Wij wilde bij baby 1 de joolz geo. Maar toen we gingen proberen zijn we voor de Nuna demi grow gegaan. Die valt in dezelfde prijsklasse maar is veel gebruiksvriendelijker. Heel opkomend merk en zie hem steeds meer om me heen. Ingebouwd zonnescherm in plaats van zo’n paraplu. Geen knopjes, makkelijk te bedienen. Joolz betaal je veel voor de naam heb ik het idee
Ik heb een oude (2ehands al bij mijn eerste) mutsy igo. Mijn oudste heeft een meerijdpankje gehad waar hij ook op kon zitten. Mijn oudste was 2 jaar en 3 maanden toen de jongste werd geboren en is ook geen "runner". Dus dat meerijdplankje werkte prima. Wij gingen er verder niet mee offroaden ofzo. Maar gewoon voor boodschappen en in de straat prima. Je loopt wel makkelijk tegen dat plankje aan dus op een gegeven moment ging ik half naast de kinderwagen lopen en met 1 hand sturen. Dat doe ik nu nog steeds vaak ook al zit het plankje er vaak niet meer aan. Het verschil tussen de 2e en 3e is straks maar 1 jaar en 9 maanden dus ik twijfel nog een beetje of ik dan toch een betere (iets meer duo) wagen wil gaan halen. Maar ik dat zie ik dan over een paar maanden wel. Ondertussen rijden we lekker door met ons oude ding. Ik heb ook niet meer het gevoel dat ik er zuinig op hoef te zijn dus laat mijn kind er gewoon in eten enzo. En laat de vlekken er gewoon lekker in zitten. Als ik een nieuwe heb dan heb ik gelijk het gevoel dat alles netjes moet blijven en hier blijf ik dus wat relaxter onder (#zelfkennis).
@Madson Mijn schoonzus heeft de Nuna demi grow, maar moet zeggen dat ik die kinderwagen echt heel groot vind, als ik dit vergelijk met mijn Joolz Day+ Zag op de Joolz site dat de geo2 ook flink afgeprijsd was.
Wij hebben een tweedehands buggaboo chameleon, als ik het goed schrijf. Prima tevreden over. Er zit twee keer ruim 2 jaar tussen onze kinderen. En in de eerste maanden draag ik mini veel. Maar we hebben dus ook wel zo'n meerijdplankje
@Madson @Drodie63 Ik heb vandaag meerdere malen geprobeerd hier iets te plaatsen maar wat een hectische dag. Gisteravond om 22:30 appte mijn vriend mij dat hij zijn enkel bezeerd had tijdens een volleybal wedstrijd, en 00:30 thuis gebracht zou worden maar dat hij niks met die voet kon en veel pijn had. Ik dus wakker blijven, hem helpen en om 01:30 lagen we eindelijk in bed. Wat denk je? 01:31 word Lillie opeens wakker, hysterisch, paniekerig. Ik kreeg haar niet meer in slaap tot 04:30, en daarna was iedereen om 8:00 alweer wakker. Ik ben al de hele dag zo moe! Daarnaast dus alles voor de kleine alleen doen, maar ook mijn partner kan vrijwel niks dus hem ben ik ook al de hele dag aan het helpen. Vanavond vroeg naar bed, en hopen dat Lillie lekker door slaapt. Wat betreft de krampen en het bloed, ik heb vandaag nergens last van gehad. Ik ben heel voorzichtig optimistisch, ik heb het gevoel dat als het fout zou gaan dat het inmiddels wel een beetje door zou moeten zetten? Ik hoop echt dat er niks aan de hand is. Ik heb wel nog steeds vrijwel geen symptomen, en stiekem zou ik er toch wat meer willen. Met Lillie had ik van heel veel dingen last, met de miskraam had ik bijna nergens last van. Mentaal speelt dat toch een beetje mee, ookal weet ik dat elke zwangerschap anders is.
Halleluja wat een dag. Gelukkig voel je je beter!! Wat een schattige naam, lillie! Beterschap voor je man en sleep well! Hier heeft mini ook een week voor onrustige nachten gehad maar vannacht sliep ze ineens weer wel.
Ik heb vanavond nog een testje gedaan, want ik heb er nog veel te veel Maar bijna een knaller (16dpo nu)
Och jeetje wat een hectische dag zeg! Maar wat fijn om te horen dat de bloeding en de krampen niet hebben doorgezet. Hopelijk blijft dat zo ! Ik duim voor je. En ook voor wat extra slaap
@Lunar1994 Fijn dat je geen last meer hebt gehad van bloeden en krampen. Beterschap voor je vriend Vandaag een dagje alleen met O thuis, heeft al 5x gehuild en gezeurd Heel gezellig is het hier, dus ik ga dadelijk maar even naar mijn ouders, en misschien richting het dorp Net nog een clearblue test gedaan, en mooi opgelopen naar 2-3. Vind ik op een of andere manier prettig. Jullie nog plannen?
Wat goed!!! Ik heb ook nog 1 clearblue met weken liggen. Die doe ik volgende week denk ik. Ik mag vandaag uit quarantaine dus ga zo lekker met mn dochtertje het dorp in even neuzen en meer testen kopen
Welke vitamines nemen jullie nu? Ik ben helemaal vergeten hoe dit zag. Ik heb nu alleen foliumzuur. Kan ik dan beter zwanger totaal multicomplex kopen of nu vit d erbij en vanaf 12 weken de complex? Helemaal kwijt hoe ik dit de eerste keer deed
Mooie testen meiden! Ik neem nu alleen foliumzuur. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik gravitamon multivitaminen, maar die kon ik nu niet vinden
Ik heb alleen een extra hoge dosis foliumzuur (ivm aangeboren bloedarmoede). Ik wilde nog even kijken of ik ook nog iets van vitamine D kon krijgen. Ik heb een paar maanden geleden de diagnose MS gekregen en daarvoor heb ik ook vitamine D nodig. Alleen de dosis die ik kreeg mag niet tijdens een zwangerschap. En ik merk dat ik daar eigenlijk wel behoefte aan heb, aangezien het net de vitamine D was die mij beduidend meer energie gaf. Mijn gewone MS medicatie kan ik wel doorspuiten. Dat was eigenlijk ook de reden dat wij (zo snel) al voor een 3e gingen. Dit was de enige medicatie die nog te combineren viel met een zwangerschap en ik wilde niet voor de keuze komen te staan dat ik moest kiezen tussen mijn eigen gezondheid of een kinderwens. Maar ik was deze zwangerschap wel slechter voorbereid en was dus niet al begonnen met foliumzuur, maar pas sinds de positieve test.
Oh @Madson ik zit even in het NOD-topic het verhaal van het "vertellen aan je man" te lezen (iets met werkontwijkend gedrag). Hilarisch!
Maak me niet wild!!! Haha ja het was een mooi verhaal. Hij vond het nog onwerkelijk. Heftig zeg MS!!! Hoe gaat het nu met je?