♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
Dank je wel!!! En jaa! Vind het denk wel heel lastig, het nog niet weten tot moment supreme! Maar heb het 2 keer wel geweten en wil dus nu me laten verrassen haha!
Poeh wat heftig zeg! Ik kan me voorstellen dat je dit nu heel spannend vindt. Ik wens je veel sterkte en hoop op een goede zwangerschap voor je! Bedankt voor het delen van je verhaal. En @Siamara jij ook!
Bedankt voor het delen van je verhaal! Ik hoop ook voor jou straks een gezonde baby erbij! Ook mooi dat jullie oudste zoon geadopteerd is
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik heb ook gespuugd vanochtend. Ben echt vreselijk misselijk en heb een afkeer voor eten
Vreselijk gevoel hè! Ik moet ook niet aan eten denken. En dan gebeurt dat toch steeds Wat mij wel wat helpt is een pilletje Suprimal, dat is tegen reisziekte. Ik neem 'm alleen in een noodgeval en niet dagelijks, maar ik vond dat ik 'nu wel nodig heb Sterkte!
Sterkte voor de meiden die al misselijk zijn en moeten spugen. Maandag hebben de eerste hier gewoon al een echo kan haast niet wachten om jullie eerste echo’s te zien ♡ Ik moet ook wat bekennen ik weet nu nog maar 2 dagen dat ik zwanger ben en heb nu echt al zo’n zin om kleertjes te gaan kopen en heb al helemaal in gedachten hoe ik de babykamer wil. Zijn jullie hier al mee bezig of ben ik als enige beetje overenthousiast
Dank je wel!! Ondertussen ben ik door de laatste test overtuigd dat het echt zo is.. bijna geen kleur meer in de controle streep Meer dan afwachten kunnen we nu niet doen
Haha! Heerlijk toch?! Zelf ben ik er nog niet mee bezig, vind het prettig dat het nu de drukke december maand is. Qua kleertjes koop ik weinig omdat het sowieso een verrassing wordt voor ons. En wat betreft de babykamer: wij zullen eerst nog moeten verbouwen in huis
ohjee verbouwen Hopelijk niet al te grote verbouwing. Wij doen in december een kleine verbouwing aan mn zoon zn nieuwe slaapkamer en dan doen we daarna maar gelijk de babykamer er achter aan na de 12 weken. Kleertjes kopen doe ik nu ook nog niet maar willen wel graag weten wat het word. Bij de eerste wisten alleen wij wat het werd en zeiden we tegen de rest dat we het niet wisten maar deze keer mag iedereen t wel weten. Dan hoef ik minder moeite te doen om het niet te zeggen.
Oei sterkte @Muggleborn en @Helicryse met het overgeven! Wij wisten het bij de 1e wel maar bij de 2e niet en we vonden dat wel echt wat speciaals geven aan de zwangerschap en bevalling dus we gaan dit keer weer voor een verrassing. Ik heb bij de 2e wel momenten gehad dat ik dacht 'als we willen kúnnen we het nu weten' maar dat vond ik dan zo'n pret bederver en op een gegeven moment heb je het zo lang volgehouden dat het ook bijna zonde is om dat last minute toch nog te zwichten.
Ahh ja klopt @Amelie !! Ik denk dat je na 24 weken wel echt denkt 'nu komt het dichterbij dus we wachten nu wel af!' Alleen omdat ik op de verloskamers werk en dus ook de mogelijkheid heb om vaak even te spieken bij de baby, zal dat toch even anders zijn. Je kan niet zelf even de echo erop zetten want ik zie exact wat het is als ik perongeluk de echo tussen de beentjes heb haha! Dus het zal lastig worden maar ook zooo leuk!!
Haha nee daar ben ik nog helemaal niet mee bezig Sowieso omdat ik niet van shoppen houd, haha. Hier komt ook geen babykamer trouwens, maar de kleine bij ons op de kamer. Ook geen box en commode trouwens, dat vind ik echt ondingen die ik nooit gebruikte. Dus die laten we nu maar weg