Welkom en gefeliciteerd @elisa1 !! Oh, een donor, dat lijkt me ook spannend! Wat fijn dat het op die manier voor jullie is gelukt. ❤️ Wat voor werk doe je als ik vragen mag?
@Siamara ik ben zelf verloskundige ... dus ik kan mezelf alle adviezen vertellen, maar dat werkt toch niet helemaal zo...
Haha lekker eruit die buik! ik heb er nog geen last van maar draag ook eigenlijk nooit spijkerbroeken. Ik denk dat ik zo eentje ben waar je bij 20 wkn nog niks ziet. Met die cyste dit voorjaar van >20cm had ik ook alleen een bolletje onder mn navel wat je ook hebt als je een avond teveel gegeten hebt
Wow meiden. Wat hebben jullie veel gekletst zeg. Heb alles gelezen. Wat een bijzondere verhalen zijn er voorbij gekomen zeg. Ook een dikke knuffel voor de meiden die het nodig hebben! ❤️ Gefeliciteerd & welkom nieuwe meiden! Hier een 7 weken dansje vandaag! Whoehoe. Ik had gister na een grote boodschap wat bruinverlies. Was erg weinig maar heeft toch de hele dag aangehouden. Stress dus. Misselijkheid is (gelukkig?!) een stuk minder. Probeer vandaag een dag zonder medicatie. Dan kom ik er snel genoeg achter of het daardoor komt. Ik word zo suf van die medicijnen. Kan alleen maar slapen. Verder voel ik mij nog goed zwanger!
Heb je ervaring met die gembercapsules? Ik begin hier met vlagen misselijkheid, van de week was het alleen nog ‘geen trek’.
Welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het bij de eerste IUI meteen gelukt is. Hopelijk voel je je goed en kan je straks mooi gaan genieten als je de echo hebt gehad.
Ik voel me echt heel wisselend... de ene dag misselijk/weeïg, en ik kan je vertellen, de hele dag zo’n mondkapje op voor je werk is dan niet perse een succes, maar dat heb ik dus niet elke dag. Voel mn borsten wel, af en toe wat krampjes en steekjes onderin.. Ik maak me zorgen om alles wat ik wel voel en om alles wat ik niet voel... vertrouwen moet echt nog een beetje komen..
Ben er gister mee begonnen , maar tot nu toe nog niet echt een succes. Ik zit op dit moment bij de wc en durf me amper te bewegen omdat ik zooo misselijk ben Misschien zo nog toch nog 1 pakken misschien moet het even inwerken ofzo
Gefeliciteerd! Wat fijn dat het na jaren gelukt is met een donor! En leuk dat je verloskundige bent zeg, lijkt me extra bijzonder als je zelf zwanger bent (en ook wel heftig als dat niet lukt, maar je wel elke dag ermee te maken hebt)
15 - mxm - vroege echo 17 - DanielleG - eerste echo 17 - Amelie - vroege echo 18 - Vaianana - eerste echo 18 - Madson - eerste echo gynaecoloog 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo Spannende week tegemoet. Welke dag heb jij echo @elisa1 ?
@Vaianana gek genoeg heb ik daar dus nooit heel erg last van gehad, ik hou enorm veel van mijn werk en wat is het bijzonder elke keer weer aanwezig te mogen zijn bij zo’n bijzonder moment. Maar de onzekerheid die komt met het zelf zwanger zijn en het zelf ervaren, dat had ik wel een beetje onderschat... Misschien is dat ook wel meer omdat dit zo’n lang gewenste zwangerschap is
Beh sterkte! Ik denk dat het niet 123 werkt, maar misschien pas na een paar dagen als je het dagelijks neemt.