Jaaa hier ook een mooie baby met kloppend hartje! Termijn kwam precies overeen met wat ik zelf dacht (7+5/7+6). Ik mag gelukkig ondanks mijn MS gewoon tot 36 weken bij de lokale verloskundige lopen. Of tenminste, ze moest het nog overleggen, maar ging voor me vechten en verwachtte niet een heel groot probleem. Hele fijne intake dus ook. Gefeliciteerd @EllaF en @Krisjee met jullie echo's! Toi toi toi nog even voor jou @Sanbj !
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje ❤ Rodebloem - 35 jaar - 6e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje❤ EllaF - 33 - 4e kindje❤ Duifje1990 - 32 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje Darliiing7 - 29 jaar - 1e kindje 11 Augustus 12 Augustus Kaaat - 36 jaar - 5de kindje 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus Precious03 - 34 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pukkie1 Bonneil Afspraken: 21 december - Darliiing7 - vroege echo 22 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 23 december - Duifje1990 - vitaliteitsecho 27 december - Duifje1990 - intake 28 december - Madson - vitaliteitsecho 28 december - Precious03 - vroege echo 28 decemer - Kaaat - vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 9 januari - Lunar1994 - termijnecho 11 januari - Dwaallichtje - termijnecho 13 januari - Duifje1990 - termijnecho 20 januari - Kaaat - termijnecho en intake verloskundige 8 februari - Darliiing7 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus ❤ Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje Rodebloem - 35 jaar - 6e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje EllaF - 33 - 4e kindje Duifje1990 - 32 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje Darliiing7 - 29 jaar - 1e kindje 11 Augustus 12 Augustus Kaaat - 36 jaar - 5de kindje 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus Precious03 - 34 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pukkie1 Bonneil Afspraken: 21 december - Darliiing7 - vroege echo 22 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 23 december - Duifje1990 - vitaliteitsecho 27 december - Duifje1990 - intake 28 december - Madson - vitaliteitsecho 28 december - Precious03 - vroege echo 28 decemer - Kaaat - vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 9 januari - Lunar1994 - termijnecho 13 januari - Duifje1990 - termijnecho 20 januari - Kaaat - termijnecho en intake verloskundige 8 februari - Darliiing7 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje ❤ Rodebloem - 35 jaar - 6e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje❤ EllaF - 33 - 4e kindje❤ Duifje1990 - 32 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje Darliiing7 - 29 jaar - 1e kindje 11 Augustus 12 Augustus Kaaat - 36 jaar - 5de kindje 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus Precious03 - 34 jaar - 3e kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pukkie1 Bonneil Afspraken: 21 december - Darliiing7 - vroege echo 22 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 23 december - Duifje1990 - vitaliteitsecho 27 december - Duifje1990 - intake 28 december - Madson - vitaliteitsecho 28 december - Precious03 - vroege echo 28 decemer - Kaaat - vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 9 januari - Lunar1994 - termijnecho 11 januari - Dwaallichtje - termijnecho 11 januari - Krisjee - intake 13 januari - Duifje1990 - termijnecho 18 januari - Krisjee - termijnecho 20 januari - Kaaat - termijnecho en intake verloskundige 8 februari - Darliiing7 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@EllaF, Ow ja zo naar! Ik ken dat knagende gevoel helaas ook. daar sta je denk ik niet alleen in. Ik denk wel dat dat uiteindelijk weer verdwijnt. Komt ook echt omdat je je zo rot voelt. @Kaaat, Jij herkent het dus ook! Klinkt ook als een druk leven. Poeh nou gelukkig straks ook even vakantie en wat minder verplichtingen. Daarentegen hebben ze dan natuurlijk wel meer vermaak nodig. Ik zie er wel tegenop om een dagje weg te gaan. Hoe moet dat ooit als ik me zo ellendig misselijk voel? @Krisjee Wat fijn! Gefeliciteerd! @Dwaallichtje, Voor jou ook gefeliciteerd! Mooie echo. Fijn dat je waarschijnlijk gewoon bij een vk mag lopen!
Ik heb even een hartje gezet achter degene waarvan ik nog wist dat ze een echo met kloppend hartje hadden. En even wat oude afspraken weggehaald. De rest wist ik even niet meer. Ik ben trouwens voor 50% ziekgemeld op mijn werk. En dat terwijl ik zelfs volledig thuis kan werken. Ik functioneer echt niet goed met die misselijkheid. Telkens bang dat de minste beweging dan weer een kokhals (of spuug) aanval in gang zet en ook voel ik me gewoon ellendig. Smiddags werk ik nog wel wat. Soms moet ik wel bijv de kinderen naar de opvang brengen, maar dat gaat niet bepaald met plezier. Morgen heb ik een lang geplande cursus om 9 uur en moet ik daarvoor nog de kinderen wegbrengen. Ik kan hem gelukkig digitaal volgen, maar zie er echt tegenop. Oh en ik wordt net gebeld. Er was een stagiaire net bij de echo die ook even mocht en die belde mij of ik binnenkort nog eens wilde komen zodat ze nog wat echo's kon oefenen. Uhh ja natuurlijk .
@ rode bloem, ik vind die eerste 3 maanden echt overleven, zowel qua energie en ziek voelen als mentaal moed houden dat het mensje blijft groeien. Dag bij dag en dan is het zo eind januari, is mijn motto! @Dwaallichtje ik was ook al aan de schuif geweest hihi, ik hou van lijstjes! Als het mag wil ik de kleurtjes ook nog wel wat aanpassen, naar meer lente kleurtjes. Zal wel rust geven dat je voor een aantal procent ziek bent denk ik, dan moet je voor je gevoel minder. Of wordt het werk er niet minder van? Super chill stagiaires die willen oefenen, altijd welkom toch!
Oh ga je gang hoor. Maar liever niet te fel. Ik had wel bewust voor iets donkerdere kleuren gekozen omdat ik die hele felle lichte kleurtjes soms gewoon een beetje pijn vind doen aan mijn ogen. Zeker vanaf mijn telefoon, maar ik ben er niet aan gehecht ofzo. Ik heb ook maar wat gedaan.
Ik lees allemaal goede berichten! Gefeliciteerd allemaal. Bij ons ook een mooi kloppend hartje, 8.2 gaf ze voor nu aan. Heel opgelucht maar nu wel mijn twijfels of ik wel bij deze verloskundige wil blijven. Ze had een foute verwijs brief geschreven en het echo centrum vroeg zich af wat ik bij hun deed als ze deze dingen dacht te hebben gezien. Mijn man is er al klaar mee en heeft geen vertrouwen meer. Laat het maar even zakken. Vind het ook lastig om dit met haar te bespreken eerlijk gezegd.. maar goed alles was dus helemaal goed geen dubbele baarmoeder of extreem rare vorm enz te zien gewoon naar achter gelegen. Bedank allemaal voor de lieve berichtjes
Oh gelukkig! Dat is heel goed nieuws en 8+2 al! Dan zou je misschien nog in juli uitkomen! Als je er een slecht gevoel bij hebt, niet doen. Al kan iedereen eens een foutje maken. Maar je moet ze straks bij de bevalling ook volledig kunnen vertrouwen.
Fijn dat het allemaal goed zit! Inderdaad wel gek van de verloskundige. Hopelijk komt het vertrouwen terug, anders inderdaad een andere zoeken.
Ik kwam nog even spieken! Wat fijn te lezen dat jullie allemaal één of meer hartjes zien kloppen ! Gefeliciteerd!!! Ook ik had vandaag een echo. Hierop was te zien dat mijn lijf de cyclus alweer opgepakt heeft. Flink dik baarmoederslijmvlies en twee grote follikels in de eierstok. Ondanks het verdriet toch fijn!
Wat fijn van de goede echo's! @Sanbj Raar van de verloskundige, snap dat je niet vertrouwd. Hopelijk komt het vertrouwen terug, anders lekker iemand anders zoeken. @bonneil Wat fijn dat je weer een cyclus hebt! Hopelijk snel goed nieuws! Ondanks de goede echo hier, wel echt een klote dag. O is ziek en al de hele dag huilerig en hangerig, en daarbij ben ik zelf ook nog moe dus geen top situatie.. Morgen een dagje werken, vind het zeer prettig om af en toe weg te zijn van huis. Krijg echt rillingen van mensen die huismoeder leuk vinden
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2de kindje ❤ Sanbj - 33 jaar - 2de kindje + 2 (stief-zoons) ❤ SM1987 - 35 jaar - 1ste kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3de kindje ❤ Rodebloem - 35 jaar - 6de kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2de kindje 5 Augustus 6 Augustus 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2de kindje❤ EllaF - 33 - 4de kindje❤ Duifje1990 - 32 jaar - 2de kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2de kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2de kindje Darliiing7 - 29 jaar - 1ste kindje 11 Augustus 12 Augustus Kaaat - 36 jaar - 5de kindje 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus Precious03 - 34 jaar - 3de kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (13) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pukkie1 Bonneil Afspraken: 21 december - Darliiing7 - vroege echo 22 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 23 december - Duifje1990 - vitaliteitsecho 27 december - Duifje1990 - intake 28 december - Madson - vitaliteitsecho 28 december - Precious03 - vroege echo 28 decemer - Kaaat - vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 9 januari - Lunar1994 - termijnecho 11 januari - Dwaallichtje - termijnecho 11 januari - Krisjee - intake 13 januari - Duifje1990 - termijnecho 18 januari - Krisjee - termijnecho 20 januari - Kaaat - termijnecho en intake verloskundige 8 februari - Darliiing7 - termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hallo allemaal! Wow ik heb al heel lang niet meer geschreven. Combinatie met een drukke peuter en ziek zijn van de zwangerschap is niet ideaal haha. Zoooo fijn al die kloppende hartjes! Hier ook al 3 goede echo’s gehad, baby doet het goed! Ik leef ook dag voor dag en hopelijk zijn we dan snel 12 weken zwanger. Vind het mentaal ook heel heftig!
Sanjb wat fijn en wie weet wordt het juli dan. Qua verloskundige volg je gevoel, er is geen foute keuze. Krisje ik werk vooral vanuit huis, maar geniet ook van mijn dagjes kantoor @Darliiing7 hoe laat mag je morgen? Wil iedereen weten wat ze verwachten qua geslacht? En mensen al ideeen over hoe het te vertellen aan familie en naasten?
Ik ben op de een of andere manier ook zo bang voor de echo vrijdag, hoop zo dat alles goed zit. Gevoel zegt van wel mede door m'n symptomen en dikke buik al, maar je weet het nooit. Als het vrijdag goed is, gaan we met Kerst onze dochter een shirt met een rebus aantrekken. Als je deze oplost, staat er ik word grote zus. Alleen aan ouders/zussen en aanhang. Voor de rest laten we onze buurvrouw (fotografe) een leuke foto maken om het bekend te maken na de termijnecho. Mijn gevoel zegt dat we deze keer een jongen krijgen, omdat de zwangerschap nu zo anders is al dan de vorige. Symptomen had ik vorige keer echt helemaal niet en deze keer wel. Misselijk, extreem moe, snel vet haar (normaal bijna nooit)..
Ik mag om 15u gaan, dus spannend!! Zit al van gisteren met zenuwen. Zeker doordat we al 2 mk´s hebben gehad en dit nu de 1 zwangerschap is die lijkt door te zetten. Dus nog eventjes spannend nagelbijten Ik houd jullie sowieso op de hoogte!
Hebben meer van jullie dat je je zo ellendig voelt? Als ik niet eet, word ik misselijk, als ik dan wat eet, ben ik daarna alsnog misselijk. Geen energie en eigenlijk alleen maar willen liggen. Ben op vakantie en kan niks! Lig bijna de hele dag in bed, echt vreselijk!!!