[Dwaallichtje, post: 24410129, member: 112746"]♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus 10 Augustus 11 Augustus 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (5) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 20 december - Dwaallichtje - echo en intake WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo ik kom ook graag bij jullie mee schrijven, gefeliciteerd allemaal! Ik had gister eerste positieve test (tuurstreep?) En vandaag dus nogmaals getest met k2-5 vond hem nog licht maar wel duidelijk te zien. Maakt toch onzeker dat het er niet uit knalt. Maar goed we staat een streep Vandaag maar eens de verloskundige contacten en mijn man vertellen dat het de eerste ronde raak was dit keer zeer verbaasd over vorige keer duurde het ruim een jaar.
Vandaag voel ik mij eigenlijk voor het eerst zwanger. Ik ben zo moe en ik blijf enorm honger hebben hoe veel ik ook eet. Poeh!
Net een digitale test gedaan van clearblue. De ultravroege 6 dagen voor nod. Die is positief! Nu ben in toch een beetje zekerder dan die tuurstreepjes
Hahaha blijft altijd leuk die bevestiging hè! Ik voel me ook ontzettend zwanger, heel erg pijn aan m’n borsten en veel ‘spierpijn’ in m’n onderbuik. En inderdaad, heel veel honger!!!
@Drodie63 Ohh, hoop het ook niet voor je! Misschien gewoon loos alarm, maar snap dat het je zo onzeker kan maken. Ik voel me nog niet echt zwanger, heb alleen wat last van lage rugpijn. (Ik werk in de zorg, en het is fysiek soms best zwaar, dus dat kan ook een oorzaak zijn) Ik heb gisteren na de positieve clearblue toch maar aangemeld bij de verloskundige, ze belt vandaag.
Ik had dat een paar dagen geleden ook. Al een paar dagen na de positieve test dus, maar bleef hier bij 1 dag gelukkig en alleen bruin. Maar het komt schijnbaar bij 15-20% van de zwangere vrouwen voor in het begin. Betekent niet gelijk dat het mis gaat!
Nee klopt ook, maar is toch niet fijn haha. Heb het nu niet meer gezien dus nu afwachten maar en hopen!!
Ik heb mijn laatste test (waarschijnlijk ooit) gedaan! Ik heb nu niks meer in huis en ben tevreden over de oploop. Ik heb ook even de test vergeleken met de test van dezelfde dpo van mijn jongste. Ja die foto's had ik nog steeds op mijn telefoon .
Mijn dochter is al een week ziek met een virus en helaas heb ik dat ook opgepakt. Kreeg ik gisteren om 15:30 ook nog eens een migraine aanval boven op het virus. De ergste die ik in jaren heb gehad, zelfs de neurologische migraines tijdens mijn zwangerschap met Lillie waren minder erg. Ik heb tot 22:00 doodstil in bed gelegen, gordijnen dicht, geen geluid, niet bewegen en stilletjes huilen. Gewoon uren wachten tot het minder zou worden. Ik kan nog steeds amper tegen licht, maar kleine beetje gaat wel weer even maar ik ben er nog hartstikke pijn van en voel mij zo zwak. Ik kan amper voor Lillie zorgen, ik wil alleen maar slapen. Het enige fijne was dat ik een nieuw pak testen open maakte en opeens een heel duidelijke test had. Ik ben ook klaar met testen nu!
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus 10 Augustus 11 Augustus 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (5) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 20 december - Dwaallichtje - echo en intake 20 december - Krisjee - Vitaliteitsecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat vervelend lunar, hopelijk voel je onder tussen beter. Wel een hele duidelijke test dat is dan wel weer heel fijn! Ik merk ook gelijk dat ik veel vatbaarder ben nu. Al 2 weken verkouden en ben normaal nooit ziek, dochter die normaal ook nooit ziek is ( borstvoeding? ) Is ook heel ziek nu. Slaapt al bijna de hele dag en als ze wakker is huilt ze bijna alleen maar. Zo sneu.. Drodie hoe gaat het nu? Hopelijk valt het allemaal mee!
Ah wat vervelend zeg! Da’s ook extra pittig, zorgen voor zieke kinderen als je zelf niet fit bent… Hier geen bloed meer en mega pijnlijke borsten dus ik maak me wat minder zorgen. Gelukkig is m’n echo vanwege medicatie al heel snel. Even doorzetten nog!
Hebben jullie je al verdiept in een zorgverzekering? Ik vind het allemaal zo duur Als ik mij goed aanvullend verzeker ben ik zeker rond de 180/200 euro per maand.. wat een geld
Omdat ik bij mijn oudste een keizersnede heb gekregen, ben ik automatisch medisch qua bevalling. De kosten van een aanvullende verzekering wegen niet op tegen de kosten van de eigen bijdrage aan kraamzorg. Dus ik ga denk ik gewoon voor basisverzekering. Alleen als ik misschien heel veel fysio nodig ga hebben, kan het zijn dat ik dan wat duurder uit ben, maar goed, dat blijft een beetje de gok.
@Drodie63 Poeh de laatste dagen waren geen pretje, vandaag nog wel last van het feit dat alle kleuren te vel zijn en mijn ogen graag afzonderlijk willen werken maar ik voel mij al een stuk beter. Dochter is vandaag bij opa en oma dus ik heb tijd om rustig aan te doen én het huis een beetje aan kant te krijgen. @Sanbj Hoe gaat het me je dochter? Voelt ze zich alweer wat beter? @Krisjee ik blijf mijn huidige, ik heb wat aanvullend en via mijn werk wat korting. Ik maak vrijwel elk jaar mijn eigen risico op dus dat blijft lekker op het laagste bedrag staan. Ik ga door de traumatische bevalling met de eerste die resulteerde in een spoedkeizersnede deze keer voor een geplande keizersnede!
Ik ben er nog niet over uit. Ik zit nu bij CZ jongeren, maar daar wordt niks vergoed voor zwangerschap en bevalling. Ik zal dus moeten overstappen, ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap geregeld naar de fysio ben geweest dus dat zal ik toch maar weer erbij nemen. Hier lopen de testjes ook goed op, wil nog clearblue met wekenindicator halen. Ik vind testen dus echt super leuk, mijn man vind het geldverspilling Hebben jullie het al tegen iemand verteld, behalve jullie partner? Ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden tegen familie en denk dat ik het ook ga vertellen na de eerste echo.
Wat een mooie testen @Krisjee ! Ik vind testen altijd ook erg leuk haha maar denk dat ik nu stop. Heb een redelijke knaller haha. Wij hebben het ook nog niemand verteld, wil eerst hartactiviteit afwachten. Daarna gaan we denk ik familie inlichten. En de rest?