Uitgerekend 1 - 15 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @Amelie dat is echt een hele mooie test! Het zijn onzekere weken/maanden dat eerste trimester, maar dit ziet er echt heel goed uit!

@Kate87 leuk die kerstbal! Wij vertellen het ook met kerst aan onze ouders, door een echo foto in te pakken met een vraag erop of dat er volgend jaar een extra plekje aan de kersttafel is?

Kate87, Minttu en Amelie vinden dit leuk.
  2. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    ik heb vandaag mijn laatste testen die ik nog had gebruikt.

De mooie oploop van de CB van 1-2 naar 2-3 en de oploop van de testjes hieronder hebben me gerust gesteld. Verder maar afwachten en beetje vertouwen hebben in mijn lijf dat dit goed komt, maar man wat een moodswings zeg, ik word er niet goed van! Ik herken mezelf soms niet eens, had ik bij mijn 2e zwangerschap ook!

Bijgevoegde bestanden:

velena, Kate87, Helicryse en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    @Amelie mooie test!!!

M'n schoonmoeder net: "Blijven jullie slapen met Kerst? Dan kun je nog wat drinken ook."
    "Jaaaa" :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

velena, babywens93, mxm en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie oploop voor! Die moodswings herken ik wel. Had ik inderdaad bij mijn 2e ook. Bij de 1e helemaal niet. Zo vervelend!

5. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Nou inderdaad. Bij de 1e had ik dit ook niet. Ik werk zelf in het kinderdagverblijf. Maar ik merk aan mezelf dat ik soms zo snel geïrriteerd al kan worden van de kinderen. Moet ik wel op letten. :roflmao:

6. Xamevoli

Xamevoli Actief lid

21 sep 2020
    171
    245
    43
    Vrouw
    Gelukkig ben ik niet de enige met moodswings zo te horen.. Vind het wel vreselijk, normaal ben ik heel geduldig en conflict mijdend...:roflmao:

mxm vindt dit leuk.
  7. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Pff verschrikkelijk! Ik vind mezelf echt niet leuk op het moment.

born to be mam en mxm vinden dit leuk.
  8. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Waar wonen jullie eigenlijk? In het midden van het land? Noord/zuid? Ik woon in het midden van het land. :)

Muggleborn vindt dit leuk.
  9. Muggleborn

Muggleborn Actief lid

19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Ik woon ook ongeveer in het midden :)

mxm vindt dit leuk.
  10. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik woon in het Oosten van Nederland :)

Ik moet er nog erg aan wennen dat ik niet meer alles mag eten. Volgens mij heb ik vandaag kaasjes gegeten die eigenlijk niet mogen, om maar niet op te vallen. :oops: Ik zit hier met m'n hoogzwangere schoonzusje en een paar keer vroeg ik haar "Goh, wat mag jij hier wél van hebben?" :D:D maar dat lukte me niet elke keer.. :$o_O

mxm, born to be mam, Amelie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Limburg :)

mxm vindt dit leuk.
  12. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Ik mis ook bepaald eten ineens heel erg! Wat ik voorheen niet eens veel at, maar omdat ik het nu niet meer mag heb ik er ineens mega zin in. Stom stel hersens van mij

born to be mam vindt dit leuk.
  13. babywens93

babywens93 Niet meer actief

Vandaag toevallig mijn moeder verteld. Ik kon het echt niet meer voor mezelf houden. Ze is heel erg blij. Gezegd dat ze haar mond echt moet houden, want wil het met kerst mijn broertjes en vader vertellen dmv een fles drank met daarop een etiket “baby 2 on the way” (site kidsdeco.nl) Dit ook voor mijn schoonouders.

Zuid Holland :)

mxm, born to be mam en Amelie vinden dit leuk.
  14. Muggleborn

Muggleborn Actief lid

19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Ik heb het andersom. Heel veel dingen die ik echt heel lekker vind, vind ik nu vreselijk stinken en echt niet lekker :p:| zou wel een lekkere rode biefstuk lusten....

born to be mam vindt dit leuk.
  15. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Ohhh hou op hou op lekker lekker
    Ik merk wel dat ships me wat minder goed smaakt, niet zo’n heule grote ramp :p

born to be mam en Muggleborn vinden dit leuk.
  16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hier een boekje van nijntje opa en oma pluis- met een super schattig kaartje erin in de sint zak gestopt. ( al had ik het mijn moeder al eerder verteld haha )

Verder houden we het geheim voor de rest tot de 1e / 2e echo, zodat we zeker weten dat het goed zit ( tot zover )
    Dan vertellen we het ons oudste ook pas, anders duurt het zolang voor haar.

@Amelie wat een spanning zeg! Ik duim voor je dat het de vervelende darmen waren! Wel een mooie knal test.

@KleineLai duimen dat ze nog gaan oplopen, wie weet ben je iets minder ver! Ik hoop op een plakbeebje voor je !

mxm en born to be mam vinden dit leuk.
  17. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Noord-Holland maar ik kom eigenlijk uit het zuiden. Heb daar mijn familie nog wonen.

Ik heb vooral zin in kaasjes. Had ik volgens mij vorige keer ook. Gelukkig zijn daar veel varianten van die we nog wel mogen. Ik had bijna mijn vriend om 9 uur vanavond nog naar de winkel gestuurd voor een kaasje. :roflmao: Maar ik ga morgen maar even halen denk ik.

Ik heb vandaag een nieuw kwaaltje ontwikkeld: ik ben, I shit you not, niet overdreven, vandaag denk ik wel 30 keer naar de wc geweest om te plassen. En niet eens dat ik zoveel gedronken heb maar mijn bm drukt de hele tijd zo op mijn blaas dat ik alweer moet als ik net van de wc af ben. Gelukkig is het bloeden niet doorgezet. Alleen bij afvegen soms nog een druppel. Misschien toch mijn darmen geweest. o_O

Siamara, mxm, born to be mam en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Ohh wat fijn om te horen dat jullie lontje ook soms al iets korter is. Ik ben bijzonder geïrriteerd soms

Ik woon ook in Zuid Holland!!

babywens93 en born to be mam vinden dit leuk.
  19. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Gelukkig!!!!!

20. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336