Ik krijg trouwens vanmiddag m’n Predictor binnen, dan is het 2 dagen na de andere. Gister de positieve Cb digitaal. Ik ben benieuwd naar de oploop ❤️
Zoo nu ben ik voorlopig echt klaar met testen De kwaaltjes worden wel met de dag erger... heb ontzettend vreemde dromen , kan niet poepen , opgeblazen gevoel, misselijk en ga zo maar door . Hopelijk allemaal goede tekenen. Is het al 7 december? Kan niet wachten ben zo benieuwd of ze al iets gaan zien ...
Wel heftig zeg dat je daarvoor aan het infuus moet. Maar als dat ervoor zorgt dat die kleine blijft plakken dan is het dat wel waard natuurlijk. Word je dan ook nog ziek van dat infuus of merk je daar verder niks van?
Dat is herkenbaar. Heb ik ook last van Het is wat hè die eerste kwaaltjes allemaal, in combi met de onzekerheid en de rondvliegende hormonen en emoties. Maar we komen er wel Mooie foto's van goede testen zag ik voorbij komen!
Ja die eerste weken zijn zo killing vind ik. Maar wat ook zo is, is dat we krampen altijd relateren aan bloed / menstruatie omdat we dat gewend zijn maar in dit geval komen de krampen natuurlijk gewoon van de innesteling en het groeien van dat kleintje. Ik ga ook steeds heen en weer terwijl ik eigenlijk al vanaf 7 dpo genoeg symptomen heb om niet te twijfelen. Hele dag misselijk en als ik dan even niet misselijk ben, ook meteen bang dat het mis gaat. Het is wat.
Yeah! Super mooie testen!! Ik zit er ook over te denken om op NOD nog een digitale te doen. Gewoon voor de leuk om mijn rijtje mee af te sluiten.
Mooie testen!! Ziet er goed uit! Ik heb vanmorgen ook weer even een testje gedaan, eerste is van 23-11, tweede van 25-11 en de laatste van nu. Onzekerheid heb ik ook echt last van! Iedere keer als mijn buik wat vervelend voelt ben ik ook bang dat het mis gaat..
Wat is moeders voor moeders precies? Ik ken dat niet (Belg). En waarom moet je ervoor plassen? @Vaianana waauw, 2 uur enkele rit, dat is pittig! Dan moet je echt vroeg opstaan. Moet je regelmatig terug voor dit soort infuus? Volgende week dinsdag kan ik naar de huisdokter voor een bloedtest
het klinkt gelukkig heftiger dan het is. Ik merk er verder niks en word er ook niet ziek van. Het is een infuus dat ook op IC’s wordt gegeven voor extra voeding, blijkbaar werkt dat hier ook bij. In combinatie met andere medicijnen. Maar ben al lang blij dat ze iets kunnen doen, want in NL moet je gewoon rustig afwachten @Minttu elke week tot 10 weken, dus nog wel even. Maar vind ik wel erg fijn, dan ben je wel onder controle en je komt in de kliniek. Moeders voor moeders haalt HCG uit je urine die ze kunnen gebruiken om medicijnen (bijvoorbeeld pregnyl) te maken. Dat wordt gebruikt als je vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaat.
♡ Uitgerekend 1 - 15 augustus ♡ 1 augustus Elphy - 28 jaar - 2de kindje SteffieD - 32 jaar - 2de kindje Xamevoli - 26 jaar - 1e kindje 2 augustus Vaianana - 34 jaar - 1e kindje 3 augustus Minttu - 33 jaar - 2de kindje 4 augustus Babywens93 - 27 jaar - 2e kindje Muggleborn - 29 jaar - 1e kindje Helicryse- 33 jaar - 4e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus ♡ Amelie - 32 jaar - 3e kindje 9 augustus 10 augustus mxm - 25 jaar - 2e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus Afspraken: December 7 - Muggleborn - afspraak gynaecoloog 7 - Babywens93 - vroege echo 10 - Elphy - afspraak gynaecoloog 16 - SteffieD - eerste echo 18 - Vaianana - eerste echo 19 - Xamevoli - eerste echo 19 - Minttu - eerste echo 24 - Amelie - eerste echo ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1)
Hebben jullie allemaal de vk al gebeld? Ik nog niet. Mijn vriendin is mijn vk en ik ga het haar volgende week of over twee weken keer persoonlijk vertellen. En dan kan ze een afspraak voor me inplannen denk ik
Ik ook nog niet. Vanmiddag komt de test binnen, als die mooi is opgelopen durf ik het op zich wel aan, maar ik zit nog steeds voor m’n NOD.
Ik al wel ook al heb ik mijn NOD nog niet gehad. Mijn testen lopen mooi op een misgaan kan het ook na mijn NOD nog. Ik vind het vooral fijn om al een datum te hebben om naartoe te leven. En ik wilde dus heel graag voor kerst dus ik dacht, ik bel vroeg dan is er nog genoeg plek. En ik wilde heel graag weten of mijn vriend mee mag naar de echo. Dat mag gelukkig! Mogen jullie mannen mee?
Ik heb deze keer een afspraak bij de gyneacoloog voor mijn 1e echo ,door mijn miskramen , en mijn vriend MOET zelfs mee ben ik wel blij om , stel dat je daar alleen zit en ze zien ineens dat het niet goed zit ofzo, lijkt me afschuwelijk!
Kan iemand mij helpen met mijn ''Pregnancy ticker'' van Lilypie. Ik heb hem helemaal ingevuld, en dan plak ik de HTML code in m'n handtekening, maar dan doet ie het niet..
Je moet niet de html code doen... als goed is kan je klikken op forum en dan zie je een [u rl] code. Die moet je knippen en plakken , dan werkt het ! Duurde bij mij ook even voordat het lukte
Wat voor een test? In de praktijk van de VK en gyn, mag er niemand mee. Maar ik denk dat de huidige lockdown in België ook wat strikter is dan in Nederland. Mss komt het daardoor?
Predictor Early. Die heb ik 2 dagen geleden gedaan. Gister CB, vandaag weer Predictor. Kijken of en hoe ie is opgelopen.