@Nien92 hè bah niet fijn die kwaaltjes. Dat zou zo fijn zijn om een glazen bol of iets dergelijks te hebben hè! @Kamerplantje fijn dat de test knalde en hopelijk vliegen de weken snel voorbij. Ik vind het ook lang duren. Bij VK hebben ze hartjes inloop spreekuur dus 20 december ga ik er zeker heen. De kwaaltjes hier vooral dat ik groeien van de baarmoeder voel. Snel sterretjes zien vaak hartkloppingen en als’ ochtend geen eetlust. Nog niet misselijk ( klopt af). Keerpunt was beide keren bij 6 weken dus ben benieuwd
Ik heb weer even bij gelezen. omdat ik chronisch ziek ben ben ik de hele dag thuis en merk ik dat ik er echt heel erg mee bezig ben . mijn borsten doen echt heel erg zeer, maar merk dat dat schommelt want vond het eergisteren juist minder, en vanacht werd ik wakker van een naar gevoel in mijn borsten. Lopen ook hele duidelijke blauwe aderen overheen. Dus ze zijn druk bezig. verder merk ik dat ik savonds vooral misselijk ben, dat was met D ook het meest. Heb ook totaal geen trek in avond eten en ben heel moe. Merk dat ik mijn huishouden ook echt een opgave vind nu, gister avond was het hier echt een rommel en dat is niets voor mij. Mijn zoontje zei heel lief “mama, als je moe bent, zullen we dan morgen samen het huis opruimen ♥️” heb daarna een uur zitten huilen omdat ik me schuldig voel dat hij er “last” van heeft dat ik zo moe ben.. had net opeens trek in een broodje shoarma . Heb er maar aan toe gegeven, aangezien ik hem vanavond waarschijnlijk niet weg krijg . zo blij dat donderdag eindelijk de eerste echo is en we dat wondertje eindelijk gaan zien.
Wat zijn de kwaaltjes toch ook dubbel he. We willen ze wel maar ook weer niet haha. Ik af en toe wat misselijk, hoofdpijn, zere borsten, af en toe duizelig als ik veel doe, slecht slapen en vooral moeeeee. Beter inderdaad geen tests meer doen. Op een gegeven moment kan het lichter zijn door het hook effect en dan word je juist onzeker. Kan je evt niet eerder terecht voor de vroege echo?
Hallo allemaal, Ik ben Laura, 33 jaar en weet sinds een kleine 2 weken dat ik zwanger ben door mijn tweede terugplaatsing via IVF. Ik heb al een zoon uit een eerdere relatie en dit wordt dus mijn tweede kindje. 20 december heb ik de eerste echo maar vind het allemaal nog erg spannend ivm veel kwaaltjes zoals buikkrampjes, gespannen gevoel in onderbuik en lage rugpijn. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en kunnen we wat steun bij elkaar vinden. groetjes!
Diesel2013, post: 24756299, member: 111950"]Aanstaandemama1, post: 24754997, member: 127853"]♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2024 ♡ 1 augustus : Onzekere mama- 30 jaar- 2e kindje Diesel2013 - 41 jaar - 2e kindje 2 augustus : 3 augustus : 4 augustus : Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje 5 augustus : 6 augustus : Aanstaandemama1 - 31 jaar - 1e kindje 7 augustus : evielau1990 - 33 jaar - 2e kindje 8 augustus : 9 augustus : 10 augustus : 11 augustus : 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje 12 augustus : 13 augustus : 14 augustus : 15 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - Onzekeremama 14 dec vroege echo vk - 92anoniem 29 dec eerste echo vk (7+5) - Milkyway7 10 januari eerste echo vk - Diesel2013 12 december vroege echo - Diesel2013 22 december vroege echo -Evielau1990 20 december eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]
M’n misselijkheid is wel een stuk minder, dus dat is wel fijn. Maar hoop dat die maagkramp niet te lang aanhoudt. Pijnlijk Ja, ik stop nu met testen. Deze donkere streep gaf me weer extra vertrouwen. De vroege echo heb ik wel gevraagd, maar ik mocht echt pas vanaf 7 weken komen. Ergens wil ik mezelf ook de stress niet aandoen van een mogelijk nog niet zichtbaar hartje (al lijkt me dat wel waarschijnlijk bij bijvoorbeeld 6w4d). Ik hoop dat ik het rustig kan afwachten tot na de kerst
Fijn dat je een knaller hebt en het is inderdaad echt afwachten tot de eerste echo.. Ik heb vandaag een mindere dag.. alleen maandag en dinsdag getest en nu bekruipt mij de angst.. heb geen knaller op de test gehad dus ik weet niet of het goed zit.. ohhh die onzekerheid is killing! Qua klachten heb ik alleen zere borsten (leuk als je in de kinderopvang werkt en de kinderen tegen je aan springen, haha!) en ik ben ontzettend moe. Na een halve werkdag stort in echt in.. Gelukkig kan ik mij dan wel herpakken op een gegeven moment en lukt de rest van de dag ook wel weer. Het valt zelfs m’n collega’s op. Ik heb ze al verteld dat ik zwanger ben (aaaaahh en ik durf dus nog niet hardop uit te spreken dat ik zwanger ben)…
weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE][/QUOTE] Dit was volgens mij niet de laatste lijst want volgens mij staat niet iedereen er op.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2024 ♡ 1 augustus : Onzekere mama- 30 jaar- 2e kindje Diesel2013 - 41 jaar - 2e kindje 2 augustus : 3 augustus : 4 augustus : Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje 5 augustus : 6 augustus : Aanstaandemama1 - 31 jaar - 1e kindje 7 augustus : 8 augustus : 9 augustus : 10 augustus : 11 augustus : 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje 12 augustus : 13 augustus : FoXii - 36 jaar - 2e kindje 14 augustus : 15 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - Onzekeremama 14 dec vroege echo vk - 92anoniem 29 dec eerste echo vk (7+5) - Milkyway7 10 januari eerste echo vk - Diesel2013 12 december vroege echo - Diesel2013 22 december vroege echo - FoXii 27 december vroege echo vk - Leonie1208 5 januari eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
He dames, ik meld me ook! Ik heb een zoontje van net (gisteren) 6 jaar met een ex partner en nu zwanger als bewust single mama. Na 8x IUI is het nu de eerste IVF poging gelukt! Wel met de nodige complicaties (overstimulatie, bloeding in buikholte en nu echt OHSS) maar so far so good… ik ben zwanger! Gefeliciteerd ook met jullie zwangerschap!!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2024 ♡ 1 augustus : Onzekere mama- 30 jaar- 2e kindje Diesel2013 - 41 jaar - 2e kindje 2 augustus : 3 augustus : 4 augustus : Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje 5 augustus : 6 augustus : Aanstaandemama1 - 31 jaar - 1e kindje 7 augustus : 8 augustus : 9 augustus : 10 augustus : 11 augustus : 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje 12 augustus : Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje 13 augustus : FoXii - 36 jaar - 2e kindje 14 augustus : 15 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - Onzekeremama 14 dec vroege echo vk - 92anoniem 29 dec eerste echo vk (7+5) - Milkyway7 10 januari eerste echo vk - Diesel2013 12 december vroege echo - Diesel2013 22 december vroege echo - FoXii 27 december vroege echo vk - Leonie1208 5 januari eerste echo - Dex1989 - 28 december eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik heb vanochtend de CB met wekenindicator gedaan en hij geeft aan: ZWANGER 2-3 weken. Ik ben nu iig gerustgesteld!
Dex1989, post: 24758912, member: 106621"]♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2024 ♡ 1 augustus : Onzekere mama- 30 jaar- 2e kindje Diesel2013 - 41 jaar - 2e kindje 2 augustus : 3 augustus : 4 augustus : Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje 5 augustus : 6 augustus : Aanstaandemama1 - 31 jaar - 1e kindje 7 augustus : evielau1990 -33 jaar- 2e kindje 8 augustus : 9 augustus : 10 augustus : 11 augustus : 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje Kamerplantje - 38 jaar - 2e kindje Leonie1208 - 32 jaar - 1e kindje 12 augustus : Dex1989 - 34 jaar - 2e kindje 13 augustus : FoXii - 36 jaar - 2e kindje 14 augustus : 15 augustus : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Jongen (0) Meisje (0) Verassing (0) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Afspraken: - Onzekeremama 14 dec vroege echo vk - 92anoniem 29 dec eerste echo vk (7+5) - Milkyway7 10 januari eerste echo vk - Diesel2013 12 december vroege echo - Diesel2013 22 december vroege echo - FoXii 27 december vroege echo vk - Leonie1208 5 januari eerste echo - Dex1989 - 28 december eerste echo - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hoe pas je de lijst aan? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal bovenaan [.QUOTE="...."] en onderaan [/QUOTE] weg - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie[/QUOTE]
Volgens mij heb ik nu de laatste lijst aangepast, sorry . Ik heb zoveel steekjes, krampjes in mn buik en echt een opgezet gespannen gevoel. Pijnlijke borsten en lage rugpijn. Kan me van mijn eerste zwangerschap niet meer herinneren dat dat zo vroeg al begon. Daardoor ook wel spannend of het allemaal wel goed zit.. al lees ik overal dat best veel vrouwen hier last van hebben met 5/6 weken.. het was ook mijn laatste embryo waar ik zwanger van ben geworden dus het idee dat als het nu misgaat alles weer opnieuw moet, de hormonen, punctie, terugplaatsingen etc geeft me best wat stress . Idd per dag maar aankijken en proberen te relaxen.