Ik had gisteren avond en vanmiddag enorme krampen, zo erg dat ik niet rechtop kon blijven zitten maar enkel op handen en knieën nog te doen was. Bij het afvegen vanmiddag ook wat bloed te zien, ik heb er een slecht gevoel bij.
Klopt, ik had er ook zo veel meer vertrouwen in, zeker na de correcte wekentest voelde ik mij eindelijk ontspannen en kon ik genieten. Mijn vorige zwangerschap liep veel te langzaam of bijna niet op qua testen, dus daar had ik al een slecht gevoel bij en dat werd later bevestigt. Bij deze zwangerschap dacht ik juist: 'Twee miskramen achter elkaar zou wel heel bizar zijn, dus dit komt vast goed.' Wellicht wat te naïef geweest. Ik hoop zo dat het nog goed komt, een kleintje is zo gewild.
Heeeel voorzichtig meld ik mij. 10 dpo vandaag! Dochtertje en ik liggen ziek op de bank met corona. 2 positieve testen in 1 week
https:/hier een onzekerheid! Al vanaf het begin buikpijn. Alsof ik elk moment ongesteld wordt! Hoort dit? Hebben meer mensen dit?
Ja menstruatie gevoel is compleet normaal hoor! Ik heb bij alle 3 veel krampjes en pijntjes gehad en een zeurend gevoel in vagina soms. Meestal varieert het van dag tot dag hoe erg. En volgens mij kan het dan met 5 weken ook ineens even stoppen. Echt normaal.
Och nee, dat zou vreselijk zijn. Hopelijk zet het niet door. Die onzekerheid is killing, ik weet er alles van. Leef met je mee!!
Dit heb ik ook! Ik denk ook nog steeds dat ik ieder moment ongesteld kan worden, krampjes en gewoon echt zo’n ongesteld gevoel…. Ik mag maandag voor de eerste echo. Kan niét wachten
Hoe hebben jullie het je partner verteld? Mijn vriend is nu werken en ik denk dat ik vanmiddag ga kleuren met mijn dochter en dat hij het dan straks ziet als hij thuis komt. Appje vind ik niet leuk. Iets kopen duurt te lang. Iemand leuk idee?
Ik heb op een oude slabber met textielstift getekend "grote broer". Die dan voor mijn jongste was met mijn verjaardagsfeestje (dag na positieve test) en die dus aan mijn man laten zien toen hij thuis kwam. Hij moest even 2x kijken, maar op een gegeven moment viel het kwartje "ben je weer zwanger?".
Ik zei gewoon: man, ik moet je wat vertellen Hij had het niet zo aan zien komen en was nogal in shock, hahaha.
@Lunar1994 oh wat erg voor je zeg. Hopelijk loos alarm! Ik heb het mijn man het verteld via whatsapp toen hij op het werk zat Ik kan het dan op dat moment niet voor mij houden haha Vandaag zijn we naar de ikea en babypark geweest. We twijfelen om een andere kinderwagen te kopen, omdat O ook nog jong is. We hebben nu de Joolz Day+ een geweldige wagen, maar achteraf hebben we spijt dat we de geo2 niet hebben gekocht. We twijfelen of we een meerijdplankje doen of een andere wagen. Iemand tips?