Ik heb geen reden om me zorgen te maken hoor, ik voel me echt zwanger, maar toch. Ben geconditioneerd om te "weten" dat het "toch misgaat". Kan er niks aan doen. Ik heb het de hele dag al door en door koud. Dekentjes helpen niet, de kou komt van binnenuit. Hebben jullie dat ook?
Ja echt door en door koud, al 2 dagen is dat zo.. Het enige wat helpt is mijn kersenpitzak opwarmen en die bij me houden als soort van kruik. Heb je evt nog contact gehad met andere vk praktijken ivm het meenemen van je man naar de echo?
Thanks! 16.30 uur pas dus volle dag spanning Nee hoor helemaal niet. Maar ik was dit keer al heel vroeg heel misselijk dus ik denk steeds "oh jeej!"
Ja begrijpelijk, dat is wat je kent. Hopelijk mag je dit keer een goede ervaring hebben en weet je dat het ook anders kan. Koud heb ik het ook heel erg. Komt omdat je lijf extra hard aan het werk is dus de kou van buitenaf botst dan nog harder met je lichaamstemperatuur. Niet echt een goed seizoen om in het 1e trimester te zitten.
Ik heb vanavond een mail gestuurd naar een praktijk in een dorp vlakbij. Ze hebben niets over corona op hun website staan. Op hoog van zegen...
Heeft er iemand hier ervaring met bruine afscheiding waarbij het niet fout is afgelopen? Had het net ineens best wel veel toen ik thuiskwam van het boodschappen doen . Nu net weer naar de wc geweest om te poepen en nu had ik het dan weer niet... maar vorige keren is het bij mij slecht afgelopen waardoor ik nu weer denk dat dit het geval gaat zijn.. Van googlen word ik alleen maar onzekerder Dus ik hoop dat iemand hier iets kan zeggen wat me gerust kan stellen....
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik ook bruinverlies gehad en daar zijn 2 hele vrolijke (en eigenwijze) kindjes uit gekomen. Bij mijn laatste zwangerschap ook een aantal keer best wel wat helderrood bloedverlies gehad zelfs. Toen dacht ik ook einde verhaal maar zat een vrolijk springboontje op de echo.
Veel succes morgen meiden ❤️ Ik ben heel erg benieuwd voor jullie! Ik zelf wil ook de NIPT niet doen. Vorige keer ook niet gedaan. Nu ook niet.. geen reden waarom niet/wel. Ik weet eigenlijk niet waarom niet. Ik had vandaag was lichte krampjes links onderin richting m’n lies, denk een beetje bandenpijn. Ook nog de CB gedaan. Nog steeds 2-3. Stiekem open gemaakt , zag wel dat de 2 lijnen echt bijna zowat even donker zijn. Dus denk dat ik op het randje zit. Ik weet niet waarom ik me daar druk om maak. Maar ik wil gewoon die 3+.. het voelt voor mij wat zekerder of zo... nog even wachten en dan is het al dinsdag, en staat de echo gepland. Ik kan niet wachten. Ik had het vandaag zo vreselijk koud... Ik heb ook echt onder een loeihete douche gestaan. En ik heb het nog koud. Zit in m’n warme huis pak met dik kleed over me heen, en nog niet helemaal warm.
Fijn om te horen ! Mijn eerste zwangerschap had ik dit ook vaker en dat stopte rond 6 weken, eigenlijk tegelijk met het stoppen van het hartje. Dus ik weet niet wat ik hiervan moet denken....
Vanavond intake gehad van mvm, morgen komen ze al spullen brengen. voor de meiden die morgen een echo krijgen... heel veel succes en geniet er van
Nee snap ik. Het is ook super spannend en als je dan ook al een verleden hebt dan is het nog spannender. Ik heb nu overigens nog steeds bruine afscheiding hoor, ook al is het bloeden gestopt. Hopelijk morgen een mooie echo, dat dat jou ook weer een beetje hoop mag geven.
Ik hoop voor jou dat je morgen een mooie echo hebt dat zou mij inderdaad wel hoop geven.. ben zo onzeker
Voor wie is dunne waterige afscheiding, en af en toe dikkige plakkerige afscheiding herkenbaar? Zat echt zo’n sliertje dikkigere afscheiding in m’n inlegkruisje
Hier geen Nipt en combi test, vorige 2 zwangerschappen ook niet gedaan. Pffoehh ik kwaal met je mee op precies hetzelfde niveau, koud misselijk en moe. Aan de ene kant lekker zwanger aan de andere kant bahh die misselijkheid voornamelijk. @Siamara hele dikke knuffel!! Hier ook zo inmens koud! En hopen dat die praktijk wel toestaat dat je man mee zou mogen! Ik duim voor je ! En ook op een plakbeebje, het is je zo gegund! @Muggleborn zo onzeker in het begin he, ook voor jou een hele dikke knuffel, duimen op een plakbeebje! Voor de echos morgen, spannend meiden, succes !!
Mijn afscheiding is verder heeel erg waterig zelfs en af en toe wat dikker en gelig. De gyneacoloog zei dat dat normaal is. Heb nog geen slierten gezien, maar ik denk dat dat wel normaal is ?
Succes bij de echo vandaag dames! Hopelijk mooie beelden! Ik ben ook super gespannen. Ik zit nu bijna in de week waar het 6 weken geleden mis is gegaan ( w5 bijna geen symptomen, w6 bloed) en voel me ongeveer hetzelfde Mega koud, klein beetje misselijk en klein beetje gespannen borsten. Bah wat is die onzekerheid zwaar! Gisteravond een hele warme douche genomen, ik had het zo koud dat ik knallende hoofdpijn had. Ben om 19:00 uur al naar bed gegaan met een warmtepleister in mijn nek. Nu is de hoofdpijn gelukkig gezakt, maar weer geen misselijkheid, wat ik bij mijn zoontje wel enorm had. Het hoeft niks te zeggen, maar het is het gevoel wat het geeft.
Ik snap je echt helemaal. En helemaal als je een vmk hebt meegemaakt. De kwaaltjes kunnen “gewoon” echt op en af gaan. En je hormonen gaan ook zo. Ik hoop op super mooi nieuws ook voor jou binnenkort! Wanneer mag je voor de eerste echo?