Ja hopelijk wel Succes zometeen!!! @Madson, succes vanmiddag! We gaan gewoon weer voor mooie berichten vandaag!!
Ik voel me best wel ok. Klein beetje gevoelige borsten. In de ochtend moet ik wel na het omkleden gaan eten wil ik niet neer gaan. Het sporten heb ik van een uur terug gebracht naar een half uur, deze week 1 keer echt bij 20 minuten moeten stoppen. rond een uur of 3 wordt ik wel naar. Dan moet ik vaak eten om me niet trillerig, vreemd te voelen. Ook savonds voor het slapen moet ik wat eten anders wordt ik misselijk als ik lig.
In het begin bijna nergens geen last van gehD en nu idd ook op en af de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Op tijd eten anders zo misselijk maar totaal geen zin om te eten omdat je zo misselijk bent. bij mijn eerste zwangerschap nergens geen last van gehad maar nu... pff misschien komt het ook door de Corona tijd je kan nergens naar toe zit maar thuis dus misschien helpt dit ook allemaal niet mee... en moe de ene dag ineens extreem moe en de andere dag gaat het goed.
Nee helaas bij mij loopt het langzaam op. Ik begin een patroon te herkennen. Telkens als ik relax op de bank /bed word ik misselijk. Ben ik up and running gaat het goed. Savonds is echt ellende en elke avond een beetje meer. Sinds paar dagen moet ik ook steeds kokhalzen met tandenpoetsen
Ohja lang leve koffie. Op het werk 1 kopje en daarna darmen van 4 dagen leeg Kwartier opgesloten op de wc hahah
Succes meiden, die een echo vandaag hebben! Hier voel ik mij sinds 2 dagen stukken beter. Wel met medicatie, dus die blijf ik iig de komende weken nog slikken. Anders functioneer ik niet. Ben echt opgelucht, maar aan de andere kant ga je je dan ook onzeker voelen. Ben dan ook al best gespannen voor de echo as dinsdag. Hoop zo dat uk goed gegroeid is & een stevig kloppend hartje. ❤️ Haha handig! Ik kan koffie echt niet meer verdragen. Die lucht.. Heb het al 4 weken niet meer gedronken!
Over mijn zere darmen van vannacht: heb veel liggen googlen en vond verhalen van andere vrouwen die erg leken op dat van mij. Vooral 's nachts last, enorm zweten en daarna juist kippenvel, enorme darmpijn... Het komt schijnbaar vaak voor in de 1e weken van een zwangerschap. Ik heb het nog nooit gehad..! Voor zover ik las, is er vrij weinig aan te doen, behalve goed opletten wat ik eet. Ik vermoed dat ik normaal al een prikkelbare darm heb, misschien reageren mijn darmen nu nog gevoeliger dan anders op bepaald eten. Ik ga even een eetdagboekje bijhouden. @Vaianana en @Madson succes vandaag!!!!!!!
Succes vandaag @Madson en @Vaianana !! Waarom heb je een infuus nu?? .. Welkom!! Gaat het in België altijd via een huisarts, je zwangerschap? .. Die darmen herken ik ook helaas!! Het is hier diepe ellende alweer. Maakt wel onzeker omdat het je buik zoo onrustig maakt.
Ik voel me echt super goed vanochtend. Heb 0 kwaaltjes. Maar het is nog ochtend. Geef mij maar iets meer kwaaltjes.
wij moeten zoizo eer Wij laten meestal eerst bloed prikken zodat je dan naar de gynaecoloog kan bellen om een afspraak te maken... ik heb dan ook bloedingen gehad 2x vandaar is er bij mij elke week bloed geprikt zodat ze zeker was dat ik geen miskraam kreeg... en nu is de echo ook al op 7 weken om zeker te zijn dat het geen bbz is... alhoewel de hcg waarde wel mooi opliep... ik kijk echt uit naar maandag voor de echo... ik hoop echt dat alles in orde is... ik heb alleen geen idee wat ik hier moet verwachten wat ga ik al zien op die echo?
ooo dat zou super zijn als we het hartje al zouden kunnen zien Mogen bij jullie in nederland ook de papa mee naar de echo? Met coronatoestanden? Bij ons wel als geen van beide symptomen vertoont of in quarantaine moet...
Bij alle praktijken in mijn woonplaats mag de man niet mee, ik ben net speciaal uitgeweken naar een praktijk die een uitzondering voor mij wil maken ivm mijn geschiedenis van miskramen... Want eigenlijk mag het daar ook niet. Maar het is sterk regionaal gebonden, want alle zwangeren die ik ken, verspreid door het land, mochten bij elke echo hun partner gewoon meenemen...
pfff... dat is zoo niet leuk. hier mogen ze gelukkig wel mee... alleen in het ziekenhuis dat weet ik niet ik ga hier naar een privé praktijk.
Nee, ik vond het zó erg dat ik dus buiten m'n eigen stad ben gaan zoeken naar een praktijk waar ik hem mee naartoe mag nemen... Die 1e echo wordt hoe dan ook extreem emotioneel, of ik nou goed of slecht nieuws krijg.. Dat wil en kan ik niet zonder hem..!
snap ik helemaal... zou ik ook niet kunnen en voor jou is het zeker niet te doen dan! ik vind het vooral heel onmenselijk... zwanger zijn doe je zozo met zen twee!!