Oh bah! Hier ook alleen met vlagen. Vorige zwangerschap tot 12 weken goed misselijk en veel overgeven. Hopelijk blijft me dat nu gespaard.
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje Rodebloem - 35 jaar - 6e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje EllaF - 33 - 4e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje Darliiing7 - 29 jaar - 1e kindje 11 Augustus Bonneil - 34 jaar - 1e kindje 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 16 December - SM1987 - vroege echo 20 december - Dwaallichtje - echo en intake 20 december - EllaF - Vitaliteitsecho 20 december - Krisjee - Vitaliteitsecho 21 december - Darliiing7 - vroege echo 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 28 december - Madson - vitaliteitsecho 29 december - Pukkie1- Vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 12 januari - Pukkie1- termijnecho 8 februari - Darliiing7 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Welkom @rodebloem en @Darliiing7 Ik heb sinds vandaag dat ik echt kwaaltjes voel, flauw voelen, misselijkheid. Man en ik waren vandaag in Utrecht, en voelde me soms ellendig. ik heb nieuwe bh's gekocht en voor O wat kleding. Voor de baby mocht ik nog niks kopen O is logeren bij mijn ouders, en morgen heb ik een dagje vrij en kan ik uitslapen!!
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje Rodebloem - 35 jaar - 6e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje EllaF - 33 - 4e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje Darliiing7 - 29 jaar - 1e kindje 11 Augustus Bonneil - 34 jaar - 1e kindje 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 16 December - SM1987 - vroege echo 20 december - Dwaallichtje - echo en intake 20 december - EllaF - Vitaliteitsecho 20 december - Krisjee - Vitaliteitsecho 20 december - Bonneil - Vitaliteitsecho 21 december - Darliiing7 - vroege echo 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 28 december - Madson - vitaliteitsecho 29 december - Pukkie1- Vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 12 januari - Pukkie1- termijnecho 8 februari - Darliiing7 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi allemaal!! Wij hebben vorige week te horen gekregen dat we, na den slopend icsi-traject, zwanger zijn van ons 1e kindje! Nu begin ik ook last te krijgen van de eerste kwaaltjes, misselijkheid, vermoeid, pijnlijke borsten,... maar sinds vandaag ook uitstralende pijn naar mijn rechterbil, geen idee of dit hier ook van kan komen? Kwam echt uit het niets ineens op die pijn, heel raar dit
Wat een hoop echo's de 20e . Zo benieuwd!! @Darliiing7: wat fijn! Gefeliciteerd! (Niet de kwaaltjes haha).
Ja de lengte viel best wel mee, maar het was gewoon slopend door de fouten die er gemaakt zijn. Dit was nu onze 4e cyclus. Voorheen 3 cyclussen gehad in Genk met enorm slechte resultaten en nu 1e cyclus in Jette en meteen van de eerste terugplaatsing zwanger Haha de bilpijn kan toeval zijn, kan me alleen niet meteen indenken hoe ik eraan kom
Naar he die misselijkheid, hier ook weer met vlagen. Mij helpt het wel om steeds kleine beetjes te eten.
De misselijkheid valt nog goed mee, maar ik krijg er net last van zodra ik wat eet.. nu heb ik wel ook een gastric bypass, wat het eten enzo net weer wat moeilijker maakt xD Maar als het blijft zoals het nu is, dan maakt het me niet zoveel uit
Mijn voedselaversies komen weer met volle vaart op gang, bij Lillie had ik dit ook maar het lijkt nu nog erger. Op dit moment heb ik sterke aversies tegen alles wat ik normaal eet en is het enige dat goed klinkt Subway. Als ik alleen al in de koelkast of lade kijk ga ik kokhalzen. Ik eet normaal nooit Subway, maar net zoals met de zwangerschap van Lillie is dat nu eigenlijk het enige waar ik niet van ga kokhalzen. Ik kan niet elke dag Subway gaan bestellen, dus dan maar niet eten?
Hahahah wel lekker Subway! Maar wel heel onhandig! Ik heb nog niet echt aversies, maar wat niet is kan nog komen. Gewoon een beetje rauwkost met kip? Of juist vis, weet niet waar je van houdt.
@Lunar1994 Vervelend zeg. Subway klinkt goed, maar niet elke dag haha en ik zou failliet raken Ik zou wat lichts eten zoals een cracker ofzo. Gisteren kreeg ik in de ochtend ook niet veel binnen. Ik heb toen zo'n maisstick van O gegeten smaakt nergens na, maar had voor mijn gevoel wel wat binnen.
@Lunar1994 Dit herken ik enorm van mijn vorige zwangerschappen. En vorige week ging ik kokhalzen bij mijn lievelings ontbijt. Ik kreeg het echt niet naar binnen. Ik heb ook enorme patat verslavingen gehad. Ik had altijd enorm veel zin in patat en gaf daar ook zeker 1x per week aan toe. Dus ik zou die Subway gewoon af en toe lekker doen! En desnoods thuis nabootsen, lekker broodje in de oven
Oh wel lekker subway haha! Gek he hoe dat zo op je eten slaat. Vorige keer at ik veel knak en ging ik helemaal over mn nek van koffie. Toen ik bevallen was ging de koffie er weer rap in haha
Ik zou in redelijke mate gewoon eten wat je wilt eten Ik ben vooral licht moe, soms snel vol, beetje opgeblazen 's avonds en de misselijkheid is er heel wisselend. Vooral dat: Ik moet weer wat eten anders heb ik een gek gevoel in m'n buik - gevoel. Borsten doen geen pijn, maar ik geef ook nog borstvoeding en denk dat het dan sowieso anders is.
Welkom en gefeliciteerd @Darliiing7 ! Wat fijn dat het is gelukt na zo'n intensief traject! Ik had vanochtend al de eerste vrij heftige kokhalsaanvallen, maar nog niet gespuugd. Hier helpt eten ook dus ik denk dat ik 's avonds maar vast een boterham smeer en die naast mijn bed leg. Kan ik die al opeten voor ik de kinderen uit bed moet halen, want hoe meer inspanning zonder te hebben gegeten, hoe erger het hier wordt. Ik had dat mijn eerste zwangerschap met McDonald's. Ik moest 4/5 keer per dag spugen, maar dat bleef wel zitten. Ik kwam er ook langs naar mijn werk, dus ja, ik heb daar vaak geluncht. Ik was ook ondanks het spugen niet afgevallen ofzo. Oeps. Maar goed ik had toen dus vooral behoefte aan wat vetter, hartig eten. Tostis en bouillon hielp ook al wat. Ik merk nu dat ik weer een voorkeur krijg voor hartig. Terwijl ik echt een zoetekauw ben. Ik kan me niet meer herinneren of ik dat nou ook bij mijn jongste had, maar bij mijn oudste zeker wel.