Gefeliciteerd!! Ik ben ook heel erg moe, doe nu al een week het middagslaapje met m’n dochter mee haha. Maandag de eerste echo, ben zo benieuwd of we al wat zien.
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje EllaF - 33 - 4e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje 11 Augustus 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (9) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 16 December - SM1987 - vroege echo 20 december - Dwaallichtje - echo en intake 20 december - EllaF - Vitaliteitsecho 20 december - Krisjee - Vitaliteitsecho 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 29 december - Pukkie1- Vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 12 januari - Pukkie1- termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik moet vanaf hartactiviteit medicijnen gaan gebruiken. Dus die willen ze zo vroeg mogelijk detecteren vandaar!
Dank je wel iedereen! Vanmorgen met O naar de binnenspeeltuin geweest. En vanmiddag even naar het dorp om een gebakje te eten haha. Morgen komt mijn familie op bezoek. Ben wel doodmoe, en moet dadelijk nog weg
Pfoe, ik ben kapot. Wil gewoon echt niets meer doen en in bed springen. Morgen 5 weken. @Lunar1994 hoe is het verder bij jou nu? Rustig gebleven? En hoe is het met de rest? Ik zou nog wel wat meer schrijfsters verwachten ook binnenkort
Wat vervelend dat je zoveel moe bent, ik herken het hier ook heel erg! Vanmiddag ook samen met O het middagdutje gedaan. Net is iedereen naar huis van mijn verjaardag, was leuk maar ook vermoeiend. Ben blij als ik dadelijk op bed lig.. Gisteren was ik dus gaan uiteten, en heb ik per ongeluk garnalen gegeten... toen ik zwanger was van O mocht dit nog... nu dus niet meer hopelijk geen nare gevolgen
Ik ben ook al de hele dag niet vooruit te branden. Zoooo moe! Ook echt wel veel erger vandaag dan de afgelopen dagen. Daarnaast voor het eerst echt misselijk vannacht en vanochtend. Heb al een cracotte moeten eten vanuit bed. En dan had ik nog iets geks. Ik heb vanochtend bij de huisartsen post gezeten omdat ik plotseling pijn had tussen mijn schouderbladen en bij ademen. Naast de misselijkheid, die ik dus ook pas sinds vannacht had, vertrouwde ik het niet helemaal. Gelukkig is het gewoon een spierverkramping die blijkbaar door vermoeidheid en sterke hormoonschommelingen kan komen. Maar goed, ik voel het dus nog steeds, al doet het lang niet zoveel pijn meer als vanochtend. Dus al met al voel ik me.... Vervelend duidelijk zwanger.
Oh ja dat had ik vorige keer ook halverwege de zwangerschap dat ik ineens dingen niet meer mocht. Maak je daar echt niet te veel zorgen over hoor. Die dingen veranderen constant. Het is toch alleen maar de kleine kans dat je er zelf ziek van wordt dat het iets meer risico kan geven voor de baby. Maar ik ben nog nooit ziek geworden van goed klaargemaakte garnalen. Ook niet van rauwe ham of salami trouwens. Ik ga het echt niet expres eten nu, maar als het er even bij in schiet omdat ik even niet op let, ga ik daar echt niet over zitten stressen. Dat stressen kan meer kwaad dan dat eten!
Oh dat zal wel schrikken zijn geweest @Dwaallichtje. Fijn dat je zo snel terecht kon en dat het niets ernstigs was. Jullie dus ook al zo moe. Gisteren viel het hier nog wel mee, maar 2 kinderen in sinterklaas spanning en 1 die gilde ipv slaapte was echt teveel net. Als je moe bent kan je gewoon echt minder hebben
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje EllaF - 33 - 4e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje 11 Augustus 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (9) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 16 December - SM1987 - vroege echo 20 december - Dwaallichtje - echo en intake 20 december - EllaF - Vitaliteitsecho 20 december - Krisjee - Vitaliteitsecho 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 28 december - Madson - vitaliteitsecho 29 december - Pukkie1- Vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 12 januari - Pukkie1- termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier wisselt de vermoeidheid. Ene moment stort ik in en andere moment top fit. Af en toe ook nog steken in de lies die erg lijken op de eisprong. De boobs hebben zich inmiddels ook gemeld! Wij gingen gister uiteten en heb ook garnalen gehad. Tijdens mijn eerste zwangerschap mocht dit nog gewoon. Ik heb even opgezocht waar hem dat in zit maar dat is net als met tonijn dat als je er heel veel van eet dat je teveel van een bepaald stofje binnen kan krijgen. Af en toe garnalen en een hapje tonijn kan dus geen kwaad. Zolang het geen wekelijkse grote porties zijn. Al het rauwe heb ik wel achterwege gelaten. Wat een commitment weer he?! Ik heb helemaal geen zin in deze nog 8 maanden
♡ Uitgerekend: 1 - 15 augustus 2023 ♡ --------------------------------------------- 1 Augustus Lunar1994 - 28 jaar - 2e kindje Sanbj - 33 jaar - 2e kindje + 2 (stief-zoons) SM1987 - 35 jaar - 1e kindje 2 Augustus 3 Augustus Dwaallichtje - 35 jaar - 3e kindje 4 Augustus Drodie63 - 29 jaar - 2e kindje 5 Augustus 6 Augustus Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje 7 Augustus Krisjee - 27 jaar - 2e kindje EllaF - 33 - 4e kindje 8 Augustus 9 Augustus Melanieex - 27 jaar - 2e kindje 10 Augustus Madson - 31 jaar - 2e kindje 11 Augustus Bonneil - 34 jaar - 1e kindje 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ----------------------------------------------- Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (0) | Onbekend (11) ----------------------------------------------- Sterretjes: Afspraken: 5 december - Drodie 63 - vroege echo 12 December - Lunar1994 - Vitaliteitsecho 15 December - Lunar1994 - Intake verloskundige 16 December - SM1987 - vroege echo 20 december - Dwaallichtje - echo en intake 20 december - EllaF - Vitaliteitsecho 20 december - Krisjee - Vitaliteitsecho 23 december - Melanieex - Vitaliteitsecho 28 december - Madson - vitaliteitsecho 29 december - Pukkie1- Vitaliteitsecho 30 december - SM1987 - intake verloskundige 12 januari - Pukkie1- termijnecho WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mezelf toch ook maar op de lijst gezet . Op 9 oktober heb ik een miskraam (missed abortion) gehad en nu alweer zwanger. Heel onwerkelijk! Ik had gedacht dat ik angstiger of terughoudender zou zijn, maar ik ben eigenlijk behoorlijk kalm. Wel spannend dat ik nog niet echt iets voel, behalve dat ik elke avond wel om 7 uur naar bed zou willen.