Uitgerekend 1 - 15 augustus 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dwaallichtje, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunar1994

Lunar1994 Lid

2 okt 2022
    74
    59
    18
    Vrouw
    Ahh morgen weer proberen!

Ik heb gelukkig wel de 12e mijn echo!
    Bij mij waren de afspraken omgedraaid (eerst de echo, daarna pas intake) door mijn miskraam (toen dacht ik zelf al dat het fout zat en moest ik toch de intake doen waar iedereen ongemakkelijk bij zat en bleek het een paar dagen daarna inderdaad foute boel.) en ik de eerste dagen niet wist of ik echt zwanger was of dat ik nog positief testte door de miskraam. Gelukkig ben ik echt zwanger, dus hoefde ik mijn afspraken niet af te zeggen! :)

2. Drodie63

Drodie63 Actief lid

7 apr 2020
    198
    294
    63
    Vrouw
    Hai dames! Wat super lief, al jullie succes wensen. Het zag er allemaal heel goed uit, op de goede plek en goed op groei (qua weken) maar nog nét geen hartactiviteit helaas…. Nu volgende week terug maar toch al met de medicijnen beginnen.
    Dus ja: als nog heeeel spannend maar al wel een opluchting dat het op de goede plek zit. Hopelijk hebben jullie straks ook allemaal een goede echo!

Melanieex en Mamajolein vinden dit leuk.
  3. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Hier idd ook echo en dan pas intake. Ook zodat ze zeker weten dat je de intake niet voor niks doet

4. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Dat wil ik ook! Vorige keer drie kwartier gezellig zitten kletsen en vervolgens geen kloppend hartje op de echo. Echt een domper.

5. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Toch alvast positief nieuws @Drodie63 ,dat is fijn :)

Ik ga naar een nieuwe vk. M'n vorige was echt heel fijn, maar inmiddels helaas te ver weg. Nu heb ik ook eerst de echo, met ongeveer 7 weken

Drodie63 vindt dit leuk.
  6. Mamajolein

@Lunar1994 wat fijn dat je verder geen bloedverlies hebt gehad, maar wel erg hectisch dus bij jullie thuis. Hopelijk is je vriend snel weer mobiel en slaapt je dochtertje wat makkelijker 's nachts!

7. Madson

Madson Bekend lid

24 nov 2020
    684
    911
    93
    Vrouw
    Ja wat een nachtmerrie is dat he!

8. Melanieex

Melanieex Actief lid

10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Leuk zeg dat sinterklaas, hier eentje vanaf 04.30 al wakker. :cry:
    Werkt niet echt mee met de moeheid. :p

Mamajolein vindt dit leuk.
  9. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Wij hadden gisteravond pakjesavond, maar O was doodmoe. O was gisteren naar de opvang, tot 15:00.
    Toen we hem gingen halen, zeiden de leidsters dat ze hem al om 10:15 naar bed hadden gebracht ipv 12:00.. Man en ik waren best "boos" (lieten we niet merken)
    O heeft toen van 10:15 tot 12:15 geslapen. Rond 17:30 kakte hij helemaal in. Echt balen!
    Om 18:00 gauw de cadeaus uitgepakt en naar huis gegaan.
    Heeft gelukkig wel goed geslapen!

10. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Bij welk termijn hebben jullie de vitaliteitsecho gepland staan? Ik nu op 20/12 bij 6+4 maar dat voelt zo vroeg...

11. Melanieex

Melanieex Actief lid

10 okt 2020
    283
    328
    63
    Vrouw
    Hier 23-12, dan kom ik op 7+2

12. Mamajolein

Ik ook op 20 dec en dan ben ik 7+2. 6+4 is een mooie termijn voor een hartje hoor @bonneil

13. Lunar1994

Lunar1994 Lid

2 okt 2022
    74
    59
    18
    Vrouw
    Ahhh dat meen je niet, dat is wel heel erg balen inderdaad net ook op Sinterklaas. Zeker als een kindje maar 1 dutje per dag doet is 10:15 echt te vroeg, ik leg Lillie alleen zo vroeg neer als ze om 4:00 wakker was. :p

14. Lunar1994

Lunar1994 Lid

2 okt 2022
    74
    59
    18
    Vrouw
    Ik heb de echo volgende week maandag bij 6+6.

Mamajolein vindt dit leuk.
  15. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ja was zo'n domper, gelukkig gaan we binnenkort ook naar een andere opvang voor O. Heb al meerdere keren dingen aangegeven die ik niet prettig vind, ook zoals dit.
    Heb de baby ook al aangemeld, en heb gelukkig een plekje!
    Ook zoals je zelf al aangeeft, als O om 4:00 wakker was, was dat een totaal ander verhaal. Maar niet om 6:30 / 7:00

@bonneil
    Ik heb de eerste echo met 7+1 weken, ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook en zagen toen een mooi kloppend hartje. Hopelijk nu weer!

Vandaag trouwens een nog een clearblue gedaan, ik wilde graag de 3+ zien, maar zat nog steeds op 2-3. Balen, maakt mij ook wat onzeker. Ga er toch nog een kopen en dan wacht ik minimaal tot vrijdag.
    O ligt nu lekker te slapen, gaan dadelijk maar eens rondje dorp doen.

16. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Ik laat 'm maar gewoon staan. Anders wordt het (door een vakantie) pas begin januari en dat voelt dan ook weer niet goed. Ben beetje bang dat ik dan straks zo vroeg wel een hartje zie en bij een volgende echo niet meer... Maar ik moet ook "gewoon" vertrouwen hebben.

@Krisjee: hcg kan toch wisselen per persoon? Probeer los te laten :).

17. Mamajolein

Hoe oud is je kindje @Krisjee ? En je bent zeker de 1e niet die op 5+1 nog geen 3+ heeft, maar ik snap wel dat het je onzeker maakt. Het is ook zo'n onzekere periode dit..

@bonneil wanneer is het bij jouw miskraam misgegaan? Ik heb voor mijn 3e een miskraam gehad met 6+3 en merk nu ook weer dat ik erg aan het vergelijken ben met toen; heb ik nu wel genoeg symptomen? Al liepen mijn testen toen niet mooi op en nu wel.

18. Drodie63

Drodie63 Actief lid

7 apr 2020
    198
    294
    63
    Vrouw
    Ik nu de nieuwe echo op 15 december. Ik ben dan 7 weken :). Vind het nu nog heeeeel lang duren haha

19. bonneil

bonneil Actief lid

25 aug 2022
    143
    164
    43
    Vrouw
    Ik had eerste echo toen ik 8 weken was, vruchtje had toen de grootte van 6 weken. Maar dat kan nog gegroeid zijn (en dus vroeger misgegaan) of juist gekrompen (en dus later). Pfff. Uiteindelijk is het spontaan geboren bij 10 weken.

Ik probeer kwaaltjes los te laten en test ook niet door. Gewoon uit zelfbescherming, je hebt toch nergens invloed op.
    Ben nu dus wel bang dat ik me meer ga hechten als ik wel een kloppend hartje heb gezien.

Aan de andere kant voelt het wel alsof het goed zit. Ik had de vorige keer ook echt niet gedacht dat het een missed abortion was, maar met terugwerkende kracht hield ik wel steeds een slag om de arm met 'het is nog heel pril' en 'het is heel logisch dat er nu nog vanalles misgaat omdat het zo'n complex proces is'. Dat heb ik nu veel minder.

20. Mamajolein

Maar de kans dat het nog mis gaat als je een kloppend hartje hebt gezien bij de juiste termijn is wel een heel stuk kleiner hoor! Dus dan mag je na een echo met kloppend hartje ook best wel al gaan hechten :)

Fijn wel dat je nu minder die slag om de arm hebt!

Deel Deze Pagina