Wat schrik je dan in eerste instantie... gelukkig nu wel een kloppend hartje! Hier ook ontzettend moe.. maar ja ik ben ook gewoon aan t werk en zal er toch doorheen moeten overdag. Optijd naar bed savonds probeer ik, smorgens kan ik er slecht uitkomen..
afgelopen week was nogal hectisch dus ik had wat pagina’s bij te lezen. Sterkte voor de dames waarbij het helaas niet goed was, wat ontzettend verdrietig. en ook gefeliciteerd aan hen die wel een goede vroege echo hebben mogen ervaren! mijn vroege echo is pas aankomende week (maar zonder agenda bij de hand ben ik echt nergens meer momenteel) , volgens m’n eigen berekening kom ik ergens tussen 11 en 14 augustus uit. Dus ik ben heel erg benieuwd hoe ver ik nu precies ben. de misselijkheid begon mij te veel te beheersen, dus ik ben naar de huisarts gestapt. ik lat nog met mijn vriend en de ochtenden mn kinderen naar school krijgen zijn het moeilijkst. Het ging eigenlijk niet, elke 2 minuten weer naar de pot rennen terwijl je 2 kinderen klaar probeert te krijgen. En m’n maag begon ook chronisch zeer te doen. En amper nog eetlust, wat ik al weg krijg is maar een heel klein beetje. Kort om, Het begon me een beetje op te breken. Nu een middel gekregen tegen de misselijkheid. Kwam er bij ophalen bij de apotheek achter dat je dit ook gewoon bij de Kruidvat kan kopen maar dan voor een euro minder. Hopelijk kalmeert dat de boel een beetje. Ik heb wel gemerkt dat als ik kan ‘uitslapen’ en niet te veel hoef in te spannen het wel te doen is. Maar die vrijheid heb ik doorgaans natuurlijk niet, nu hebben we vakantie dus dat zal ook wat makkelijker zijn sowieso. De echte proef komt dus pas als de scholen weer beginnen. Naast die onrustige maag voel ik me eigenlijk wel heel erg goed. Mijn eerdere zwangerschappen trokken ook mentaal een enorme wissel op me. Ben ontzettend depressief geweest gedurende. Dus daar ben ik enigszins op voorbereid, maar tot nog toe gaat dat gedeelte echt heel voorspoedig. maar zo snel als dat die eerste 5 weken gingen, zo langzaam vind ik nu de laatste 2 weken gaan. In m’n hoofd moest ik inmiddels toch al ruim 8 weken zijn, maar na een check zit ik ‘gewoon’ nog binnen de 7 Zijn jullie ook al zo verstrooid? Ik merk dat ik afspraken niet goed onthoud, dat ik nog meer in m’n bubbel zit (nieuws is ineens heel stom), en kinderen moeten me steeds herinneren aan wat ik op dat moment eigenlijk ging doen. (vergeten waarom je in de keuken staat enzo)
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2024 ♡ 1 augustus : Onzekere mama- 30 jaar- 2e kindje Diesel2013 - 41 jaar - 2e kindje 2 augustus : 3 augustus : 4 augustus : Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje 5 augustus : 6 augustus : Aanstaandemama1 - 31 jaar - 1e kindje Marijke - 40 jaar - 2e kindje 7 augustus : evielau1990 -33 jaar- 2e kindje 8 augustus : LENR - 32 jaar - 2de kindje 9 augustus : tylak1234 - 28 jaar - 3e kindje 10 augustus : 11 augustus : 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje 12 augustus : Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje 13 augustus : Babybelly2015 - 3e kindje 14 augustus : 15 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - Diesel2013 22 december vroege echo - Leonie1208 23 december vroege echo - Kamerplantje 27 december vroege echo - LENR - 27 december eerste echo - Marijke - 27 december 1e echo 20-12 was te onduidelijk - Dex1989 - 28 december echo kliniek - Tylak1234 - intake verloskundige - 92anoniem 29 dec eerste echo vk (7+5) - Aluy - 29 dec vroege echo - Dex1989 4 januari intake VK - Leonie1208 5 januari echo ziekenhuis - onzekeremama 9 januari termijn echo - Milkyway7 10 januari eerste echo vk - Dex1989 19 januari termijn echo vk - onzekeremama 10 februari geslachtsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik heb een echo gehad vanmorgen en ik heb geen goed maar ook nog geen slecht nieuws. Er is een vruchtzak met dooierzak maar nog geen kloppend hartje.. in principe zou dit moeten met het termijn maar het kan zijn dat de innesteling gewoon erg laat geweest is en ik minder ver ben dan ik denk.. over 2 weken heb ik de echo in het ziekenhuis en dan zal er een kloppend hartje moeten zijn dus het is voor nu afwachten…
Oh jeetje wat een lange 2 weken worden dit zo.. hopelijk kom je er wat doorheen en is er daarna goed nieuws!
Wat een ellende zeg.. nu maar hopen dat het inderdaad laat ingenesteld heeft wat een spanning. Nog geen bloedverlies gehad tot nu?
Ah wat lastig weer die onzekerheid! Hoop dat je straks ook een mooie goede echo mag hebben. Ik duim met je mee!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2024 ♡ 1 augustus : Onzekere mama- 30 jaar- 2e kindje Diesel2013 - 41 jaar - 2e kindje 2 augustus : 3 augustus : 4 augustus : Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje 5 augustus : 6 augustus : Aanstaandemama1 - 31 jaar - 1e kindje Marijke - 40 jaar - 2e kindje 7 augustus : evielau1990 -33 jaar- 2e kindje 8 augustus : LENR - 32 jaar - 2de kindje Wensmama90 - 33 jaar - 1e kindje 9 augustus : tylak1234 - 28 jaar - 3e kindje 10 augustus : 11 augustus : 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje 12 augustus : Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje 13 augustus : Babybelly2015 - 3e kindje 14 augustus : 15 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - Diesel2013 22 december vroege echo - Leonie1208 23 december vroege echo - Kamerplantje 27 december vroege echo - LENR - 27 december eerste echo - Marijke - 27 december 1e echo 20-12 was te onduidelijk - Dex1989 - 28 december echo kliniek - Tylak1234 - intake verloskundige - 92anoniem 29 dec eerste echo vk (7+5) - Aluy - 29 dec vroege echo - Wensmama90 - 3 januari 2e echo - Dex1989 4 januari intake VK - Leonie1208 5 januari echo ziekenhuis - onzekeremama 9 januari termijn echo - Milkyway7 10 januari eerste echo vk - Dex1989 19 januari termijn echo vk - onzekeremama 10 februari geslachtsecho - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Hoe gaat het hier? Zijn er dames die het met kerst hebben verteld? Leuke reacties? Wij wachten nog even, vinden het net nog te vroeg zo voor de 8 weken nog
Ja wij Ook al is het nog pril, ik kan er echt niet meer omheen, zo veel kwaaltjes, en kan het dus ook niet goed verbergen. Ik had zo beredeneerd, dat als het toch nog mis gaat, dat dan ook gezamenlijk ervaren kan worden. En het past mij niet goed het enkel voor mezelf te houden.
Wij hebben het ook verteld aan mn ouders,schoonmoeder en broer en zus. Precies zoals Aluy omschrijft, als het mis gaat zijn zij degene die het mogen weten. Veel gehuil (van geluk hoop ik) ik ieder geval
Oh ja eens met jullie hoor! Wij hebben een klein groepje wel verteld, maar al mn broers/zussen etc. nog niet. Geen super hechte familie helaas.
Jeetje, wat een spanning zo. Ik duim voor je dat het toch positief nieuws is binnenkort! Mag je niet wat eerder komen? Vind twee weken best wel lang wachten met alle onzekerheid erbij. Maar goed, misschien kan het niet anders.
Hier net een knipper gezien! Was er eentje. We zijn heel erg blij <3. Nu weer 3 weken wachten op de volgende echo. Hoe gaat het met de rest? Volgens mij waren er meer dames met een echo vandaag. Hopelijk was dat ook goed nieuws
Ik heb een echo bij een echopraktijk gedaan en dit zelf betaald waardoor ik het ziekenhuis niet ingelicht heb. Inmiddels wel het ziekenhuis een mail gestuurd met mijn ervaring de afgelopen weken (na IUI 2 weken bloedverlies gehad en daarna positieve zwangerschapstest). Ik voel me totaal niet gehoord door hen en er is ook niemand die mij heeft willen geruststellen oid. Ik kreeg een mail terug dat ik vrijdag een belafspraak met een arts heb.
@Kamerplantje gefeliciteerd! Super fijn. @LENR& @marijke[/USER] hoe waren bij jullie de echo’s gegaan? @Leonie1208 goed dat er een gesprek geregeld is want is vervelend hoe het gegaan is dan! @Aluy hoe gaat het nu met de misselijkheid met de medicatie? Zelf niet verstrooid alleen ontzettend moe en ook misselijk Voor de rest van de dames hoe gaat het bij jullie? Hier alleen vooral heel erg moe en misselijk met name in de avond en warm eten verdraag ik niet. Heb wel het idee dat des te meer ik er in mijn hoofd bezig ben des te erger het wordt dus tijdens werk nagenoeg geen last maar thuis wel enorm. Probeer dan vooral veel afleiding te zoeken.