Haha leuk toch! Ik heb het ook al 2 collega’s en 2 vriendinnen verteld maar de familie weet het nog niet
Hier weet in mijn familie één nicht het die ik weinig zie maar wel heel graag mag. De rest wil ik het op een bijzondere manier vertellen. M'n lieve man ging net even boodschappen doen, en met mogelijke misselijkheid in het vooruitzicht heeft hij drinkyoghurt voor me gehaald, omdat dat me altijd goed helpt. "4 pakken!!", zegt ie trots, "kun je even vooruit!" Ik: "Wat fijn liefie, wat is de houdbaarheidsdatum?" 15/12 Op ALLE VIER DE PAKKEN
Die dagen blijven je bij, he... Bij mij is het misgegaan met precies 6 weken (1e mijlpaal vandaag!), 6+3, 6+4 en 8+0... Deze week is erg spannend...
Hoi meiden, Ik ben al een tijdje niet online geweest, ben echt op! Ik heb vorige week donderdag op de SEH gezeten, ik had ineens enorme buikpijnen links onder in mijn buik wat uitstraalde naar mijn rug en lies. Controles gehad hcg flink hoog en bij de inwendige echo was er een vruchtzakje te zien maar leeg.. Ik heb sws een lange cyclus, 28/10/2020 1ste dag laatste ms en een cyclus van 35dgn. Volgens de Gyn ben ik max 5/5.2wkn zwanger. Vandaag terug naar de verloskundige, weer een inwendige echo gehad, het zakje is wel gegroeid. (1cm bij 9.4mm) maar nogsteeds geen inhoud te zien. Vandaag zou ik rond de 5.5/6wkn zwanger zijn. De verloskundige vertelde ons (m'n man mocht mee godzijdank) dat ze vermoed dat dit een miskraam is. Ik heb vooralsnog geen bloedverlies maar wel een paar borsten waar je u tegen zegt. Maandag hebben we weer een echo, en ik heb vanaf afgelopen vrijdag middag geen buikpijnen meer. Nu heb ik op Google eens gezocht en daar lees je zoveel verhalen over lege vruchtzakjes die uiteindelijk na 1 tot 1.5e week wachten toch een foetus met een kloppend hartje bevatten sommige wel 2. 1 vrouw was 6.4wkn zwanger en een leeg zakje van 9.4mm en bleek toch zwanger te zijn. Praat ik mezelf nu hoop aan of is het reeel om ook na maandag nog even te wachten met het opwekken vd miskraam? Wie weet is er over 2wkn wel iets te zien.. Sorry voor het hele verhaal, hopelijk ben ik duidelijk genoeg in het vertellen anders hoor ik het wel. Liefs Lindsay.
Bij mij weten ook twee collega’s het en m’n manager. En verder eigenlijk al onze vrienden die dichtbij staan en onze gezinnen. De rest hoort het allemaal later, maar ik vind het echt fijn dat mensen het weten. Iedereen leeft zo mee al jaren dat ze ook mee mogen vieren als het goed is. @MamaLins aaah wat naar die onzekerheid! Ik ga heel hard voor je duimen dat er toch snel iets te zien is. Wat betreft medicijnen als het mis is, je kunt er ook voor kiezen of het natuurlijk op gang komt. Dan krijg je niet direct medicijnen, maar kun je het afwachten met een echo twee weken later en anders alsnog medicijnen nemen. Is je hcg vaker geprikt? Daarmee kun je kijken of het toeneemt of afneemt. Als het afneemt weet je dat het niet goed is en anders is er misschien nog hoop. Sterkte met afwachten!
Jeetje @MamaLins, wat heb je al spannende dagen achter de rug! Ik kan er niet echt over meepraten, maar ik hoop natuurlijk keihard voor je dat het geen miskraam is!! ❤️
Hier vanavond een goede echo! Mooie zwangerschap precies kloppend qua termijn, kan het nog niet helemaal beseffen...
Wat goed @elisa1 wat een onzekerheid dan ineens @MamaLins Heel veel sterkte en hopelijk komt er snel een gevuld vruchtzakje in beeld. Ik zou niet eens moeten denken over kerst vieren met 9 mensen. Het is echt een heftig virus wat ik van veel te dichtbij heb moeten meemaken, dus zou het risico niet eens nemen. van mijn collega’s waren er 9 getest waaronder ik ook en ik was de enige die toen negatief was. Van de collega’s zijn er nu 3 een half jaar later nog steeds aan het herstellen. En dan gewoon op jonge leeftijd. Helaas ook 3 cliënten overleden. Wij vieren dus kerst gewoon echt alleen met het gezin. en zie nu net dat ik ook een 6 wekendansje mag doen
Wat fijn! Gefeliciteerd Ik ben er weer lekker op tijd bij, gelukkig sliep ik niet heel laat. Van de week door de zorgen wakker liggen, nu omdat ik hyper ben na de goede echo
Na twee pittige dagen in het onderwijs (alles op poten hebben voor het online lesgeven na de vakantie) gunde ik het mezelf om vandaag uit te slapen, dus geen wekker gezet... Nou... Ik was wakker om 6.00
Yes! Wat fijn! Jeetje wat een onzekerheid zeg. Ik denk dat het niet verkeerd is om die hoop te hebben. En als je dat zo voelt dan is het volgens mij niet erg om nog even wat langer af te wachten. Dan weet je in ieder geval zeker of het wel of niet goed zit. Veel sterkte.
Jeeej ik zie hele mooie echo’s voorbij komen! Wat fijn! Ben ook niet de enige die niet zo goed slaapt zie ik haha. Vervelend! Elke keer als ik snachts naar het toilet ga lig ik daarna wel een half uur/uur wakker. Vannacht helemaal, slaapdienst op het werk en vanmiddag vervroegde echo ivm al twee keer kort bloedverlies. Ben zoooo benieuwd..
Ik geloof dat ik ook een dansje mag doen want gisteren alleen nog een heel klein beetje bruinverlies verdeeld over de dag en vanmorgen helemaal niks meer! Hopelijk blijft dit zo. En net voor het eerst moeten overgeven. Maar dat zie ik ook maar als een goed teken. Ik had dat bij de vorige zwangerschappen ook, dat ik moet spugen van het tandenpoetsen. Heel fijn als je net je tanden gepoetst hebt.
Ondanks dat spugen heel vervelend is is het nu toch ook een beetje een goed teken ja! En wat fijn dat het bruinverlies is gestopt. Niks aan die zorgen! Ja vanmiddag om 14.00 ben ik aan de beurt!