Zou ik ook zeker doen hoor!! Ik snap niet waarom ze daar zo moeilijk over zouden doen.. als het jou geruststeld. Ik hoop dat je gauw mag!!
Hopelijk blijft alles goed gaan @Amelie Mijn kwaaltjes vallen echt goed mee. Gisteren was ik enorm duizelig en af en toe voel ik me een beetje misselijk. Mijn borsteb zijn erg gespannen, ik denk dat ik een cupje groter mag. Verder zou ik af en toe nog vergeten dat ik zwanger ben. Ik heb enorm veel schrik om het oo het werk te vertellen. Ik werk er 3 weken nu en de extra hulp was welkom want lijn collega heeft wat zware maanden achter de rug. Dat blijft hij ook steeds herhalen De oma´s en opa´s willen we inlichten met kerst. We hadden gisteren een fotoshoot voor ons zoontje die 1 zal worden binnenkort en we hebben hem een bordje doen vasthouden met "grote broer aug 2021" Ik dacht dat ik niet de enige Belg was uit dit groepje. Ik weet alleen niet meer wie mijn land-genootje was
Tegen de misselijkheid hielp bij de 1e helemaal niks. Heb ook echt liever 10 keer een bevalling dan 1 zwangerschap Had dan ook wel echt geluk met mn bevalling. Op 3,5 uur was hij er na t breken van de vliezen zonder echt veel pijn te hebben. Wel subtotaal ruptuur waar ik nog steeds beetje last van heb Hopelijk deze keer weer zo’n makkelijke bevalling.
@Amelie Idd morgenochtend gelijk even bellen. Hopelijk doen ze niet moeilijk & mag je wat eerder langskomen. Echt super vervelend voor je. Het hoeft echt niet slecht te zijn. Bij mijn zoontje de hele zwangerschap bloedverlies gehad. Ik duim voor je! Hier komen en gaan de kwaaltjes. Begin nu wel de zenuwen krijgen voor de echo morgen. Hoop zo dat er een klein boontje zit met misschien al een hartslag. Ik zal even de lijst naar voren halen!
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4)
Hoi Uit West-Vlaanderen hier. Ik lees vaak mee maar vind het moeilijk om mee te reageren op iedereen, sorry! @Amelie ik duim voor je mee dat alles goed blijft gaan! Hier vooral misselijk, lig meer in de zetel dan iets anders, lastig.. Vandaag is mijn zoontje jarig, dus even de zetel inruilen voor een wandeling
@Amelie is het eigenlijk niet gewoon innestelingsbloed? Dat is toch ongeveer rond deze periode als je daar last van hebt?
Lijkt me een beetje laat voor een innestellingsbloeding. Die is meestal rond de 3+ weken. Kan natuurlijk wel dat ie een adertje geraakt heeft bij het groeien o.i.d. maar ingenesteld is ie als het goed is al lang anders zou ik niet al bijna 2 weken positieve tests hebben. Vandaag toch weer een beetje misselijk geworden dus de hoop is nog niet helemaal verdwenen. Ben benieuwd met je echo @babywens93! Zou wel heel leuk zijn als je al een mooi hartje ziet! Heel fijn dat ze dat uit zichzelf al voorstellen.
Ik denk dat het gewoon allemaal enorm spannend is voor iedereen, en dat je hormonen je alle kanten op slepen. “Het zit niet goed, het zit wel goed, ik heb geen kwalen, ik heb wel kwalen”. Als het goed is, is er iets aan de hand want we hebben allemaal positief getest met oploop. Dus er groeit iets! ❤️ Laten we van het beste uitgaan, en hoopvol blijven.
Juist! That's the spirit! Hopelijk kijken we over een paar weken terug en denken we, waar hebben we ons in hemelsnaam druk om gemaakt?! Ik heb zoveel zin in mijn bolle buikje weer. Kan niet wachten.
Mijn weeigheid is al 2 dagen een beetje weg, maar m'n borsten doen goed pijn en ik ben flink duizelig. Ik probeer er eigenlijk zo min mogelijk mee bezig te zijn dat ik zwanger ben... Voelde wel een gekke korte druk rechtsvoor steeds, vanmiddag. Weet niet wat ik daarvan moet denken. Kwam vanochtend een vriendin langs met een voorverpakte Starbucks ijskoffie als verrassing, die vind ik erg lekker, maar die drink ik dus écht niet meer vanwege de overload aan cafeïne. Ik heb m'n man stiekem ingefluisterd dat hij 'm moest leegdrinken als ik ff wegliep. Ik hoop dat ze ons niet doorhad Spannend @babywens93 , morgen al de 1e echo!! Hopelijk is alles goed. @Amelie ik hoop dat je eerder terecht kan. Deze onzekerheid is toch slopend...
Gelukkig dat dat weg is! Duizeligheid heb ik overigens wel ja! Beetje lage bloeddruk voor mn gevoel. Wanneer heb jij ook alweer echo?
22 dec, als ik precies 7 weken ben. Maar ik ben alleen maar bezig met de periode daarvoor doorkomen zonder te beginnen met bloeden...
Hmm duurt nog ff. En jij hebt natuurlijk de pech dat je hebt meegemaakt dat je goede echo’s hebt en het daarna alsnog fout ging