bijzonder dat sommige in onze lijst volgende week al de eerste echo hebben!! Kan ik meegenieten tot ik zelf aan de beurt ben. Dan kom ik die tijd ook een beetje door.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2)
Heb even gekeken en nu zou iedereen zijn afspraak erin moeten staan. Ik kan alleen niks terugvinden voor Lindsay? Wie is dat? Kan die gebruiker ook niet vinden. Iemand per ongeluk zijn echte naam in de lijst gezet i.p.v. forumnaam? @MamaLins denk ik?
De laatste test die ik in huis had, ik geniet zo van die tweede streep Heb voornamelijk last van overbodig lucht en hoofdpijn bohhh. Vanmorgen zelfs gaan googlen of ik paracetamol mocht pakken. Boobs blijven op de achtergrond en eigenlijk ook niet misselijk
Ik heb nog geen afspraak. Belde ooit een keer met 4 weken en toen zeiden ze: je bent er vroeg bij. Ik dacht.. ik ben zwanger, dit is wereldnieuws! Maar kennelijk viel dat wel mee Dus ik wacht nog ff een weekje. Als ze met 7 weken een vroege echo willen doen moet ik nog 3 weken wachten.. poehhh
Het gaat wel wat beter , heb ontzettende buikpijn en moest vanochtend ontzettend persen met het poepen dus ben nu ook trotse eigenaar van een aambei. Nog steeds een beetje bruine afscheiding. Heb de gyneacoloog gebeld zij zegt dat het mijn darmen zijn waarschijnlijk en dat bruine afscheiding geen kwaad kan en dat dat komt door het moeilijke poepen en dat ik iets moet halen om mijn darmen te legen , dus daar heb ik net de huisarts voor gebeld.. Ze zei nog zo leuk lachend Geniet ervan! Aan het eind nou echt genieten dit
Wat een onzekerheid zeg, gelukkig zet het niet verder door! Ik had gisteren ook alles vast zitten, echt een half uur op de wc zitten, dat heb ik nooit. En ‘s avonds was het ineens opgelost, zo vreemd. Ik gooide er ook maar weer een test tegenaan, ik dacht dat de vorige knalde, maar het kan nog meer haha. Dat vertrouwen is lastig. Mijn man begint ook langzaam blij te worden. Al zei hij gisteren ook dat hij dat juist niet wil, want bang voor teleurstelling. Blijft toch een rollercoaster hoor.
Laat obstipatie nou net een heel mooi zwangerschapsklachtje zijn haha, hopelijk kan je het positief benaderen
Ja voor ons staat de wereld op zijn kop, in de wereld van de verloskundige is het dagelijkse kost. Ik heb al met 3+4 gebeld. Vond het leuk om alvast een datum te hebben en ik wilde heel graag voor kerst. Ik ben de dag na kerst 8 weken en standaard had ik dan met 8+1 mogen komen, nu dus met 7+4.