Uitgerekend 1 - 15 augustus 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door babywens93, 23 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd! Ik denk dat je dan 1 of 2 augustus uitgerekend bent.

2. Muggleborn

Muggleborn Actief lid

19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Hebben jullie ook buikpijn een beetje trekkerig ofzo en steken in je liezen??
    Wil niet googlen en wil hier ook de gyneacoloog niet voor bellen maar heb dit vorige keren niet gehad, dus vraag me af of dat normaal is

Xamevoli vindt dit leuk.
  3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik ook heel erg. Bij mijn andere kindjes ook gehad. Zijn waarschijnlijk de banden die al aan het werk zijn en je bm natuurlijk die hard aan het werk is.

Muggleborn vindt dit leuk.
  4. Elphy

Elphy Actief lid

5 jan 2017
    144
    233
    43
    NULL
    NULL
    Heb ik ook. De ene dag wat meer dan de andere dag

5. Helicryse

Helicryse Fanatiek lid

8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Ja, dat heb ik ook gehad bij mijn eerdere zwangerschappen. De banden worden opgerekt en dat ga je voelen.

6. Minttu

Minttu Actief lid

8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Als deze beeb blijft plakken... en hij/zij net als de vorige beslist een weekje vroeger te komen, dan haal ik augustus niet. En mijn man zijn verjaardag is eind juli. Spannend.

Elphy, Xamevoli, SteffieD en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Muggleborn

Muggleborn Actief lid

19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    @Helicryse @Elphy @Amelie

Bedankt voor jullie antwoorden
    Vanmiddag had ik ook bij het niezen een echt pijnlijke steek in mijn rechter lies , maar dat zal dan ook wel een spier zijn ofzo of zoals jullie zeggen bandenpijn..
    Had niet verwacht dat dat zo vroeg al zou beginnen

8. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@Xamevoli Jeej. Leuk dat je hier ook bent. Nogmaals gefeliciteerd meis! :thumup:

@MamaLins Gefeliciteerd en welkom hier. Zet je jezelf op de lijst?

@Angelmom1 Spannend zeg! Zie wel een duidelijk lijntje. Hopelijk kan je jezelf snel toevoegen aan de lijst en heb je duidelijkheid.

Hier ook een onwijs opgezette buik, dus ik denk dat de zwangerschapsbroeken ook snel uit de kast getrokken worden. Vandaag heel de dag een beetje een weeïg gevoel en voel steeds wat steekjes rechts onderin? Banden? Het is iig lekker bezig al bij ons allemaal. :cool:

Als alles goed mag gaan, scheelt het precies 2 jaar tussen onze kindjes. Als hij/zij ook eerder komt (mijn zoontje is van 10.07 en met 38 weken geboren)...

9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gaan jullie meedoen aan Moeders voor Moeders?

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja klopt, dat heb ik ook. Als ik moet niezen buk ik dan of trek mijn benen op als ik lig en dan hou ik mijn buik vast om tegen te kunnen drukken, dan kan ik het beter opvangen.

11. Muggleborn

Muggleborn Actief lid

19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Dat denk ik niet... zou het wel willen , maar ik ben zo iemand die al zit te plassen en er dan pas aan denkt om het op te vangen ofzo

12. Helicryse

Helicryse Fanatiek lid

8 jun 2020
    1.159
    869
    113
    Vrouw
    Nee, ik niet. Heb het bij onze derde wel gedaan, maar nu niet meer.

13. Xamevoli

Xamevoli Actief lid

21 sep 2020
    171
    245
    43
    Vrouw
    Ik heb dit ook, vroeg me ook al af of het normaal was. Ik heb de hele dag met vlagen een wat trekkerig gevoel in mn baarmoeder en zeurderig in mn liezen. Zo te lezen wel normaal dus, gelukkig. :p

Ik merk dat mijn emoties al alle kant op gaan nu. Ik werk in de zorg (woonbegeleiding mensen met een licht verstandelijke beperking) en heb vanavond al meermaals met de tranen in mijn ogen gestaan of op mn tanden bijten om niet uit mn slof te schieten.. Dat wordt nog wat de komende maanden..:rolleyes:

Vaianana en Muggleborn vinden dit leuk.
  14. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Ik zou een predictor doen. Ik had bij Action nog vage lijntjes en bij de Predictor Express al een goede lijn. inmiddels bij Action ook een goede lijn.

@Muggleborn ja ik heb ook steken/krampjes, echt m’n baarmoeder en niet m’n darmen. Vind dat ook wel spannend moet ik zeggen, maar gelukkig ben ik niet de enige.

@Amelie ik twijfel, ik voel me aan de ene kant verplicht, want gebruik de medicijnen wel. Aan de andere kant mocht ik een paar jaar geleden alles afbellen, dat was erg naar. Ik twijfel nog.

Ik heb verder nog steeds zere borsten, gisteren de hele middag een weeïg gevoel en obstipatie. Gelukkig pas ik m’n broeken nog makkelijk , veel van jullie al niet meer zie ik, maar dat krijg je sneller na meerdere kindjes.

Ik ga zo weer richting de kliniek in Duitsland, want moet wekelijks aan het infuus om te zorgen dat mijn Immuunsysteem niet te hard werkt (die werkt graag alles eruit wat niet van mij is). Dat kan een oorzaak van de miskramen zijn, dus vandaar een infuus.

Helicryse en Muggleborn vinden dit leuk.
  15. Minttu

Minttu Actief lid

8 mei 2019
    281
    451
    63
    Vrouw
    Leuven, België
    Ok, dit was de laatste test. Zo is het wel goed nu :)

Bijgevoegde bestanden:

MamaLins, Angelmom1, Helicryse en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou, vanmorgen was mijn test binnen 1 minuut al duidelijker dan die van gisteren na 7 minuten. Ik test nog tot mijn NOD en dan stop ik. Vind ik een mooi moment. Vandaag 12 DPO. :)

Ik denk dat ik dit keer ook geen Moeders voor Moeders ga doen. Ik merk dat ik eigenlijk al genoeg om handen heb nu dus ik denk niet dat ik het erbij kan hebben. Bij mijn 1e wel heel trouw gedaan en bij de 2e al wat minder lang. Voel me inderdaad ook wel een beetje schuldig als ik het niet doe maar ik zie echt niet hoe ik het voor elkaar moet krijgen. Zeker omdat ik al echt zo misselijk ben en dan die geur van die flessen. :confused:

Bijgevoegde bestanden:

Angelmom1, Helicryse, Muggleborn en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    @Minttu @Amelie mooie testen!
    Ik durf niet meer te testen, bang voor teleurstelling zoals van de week..
    Ook vandaag weer wat minder kwaaltjes.. maakt me gelijk zo onzeker
    Maar goed! Positief blijven

Minttu vindt dit leuk.
  18. babywens93

babywens93 Niet meer actief

@Vaianana Succes in Duitsland.
    Jeetje, wat spannend dan zeg. Is het wel een beetje dichtbij huis of moet je een stuk rijden?

@Minttu & @Amelie Mooie testen!

Ik wil wel meedoen met Moeders voor Moeders, maar wacht tot na de vroege echo met aanmelden.

Minttu vindt dit leuk.
  19. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Wat een verschil! Ziet er goed uit!

@SteffieD herkenbaar hoor, ik durfde ook niet de laatste keer, maar gelukkig was het toch goed. Misschien over een paar dagen weer proberen, hoe langer je wacht hoe meer duidelijkheid.

Ik heb nog een digitale Clearblue, maar ik wil graag een 3+ dus wacht nog even. Verder test ik niet meer.

@babywens93 het is 2 uur enkele reis, dus wel een flink eind! Normaal moeten we er om 7.15 uur al zijn, nu twee uur later. Kost wat moeite, maar het is het tot nu toe waard

Minttu, babywens93 en Elphy vinden dit leuk.
  20. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik merk ook wel dat ik het soms lastig vind. Af en toe zijn die gevoelige borsten weg, dan ga ik weer denken...

Ik heb trouwens nu ook een beetje een licht zeurderige buik. Soort menstruatie achtig. Moet ook veel naar de wc voor de grote boodschap. Zullen dat ook de banden zijn? Het is gewoon soort van gevoelig. Nu dat ik dit typ voel ik m’n borsten weer hahahaha... het is ook allemaal zo spannend he.

Xamevoli en Muggleborn vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina