Ik heb trouwens nog even 2x CB besteld. Ik wil die 3+ nog zien . Maar niet die waar “Zwanger” en dan 1-2/2-3/3+ op komt, maar alleen een + en dan 1-2/2-3/3+. Dat zijn toch ongeveer dezelfde?
Ja lijken me gewoon dezelfde. Ik heb er ook nog een liggen, misschien dat ik die toch deze week nog doe. Is wel een geruststelling als er een 3+ te zien is. Straks eerst maar eens de verloskundige bellen, kijken wat ze zeggen.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje Isk03 - 29 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje Ila - 40 jaar - 2e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje Oj89-31 jaar- 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 17 - DanielleG - eerste echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 24 - Ila - 1e echo gynaecoloog 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo 28- oj89-1ste echo radboud umc Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4)
Ik ga die digitale niet doen. Die maakte me steeds alleen maar bang... Geloof dat ik de 3+ nooit haalde als ik 'm met 5+ weken deed.
Vanmorgen geen rood bloed en ook geen stolsels, zelfs niet bij het persen. Alleen beetje oud bloed. En mijn borsten en de misselijkheid is ook weer terug. Ik ben weer hoopvol! Maar ga toch even bellen straks. @Minttu lijkt me verschrikkelijk om zo'n corona test te doen nu. Weet niet hoe misselijk je bent? Emmertje mee? Voor als je moet overgeven.
Hier ook verder niet veel symptomen alleen de ene dag voel ik mijn borsten meer als de andere. Hebben jullie dat ook? Een beetje op en af? Vanmorgen ook weer een testje gedaan, stelt me toch altijd wel weer gerust moet ik zeggen. @Muggleborn en @babywens93 voor jullie nogmaals succes bij de echo, zo spannend de eerste echo <3
Ja heb ik ook hoor. Af en toe voel ik licht m’n borsten, af en toe weeïg, zaterdag behoorlijk, zondag helemaal niet, vanochtend weer wel.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2e kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje Lindsay - 33 jaar - 5e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2e kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje ♡ Helicryse - 33 jaar - 4e kindje Isk03 - 29 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus ♡ Miloena - 27 jaar - 3e kindje 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus Madson - 29 jaar - 1e kindje Ila - 40 jaar - 2e kindje 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje Siamara - 37 jaar - 1e kindje Myz - 34 jaar - 2e kindje Oj89-31 jaar- 2e kindje 11 augustus Born to be mam - 32 jaar - 2e kindje DanielleG - 32 jaar - 2e kindje 12 augustus Ruby26 - 34 jaar - 2e kindje KleineLai - 30 jaar - 3e kindje Velena - 34 jaar - 3e kindje Ikke22812 - 30 jaar - 3e kindje ♡ Kate87 - 33 jaar - 3e kindje 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 10 - Ikke22812 - Intake vk 15 - mxm - vroege echo 17 - DanielleG - eerste echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 21 - Ruby26 - eerste echo - 30 intakegesprek 21 - mxm - eerste echo verloskundige 21 - KleineLai - eerste echo + intake 21 - Ikke22812 - eerste echo 22 - Helicryse - eerste echo verloskundige + intakegesprek 22 - Siamara - 14.45 eerste echo 22 - Kate87 - 1e echo gynaecoloog 23 - Born to be mam - eerste echo 23 - Miloena - 8 weken echo 24 - Amelie - eerste echo + intake VK 24 - Ila - 1e echo gynaecoloog 28 - Vaianana - Intake VK + tweede echo 28- oj89-1ste echo radboud umc 28 - 1e echo (7+4) Januari 6 - Born to be mam - intake VK ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (4)
Ik heb de eerste echo gepland op 28 dec, dat is met 7 wk en 4 dagen. Vorige zwangerschap had ik al echo’s met 5 en 6 weken en was er volgens de gyn niet genoeg te zien. “Als je echt zo ver bent zit het niet goed” zei ze. Nou... ik bleek later echt zo ver te zijn geweest en het zat hartstikke goed. Dus voor mij deze keer liever iets later en dat je alles goed kunt zien.
Dat snap ik, dan ben je zo ongerust terwijl het eigenlijk gewoon goed zat! Ik mag ook komen bij 6 weken ben wel echt benieuwd ook hoor. Bij me vorige zwangerschap wel echt een heel duidelijk kloppend hartje blijft toch spannend zo’n eerste echo.
Jeetje dat lijkt me ook naar om te horen en dat het dan toch goed blijkt. Ik heb vorige keer 2,5 week gedacht nog zwanger te zijn terwijl het vruchtje al niks meer deed dus ik ga juist liever eerder zodat ik niet meer zo lang de waan heb dat het nog goed is
Heb de verloskundige gebeld, de assistente zei dat ik ook gewoon het noodnummer had mogen bellen dit weekend. Ze was gelukkig heel begripvol. Ik mag zo bloed laten prikken en volgende week met 6+4 mag ik komen voor een extra echo. Ben altijd zo bang dat ik te hysterisch doe met mijn bezorgdheid maar ze snapten het gelukkig wel. Zul je net zien dat ik nu ineens weer hartstikke misselijk ben al de hele ochtend.
Ps even een vraag van een hele andere aard. Ik fitness en voetbal normaal. Hoe staan jullie tegenover sport? Kan momenteel nog alles of toch al beginnen met dingen aanpassen?
Ik heb vorige week de hele week buikpijn gehad helemaal onderin..dus zal er wel bijhoren.. sinds gister is het minder en heb ik er misselijkheid en ontzettend schrale tepels voor teruggekregen ♀️♀️
In principe moet het gewoon kunnen als je je goed genoeg voelt. Die kleine zit veilig. Ik voor mij persoonlijk ga ik nu niet sporten omdat ik bang ben dat ik meer bloedverlies krijg. Maar ik sport op het moment sowieso niet dus is de keuze makkelijk.