dat snap ik idd wel, ik hoop zo voor je dat dit een echt plakkerd is. Met ductape of superlijm ofzo ♡
Snap dat dat wat lastiger is voor de dames waarbij het al eens misgegaan is.. Zelf kijk ik al wel overal naar leuke dingetjes maar durf nog niks te halen. Blijft voor nu even bij fantaseren, na een goede termijnecho mag ik los van mezelf.
Tijdens m'n 1e zwangerschap heb ik al zoooooooveel cadeau gekregen. De toekomstige babykamer staat/ligt vol met een buggy, kinderwagen, voedingskussen, bakken en tassen vol kleding... M'n zusjes en broertje hebben hun gezin al compleet en ze gaven het liever aan mij dan dat ze het verkochten. Lichtelijk deprimerend eigenlijk.
Ja, ik moet er eigenlijk een keer goed opruimen en dingen uitzoeken, maar dat ga ik doen als ik 13+ weken ben denk ik. Verder vermijd ik die kamer een beetje.
Ik snap dat sommige nog niets willen kopen ivm eerdere miskramen en dergelijke... ❤️ Ik heb zelf al wel een lievig zetje gekocht, en nog een ander shirtje, en een overslag shirtje. Wilde het zoooo graag...
Ik durf hier pas echt wat te gaan kopen na een goede echo. We willen toch niet weten wat het wordt dus is de keuze beperkt want veel neutraals is er niet. Ik vond wel iets wat ik ga kopen na een hartje op de echo, want zie mezelf al elke maand groeifoto's maken met deze leukerd!!
Ik ga wel binnenkort iets kopen maar dan meer iets kleins zoals een mutsje ofzo. Wij hebben eigenlijk alles al wel, ook in unikleuren, dus hebben niet echt iets nodig maar toch zal ik zeker nog wel wat gaan kopen. Maar ik ben d'r nu nog niet mee bezig. Ik weet dat dat vanzelf wel komt, ik probeer nu te 'genieten' van deze periode.
Dat is echt leuk!! ♡ Misschien een tipje trouwens. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap best veel uni gevonden bij de Lidl. Kun je ook online bestellen.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus ♡Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4)
Ook even aangepast naar verassing! Bij mijn eerste 2 kindjes was het ook een verassing, dit was echt zo'n fantastische belevenis bij de bevalling dat wij dit moment echt niet eerder willen! Hihi Al is het kwa kleren wel heel makkelijk, maar de verassing is echt zo'n aanrader haha ! Kleertjes bestellen kan nog vanaf het kraambed. Al koop ik vast weer een hele reeks zwart witjes haha ( shop verslaafd)
Voorlopig ga ik nog niks kopen maar als het zo ver is moet ik werkelijk alles opnieuw aanschaffen. Na 7 jaar (en dan alweer bijna 8) niet verwacht nog aan een 2e te beginnen dus alles verkocht, weggegeven of weggegooid. Zelfs afgelopen zomer nog een heleboel de deur uitgedaan. Mijn ouders geloofde ook niet meer dat er een 2e zou komen dus die hebben van het zomer ook al het kinder speelgoed weggegevenoeps.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (3)
@miloena ik heb even de laatste lijst teruggehaald waar Myz bij op stond, ik denk dat je per ongeluk die daarvoor hebt gepakt
Haha toch niet de enige met koopdrang Maar heb nemen gelukkig nog ingehouden tot nu. Ik mag van mezelf ook iets kopen als de 1e echo is geweest. En dan vertellen we het aan ons zoontje <3
Leuk! En shoppen vanaf het kraambed vond ik eigenlijk nog veel leuker want dan weet je ook voor wie je het koopt en hoeveel je nou echt nog nodig hebt. En toch genoeg tijd.
Oh jongens ik ben toch ineens weer zenuwachtig! Ging net naar de wc en heb wat helderrood bloedverlies.