Oeh cool. Ik ga hem ook opsturen, al denk ik echt niet dat het zichtbaar is. Dus ook tot 17-2 wachten . Roodborstje zeiden ze niet de reden voor de belafspraak?
Ik denk dat ze wel wat kunnen met die van jou @Kaaat! Ik weet niet zo goed welke van de dingetjes de nub is, maar hij zou er iig op kunnen staan! Er zijn dus ook veel facebookgroepen, daar heb je over het algemeen denk ik sneller reactie(s) en als je meer van dezelfde reactie(s) hebt dan is de kans voor mijn gevoel weer groter dat het klopt
@Kaaat nee, ik krijg gewoon een afspraakbevestiging opgestuurd. Dat ben ik wel gewend van het zkh, maar normaal staat daar ook een naam bij. Deze gyn is niet aangemaakt in de systemen denk ik, want er staat alleen 'de gynaecoloog' waar normaal dr. huppeldepup staat Sorry, ik probeer de nub posts echt niet te lezen, want ik ben bang dat ik dan zelf wat ga zien bij m'n eigen echo's. Ben wel benieuwd of de voorspelling
Ja jij moet je ogen dicht doen Roodborstje Hihi. Zal eens rondkijken op fb, wel waar idd als vele hetzelfde zeggen. ☺️
Zo mooi om te zien jullie echo foto's!! Ik kan niet wachten tot we maandag ook mogen kijken. Zo bijzonder.
@JupitR Helaas kunnen ze bij die Facebook pagina ook geen tekening ervan maken omdat het niet te zien is. Dus nu maar een aftel kalender maken
Oooooh ik mag volgende week dinsdag voor geslachtsbepaling. Nu met flinke griep op bed, dus hoop dat ik beter ben dan. Ben ook zooooo benieuwd. Ik denk zelf een meisje maar iedereen om mij heen denkt een jongen haha.
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 29 juli ❤ Lunar1994 - 28 jaar - 2de kindje 30 juli ❤ Dwaallichtje - 35 jaar - 3de kindje 1 Augustus ❤ Sanbj - 33 jaar - 2de kindje + 2 (stief-zoons) ❤ SM1987 - 35 jaar - 1ste kindje 2 Augustus ❤ JupitR - 33 jaar - 4e kindje 3 Augustus Rodebloem - 35 jaar - 6de kindje 4 Augustus ❤ Drodie63 - 29 jaar - 2de kindje 5 Augustus ❤ Duifje1990 - 32 jaar - 2de kindje ❤ Krisjee - 27 jaar - 2de kindje 7 Augustus ❤ EllaF - 33 - 4de kindje 8 Augustus ❤ Kaaat - 36 jaar - 5de kindje ❤ Roodborstje23 - 32 jaar - 2de kindje 9 Augustus ❤ Melanieex - 27 jaar - 2de kindje 10 Augustus ❤ Madson - 31 jaar - 2de kindje ❤ Darliiing7 - 29 jaar - 1ste kindje 14 Augustus ❤ Precious03 - 34 jaar - 3de kindje ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (15) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pukkie1 Bonneil Afspraken: 8 februari - Darliiing7 - termijnecho 10 februari - roodborstje23 - belafspraak gyn 13 februari - Precious03 - 13 weken echo 14 februari - SM1987 - geslachtsbepaling 15 februari - roodborstje23 - controle gyn 16 februari - Duifje1990 - geslachtsbepaling 22 februari - Krisjee - 16 weken echo 24 februari - Roodborstje23 - controle 16wk + echo 9 maart - SM1987 - 20 weken echo 13 maart - JupitR - 20 weken echo 14 maart - Krisjee - 20 weken echo 16 maart - Roodborstje23 - 20 weken echo 20 maart - Duifje1990 - 20 weken echo 24 maart - Roodborstje23 - controle 20wk + echo WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zijn er meer die griep hebben of hebben gehad waarbij het zo lang duurt? Nu al een week op bed en niet het idee dat het heel veel beter gaat. Ik word er gek van… moed begint me een beetje in de schoenen te zakken
Oei, nee, hier gelukkig (nog) niet - * klopt af*. Vorig jaar hebben we tussen kerst en april de ene na de andere zieke gehad thuis, dus ik was er wel bang voor, en vrees het nog steeds wel een beetje. Echt heel ellendig! Als je zwanger bent duurt alles ook langer, verkoudheid, ziekte, gewoon bah. Veel beterschap!
Oh ja? Dat wist ik niet! Vandaar haha. Normaal ben ik na een paar dagen wel weer op de been, maar het houdt maar niet op! Vreselijk! Nou ik houd hoop haha. Eind april trouwen we, dus dan zal het wel een keer over zijn haha. Hoop ook dat ik dan savonds niet meer zo moe en misselijk ben want dat heb ik ook nog steeds!
Ja, ik lig ook nog steeds om of voor 21:00 in bed. Dat is niet ideaal op je trouwdag! Of misschien zit je dan zo vol adrenaline dat je het wel lang volhoud. Leuk hoor, dat je gaat trouwen! Heb je een aangepaste jurk (ivm buik), of is dat (nog) niet nodig?
Nou ik hoor net dat mijn jurk eind maart binnen komt. We hebben nu 2 jurken besteld. 1 en 2 maten groter. Ben nu nog niks aangekomen, maar borsten zijn wel groter en buik gaat natuurlijk ook nog komen. Ben dan 26 weken! 28 april trouwen we. 4 weken dus om de jurk te vermaken. Vind het wel spannend, maar ja haha. Ben jij al aangekomen?
Ah, dat kunnen ze vast! Mooi hoor, zwanger trouwen! Ik ben eerst afgevallen door de misselijkheid. Nu ben ik sinds mijn laagste gewicht wel wat aangekomen, en dat moest ook, want ik zat op ondergewicht.
Oh ja ik ben ook afgevallen. 2,5 kg ongeveer. Nu niks aangekomen nog sinds die 2,5 eraf. Kind was wel boven gemiddeld haha dus zal wel goed zijn.
@SM1987 wat leuk, gaat vast helemaal goed komen! Stond het al in de planning om te gaan trouwen? Ik hoop voor je dat je tegen die tijd juist die hoeveelheid extra energie enzo hebt waar ze het over hebben!
Ja was al gepland voor ik zwanger was… wilde graag getrouwd zijn voor er een kindje geboren zou worden. Dat komt nu precies goed uit haha. Ja dat hoop ik ook. Had er nu al op gehoopt maar helaas, nog steeds elke avond heel moe en misselijk. Hoe gaat het bij jou allemaal?