Ahh morgen weer proberen! Ik heb gelukkig wel de 12e mijn echo! Bij mij waren de afspraken omgedraaid (eerst de echo, daarna pas intake) door mijn miskraam (toen dacht ik zelf al dat het fout zat en moest ik toch de intake doen waar iedereen ongemakkelijk bij zat en bleek het een paar dagen daarna inderdaad foute boel.) en ik de eerste dagen niet wist of ik echt zwanger was of dat ik nog positief testte door de miskraam. Gelukkig ben ik echt zwanger, dus hoefde ik mijn afspraken niet af te zeggen!
Hai dames! Wat super lief, al jullie succes wensen. Het zag er allemaal heel goed uit, op de goede plek en goed op groei (qua weken) maar nog nét geen hartactiviteit helaas…. Nu volgende week terug maar toch al met de medicijnen beginnen. Dus ja: als nog heeeel spannend maar al wel een opluchting dat het op de goede plek zit. Hopelijk hebben jullie straks ook allemaal een goede echo!
Dat wil ik ook! Vorige keer drie kwartier gezellig zitten kletsen en vervolgens geen kloppend hartje op de echo. Echt een domper.
Toch alvast positief nieuws @Drodie63 ,dat is fijn Ik ga naar een nieuwe vk. M'n vorige was echt heel fijn, maar inmiddels helaas te ver weg. Nu heb ik ook eerst de echo, met ongeveer 7 weken
@Lunar1994 wat fijn dat je verder geen bloedverlies hebt gehad, maar wel erg hectisch dus bij jullie thuis. Hopelijk is je vriend snel weer mobiel en slaapt je dochtertje wat makkelijker 's nachts!
Wij hadden gisteravond pakjesavond, maar O was doodmoe. O was gisteren naar de opvang, tot 15:00. Toen we hem gingen halen, zeiden de leidsters dat ze hem al om 10:15 naar bed hadden gebracht ipv 12:00.. Man en ik waren best "boos" (lieten we niet merken) O heeft toen van 10:15 tot 12:15 geslapen. Rond 17:30 kakte hij helemaal in. Echt balen! Om 18:00 gauw de cadeaus uitgepakt en naar huis gegaan. Heeft gelukkig wel goed geslapen!
Bij welk termijn hebben jullie de vitaliteitsecho gepland staan? Ik nu op 20/12 bij 6+4 maar dat voelt zo vroeg...
Ahhh dat meen je niet, dat is wel heel erg balen inderdaad net ook op Sinterklaas. Zeker als een kindje maar 1 dutje per dag doet is 10:15 echt te vroeg, ik leg Lillie alleen zo vroeg neer als ze om 4:00 wakker was.
Ja was zo'n domper, gelukkig gaan we binnenkort ook naar een andere opvang voor O. Heb al meerdere keren dingen aangegeven die ik niet prettig vind, ook zoals dit. Heb de baby ook al aangemeld, en heb gelukkig een plekje! Ook zoals je zelf al aangeeft, als O om 4:00 wakker was, was dat een totaal ander verhaal. Maar niet om 6:30 / 7:00 @bonneil Ik heb de eerste echo met 7+1 weken, ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook en zagen toen een mooi kloppend hartje. Hopelijk nu weer! Vandaag trouwens een nog een clearblue gedaan, ik wilde graag de 3+ zien, maar zat nog steeds op 2-3. Balen, maakt mij ook wat onzeker. Ga er toch nog een kopen en dan wacht ik minimaal tot vrijdag. O ligt nu lekker te slapen, gaan dadelijk maar eens rondje dorp doen.
Ik laat 'm maar gewoon staan. Anders wordt het (door een vakantie) pas begin januari en dat voelt dan ook weer niet goed. Ben beetje bang dat ik dan straks zo vroeg wel een hartje zie en bij een volgende echo niet meer... Maar ik moet ook "gewoon" vertrouwen hebben. @Krisjee: hcg kan toch wisselen per persoon? Probeer los te laten .
Hoe oud is je kindje @Krisjee ? En je bent zeker de 1e niet die op 5+1 nog geen 3+ heeft, maar ik snap wel dat het je onzeker maakt. Het is ook zo'n onzekere periode dit.. @bonneil wanneer is het bij jouw miskraam misgegaan? Ik heb voor mijn 3e een miskraam gehad met 6+3 en merk nu ook weer dat ik erg aan het vergelijken ben met toen; heb ik nu wel genoeg symptomen? Al liepen mijn testen toen niet mooi op en nu wel.
Ik had eerste echo toen ik 8 weken was, vruchtje had toen de grootte van 6 weken. Maar dat kan nog gegroeid zijn (en dus vroeger misgegaan) of juist gekrompen (en dus later). Pfff. Uiteindelijk is het spontaan geboren bij 10 weken. Ik probeer kwaaltjes los te laten en test ook niet door. Gewoon uit zelfbescherming, je hebt toch nergens invloed op. Ben nu dus wel bang dat ik me meer ga hechten als ik wel een kloppend hartje heb gezien. Aan de andere kant voelt het wel alsof het goed zit. Ik had de vorige keer ook echt niet gedacht dat het een missed abortion was, maar met terugwerkende kracht hield ik wel steeds een slag om de arm met 'het is nog heel pril' en 'het is heel logisch dat er nu nog vanalles misgaat omdat het zo'n complex proces is'. Dat heb ik nu veel minder.
Maar de kans dat het nog mis gaat als je een kloppend hartje hebt gezien bij de juiste termijn is wel een heel stuk kleiner hoor! Dus dan mag je na een echo met kloppend hartje ook best wel al gaan hechten Fijn wel dat je nu minder die slag om de arm hebt!