Uitgerekend 1 - 15 augustus 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dwaallichtje, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Nu net weer wat maar voor het eerst na plassen niets! Wie weet wordt het nu toch minder. Buik rustig. We zitten inmiddels lekker bij de buurvrouw, met zijn drieën aan het troostvoer hahah.

Lunar1994, Melanieex, Madson en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Ik heb net met de verloskundige gebeld. Het bloedverlies blijft gewoon als een ruime menstruatie. Zij gaat wel echt uit van een miskraam. We hebben maandag weer contact. Onder voorbehoud staat een echo gepland op dinsdag, afhankelijk van de toestand op maandag.

3. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een narigheid hier allemaal!
    Ik zelf echt geen energie! Echt verschrikkelijk, wil eigenlijk alleen maar liggen. Drinken pakken is al bijna teveel, hebben meer dames dit?

Melanieex vindt dit leuk.
  4. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Zou het niet sowieso fijn zijn om even met de echo te kijken hoe het er uit ziet? Al dan niet of het een miskraam is of niet

5. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig @bonneil. Dikke knuffel en veel sterkte ❤

@SM1987 ik ben ook onwijs moe, maar heb helaas nog wat dingen te doen. Best veel zelfs. Doen maar lekker rustig aan als dat kan!

6. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    @bonneil
    Wat een verdrietig nieuws, heel veel sterkte toegewenst❤️

7. Duifje1990

9 dec 2022
    22
    18
    3
    Vrouw
    Leerkracht basisschool
    Hier ook weinig energie! En ik heb het enorm koud terwijl ik normaal gesproken echt niet zo'n koukleum ben .

Manlief is hier hondsberoerd terug het bed in gedoken dus ik probeer onze dochter van bijna 3 te vermaken. Die heeft juist teveel energie .

8. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Dankjulliewel voor het meeleven allemaal :).

Ik ga er ook wel op aandringen om die echo echt te maken. Goed om te weten hoe de boel er dan voorstaat.

rodebloem, Lunar1994 en Melanieex vinden dit leuk.
  9. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Ja die kou!!! Dacht al dat het aan mij lag. Ik zit savonds onder een deken te rillen op de bank

rodebloem, Melanieex en Duifje1990 vinden dit leuk.
  10. Melanieex

Melanieex Actief lid

10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Hier ook echt heel erg moe, plus ik heb het heeel de dag koud. Word er echt gek van! Normaal helemaal geen last van.

rodebloem vindt dit leuk.
  11. Mamajolein

Die kou heb ik ook, maar ik dacht dat het gewoon überhaupt het weer was!

12. rodebloem

rodebloem Actief lid

14 jun 2018
    104
    84
    28
    Vrouw
    @bonneil, och wat verdrietig zeg! ik zou inderdaad ook toch een echo laten maken voor de zekerheid.
    Sterkte!

@SM1987,
    Ik heb er ook erg veel last van. Lastig want ik heb er nog een paar rond lopen thuis. Maar ik ga zo mijn bed al in. Ik viel vanmiddag al een paar keer bijna in slaap op de bank :oops:

Vandaag weer kwaaltjes, misselijk en echt super moe. Alleen vanmorgen nog roze slijmverlies gehad en de rest van de dag niet meer. Wel de hele dag in spanning gezeten en slecht geslapen afgelopen nacht. Maar pffff ik ben blij dat het hopelijk hierbij blijft.

13. rodebloem

rodebloem Actief lid

14 jun 2018
    104
    84
    28
    Vrouw
    Oja en ik moet echt super vaak plassen!! Jullie ook nu al? Of ligt het echt aan mij?

14. Mamajolein

@rodebloem dat roze verlies maakt dan toch wel onzeker, of dat je iig bezig bent met dat het ook anders af kan lopen. Gelukkig is het niet zoveel geweest. En maandag een echo, toch?

Ik moet niet meer plassen overdag, maar 's nachts wel, ook al drink ik 's avonds niet eens zoveel.

Verder nu ook opgeblazen na het avondeten. En vandaag ook echt kei moe. Moest ook teveel doen, maar het voelt nu al zowat als bedtijd ipv bijna 8uur

15. Melanieex

Melanieex Actief lid

10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Hier indd ook al wat meer. Vooral 's nachts.
    Kan er elke nacht uit om te plassen.

16. rodebloem

rodebloem Actief lid

14 jun 2018
    104
    84
    28
    Vrouw
    @EllaF,
    Ja, het maakt echt onzeker. Ik was er gisteren en vanmorgen ook echt even niet goed van. Maandag idd een echo, hopelijk een goede die wat gerust mag stellen.

ah ‘s nachts ben ik dus niet de enige. Brrrr in de kou eruit haha.

17. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Nee eigenlijk niet zo. De kwaaltjes vallen gelukkig reuze mee tot dusver. Alleen die kou wat ik nu door jullie pas als symptoom beschouw. Ik dacht al dat mn thermostaat kapot was :roflmao:

18. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Ik heb dit keer op 1 dag na precies dezelfde uitgerekende datum als bij mijn dochter. Op dezelfde dag precies de eerste positieve test. Wat een toeval he? Ik herinner mij dat ik toen in de kerstvakantie op zn slechtst was. Vlak voor kerst nog suprimal gehaald om uberhaupt aan het diner te kunnen verschijnen.
    We hebben nu de eerste echo 2 dagen na kerst. Hier baal ik wel van eigenlijk. Had ik liever met kerst met een goed gevoel aan de familie willen vertellen. Mijn vriend wil het alsnog dan vertellen. Hij zegt dat als het fout gaat je het toch ook wil delen en de steun kan gebruiken van familie.
    Zo’n spannende tijd. Na mijn eerste miskraam heb ik daar echt wel een tik van gehad. In de zwangerschap van mn dochter heb ik die eerste weken echt slecht gefunctioneerd. Kon helemaal niet met de spanning om gaan en ging zelfs minder werken. Na de 12 weken was die angst toen helemaal weg. Nu heb ik dat gelukkig (nog) en stuk minder. We gaan het zien wat de tijd brengt

19. Sanbj

Sanbj Lid

22 nov 2022
    11
    12
    3
    Vrouw
    Hier ook extreem moe. Nou teste ik ook erg laag weer op ijzer dus daar slik ik nu extra voor hopelijk slaat dat snel aan want dit is niet leuk zo. Daarnaast echt misselijk en heel erg opgeblazen. Lig dus eigenlijk alleen maar op de bank.. vorige keer was dit helemaal niet zo.

@EllaF ik geef ook nog borstvoeding maar de pijn is juist heel heftig bij mij. Niet kes groei dat is gewoon het zelfde maar het drinken is echt enorm pijnlijk. Nooit pijn gehad die dit is wel ff doorbijten. Hopelijk snel minder want dit is niet prettig zo. Maar bij jou dus nergens last van ook niet minder melk of zo?

Sterkte met afwachten @bonneil @rodebloem hopelijk snel goed nieuws

20. Mamajolein

@Sanbj qua pijn idd nergens last van. Mogelijk is er wel iets minder melk, want zoontje wil vaker nog wat water daarna. Ik vind het wel spannend dat het geen pijn doet eigenlijk. Bij mijn 2e zwangerschap deed het bij deze termijn wel pijn.

Ik had echt een rotnacht. Mijn man was weg en oudste was ziek en begon te ijlen in bed. Die was echt heel zielig en ik kon er ook niet van slapen. Toen was man eindelijk terug en bekommerde zich om de oudste, toen begon de jongste moeilijk te doen. En ik wilde alleen maar slapen! Gelukkig nu wel tot 9u kunnen blijven liggen.

Deel Deze Pagina