Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja heb 19 juni en pret echo dan ben ik 15 weken. Nog even wachten dus

2. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018
    ==============================
    1 december 2018

Cece, 32 jaar - 2e kindje

2 december 2018
    Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje.
    Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje.
    Vgg, 32 jaar - 3e kindje.
    Eemse333, 30 jaar - 2e kindje.

3 december 2018
    Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje.
    Vl1nder, 26 jaar 2e kindje
    Mi2017 45 jaar, 4e kindje
    Water27, 32 jaar - 2e kindje

4 december 2018
    Lemonish, 30 jaar - 2e kindje.
    Jo913, 26 jaar, 1e kindje

5 december 2018
    Liminous, 30 jaar - 3e kindje

6 december 2018
    Anke1988, 30 jaar - 2e kindje.
    Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje
    Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje
    Faylin, 34 jaar - 3e kindje

7 december 2018
    Maev, 34 jaar - 2e kindje.

8 december 2018
    Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje.

9 december 2018

10 december 2018

Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje
    Santjeb, 30 jaar - 2e kindje

11 december 2018

12 december 2018
    Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje
    Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje

13 december 2018

14 december 2018

15 december 2018
    MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby”
    Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje

Afspraken en echo`s

Mei:
    24 mei - Boterbabbelaar - afspraak verloskundige
    24 mei - Anke1988 - termijnecho
    24 mei - Mi2017 - echo
    28 mei - Water27 - afspraak verloskundige
    28 mei - cece - intake met echo
    29 mei - Mi2017 - 12 weken echo
    30 mei - ashleyrachel - 13 weken echo
    30 mei - vl1nder echo (Fontys school)
    31 mei - MamaTuttebel - echo controle

Juni:
    5 juni - Anke1988 - afspraak verloskundige
    8 juni - Maev - afspraak verloskundige
    8 juni - Zonnestralen geslachtsbepaling
    13 juni - water27 - geslachtsbepaling
    13 juni - MamaTuttebel - geslachtsbepaling
    14 juni - mamatuttebel - controle gynaecoloog
    15 juni vl1nder - geslachtsbepaling
    16 juni cece - geslachtsbepaling
    18 juni - Faylin- geslachtsbepaling
    19 juni - ashleyrachel - echo Duitsland.
    21 juni - Mamamia90 - geslachtsbepaling

Juli:
    14 juli - water27 - 20 weken echo

=============================
    Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde
    ============================

3. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik leef ook nog hoor
    Druk, moe en vergeet het ook eigenlijk om hier te kijken.
    Ik zal je zo ook even toevoegen Rachel, dan wil ik ook wel in de fb groep, daar ben ik dan wss wat actiever.
    Inmiddels 7 echo’s verder en nog steeds is alles goed. Volgens de NUB krijgen wij weer een jongetje, iets wat ons gevoel ook al zei. We gaan nog wel een echte geslachtsbepaling doen, dus we staren ons er nog niet blind op.
    Onze kids weten het inmiddels ook, die zijn helemaal blij. We vroegen aan de kids wat ze wilden, een broertje of een zusje. Mijn dochter wil een broertje. Zoon moest er eerst over nadenken. Toen zei hij: ik wil een zusje mama. Want jongetjes zijn mama’s kindjes en dan moet ik jou delen. Aaaaahhhh skeetje. Ik smolt helemaal.

Bijgevoegde bestanden:

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ah zo lief als hij dat zo aangeeft.

5. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe ver ben jij nu als ik vragen Mag?

6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @sweetdreams poe lijkt me idd moeilijk zonder je eigen ouders.
    Ik merk nu heel erg dat ik mijn opa zo mis. We waren altijd 2 handen op 1 buik. Altijd bij belangrijke dingen zoals mijn beëdiging op het werk, nu de zwangerschap enz. Dan mis ik hem zoveel extremer.
    Ik heb in de puberteit een tijd bij opa en oma gewoond ik was een etter Haha en die mensen goh wat mis ik ze!

@santjeb mooie echo :)

@Liminous ik zag al idd iemand die ne toevoegde vandaar dat ik dacht ff hier spieken of ik iets gemist had hihi. Accepteer namelijk niet zomaar iemand maar zal je aan de groep toevoegen. ;) ook bij jullie een mooie echo.

Toch fijn om te zien dat de meiden die war stil waren ook goede echo’s hebben tot nu toe :) maakte me er een beetje zorgen om.

7. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    Ik leef ook nog steeds:)

Door combi werken, dochterlief en sociaal leven schiet zp er soms bij in. Mijn vermoeidheid wordt eindelijk wat minder blijf alleen heel misselijk.

Heb al mooie echo's voorbij zien komen.

@Maev hopelijk pakt de school de ouders nu echt aan. Zo zonde als er meerdere kinderen de dupe worden van t gedrag van een paar kinderen.
    Hopelijk na de vakantie een goede nieuwe start voor je zoontje.

Vandaag de 'termijn' echo gehad en hebben een mooi bewegend kindje gezien. Uitgerekende datum kwam op 5 december uit qua meting, blijf wel op 6 december staan:)
    Maagje en blaasje waren al gevuld dus ben weer helemaal goed gekeurd

Bijgevoegde bestanden:

water27 en Maev vinden dit leuk.
  8. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Wow @Anke1988 wat een mooie echo!

@Maev hopelijk wordt de situatie beter voor je zoontje. Je sta zo machteloos als ouders. Lijkt me zo vreselijk erg als mn kind gepest wordt op school.

Ik ben officieel in het 2e trimester beland! Yoehoee!!

Ik krijg sinds een paar dagen rond een uur of 3/4 smiddags zon hoofdpijn achter mn ogen. Heb al 2 dagen paracetemol moeten nemen. Kan ook aan mn vochtinname liggen, dus probeer vandaag even veel water te drinken. Kijken of het helpt.

9. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Oh men, heb hele nacht gedroomd wat mijn kindjes gaan zijn! Onbewust erg mee bezig ofzo hahaha:roflmao::roflmao::roflmao:

Vl1nder vindt dit leuk.
  10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @sweetdreams jij had ook last van hooikoorts toch? Daar kan ook de hoofdpijn vandaan komen juist als het achter je ogen zit, heeft te maken met je holtes. Hier helpt het enigszins om te spoelen met een rhino douche met zoutoplossing, ongelofelijk smerig maar heb er wel minder hoofdpijn door.

@MamaTuttebel klinkt herkenbaar ik heb de meest vage dromen, vannacht dat ik een auto had uitgezocht en dat toen ik hem op ging halen ze met een spul splinternieuwe auto aan kwamen zetten die ik kreeg hahaha vond ik dan wel weer grappig.

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik ben steeds zo moe en duizelig. Ene dag gaat t prima en vandaag lijk ik niet opgestart te krijgen zeg maar. Heeft nog iemand daar ‘last’ van? Ben gelukkig vrij vandaag dus geen me er maar even aan over. Alhoewel er net door mn hoofd schoot dat ik misschien weer een lage bloeddruk heb. Had ik met mn vorige zwangerschap ook. Maandag maar even vragen aan de verloskundige.

12. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Hier ook moe, mijn ene been voor de andere zetten lijkt al een hele opgaven.
    Voor de bloeddruk zou ik idd even navraag doen ja weet maar nooit

water27 vindt dit leuk.
  13. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier ook soms dagen echt moe! Zon dag is het dus vandaag!
    Ook duizelig maar geen kage broekdruk dat us afgelopen dinsdag nog gecontroleerd.
    Ik vermoed meer dat het komt omdat ik me bloed nu aan het delen ben ;)

water27 vindt dit leuk.
  14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ja misschien is het het ook wel hoor. En het warme weer is heerlijk maar helpt misschien ook niet mee.

15. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nou precies vandaag valt het nog mee met de warmte. Maar ben gister wel ff gaan shoppen moest toch echt zwangerschaps kleding erbij hebben. Maar oooh drama. Heb nu 2 basic jurkjes die mee rekken van de primark op de kop kunnen tikken wel Iers ruimer dan normaal. En 3 t-shirts en een rok en 2 korte broeken van de mama collectie van h&m maar wat een saaie kleding zeg positie kleding :)

16. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Bedoel je migraine hoofdpijn? Ik heb dat nu ook sinds een week en dan wordt ik misselijk. Die misselijkheid viel de eerste 12 weken mee maar ik heb het idee dat het erger word. De eerste weken had ik vooral honger en nu krijg ik nog weinig weg.

@Maev Oh kan die holte pijn hooikoorts zijn, dat wist ik niet. Wat kan je behalve die hoorn nog doen? En hoe vaak spoel je?

@water27 Dat heb ik ook icm lage bloeddruk gehad. Vooral goed luisteren naar je lichaam. Evt een zakje zoute drop halen en dan wat nemen als je zo duizelig wordt.

17. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Leuk dat je al bent weze shoppen en klopt vind het ook saai of te duur. Zal de h&m ook eens binnen lopen. Iemand nog meer leuke winkels waar je iets kan score?

18. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik moest wel :) me broeken zitten echt niet lekker meer Haha.
    Ik vindt vaak noppies ook leuk, maar zo prijzig. Voor de rest had ik ook op de h&m geen idee waar ik het zoeken moest

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Je kunt ook zoutoplossing gebruiken als neusspray/druppels etc. Dan wel de babyversie die is sowieso volledig veilig tijdens zwangerschap. Ik gebruik de neusdouche nu 2x per dag, al vergeet ik hem ook wel eens maar dat merk ik echt direct. Maar goed normaal zit ik in deze periode ook zwaar aan de allergie medicatie (maar die mag ik niet en de lichtere versies die wel mogen doen hier helemaal niks of alleen wat samen met de neusdouche). Gebruik normaal fexofenadine en tavegil en sommige jaren daar nog oogdruppels en een speciale neusspray bij, even ter vergelijking. Die neusdouche scheelt hier ook wel in de bloedneuzen dat beperkt zich nu nog tot enkel in de ochtend ipv meerdere per dag.

20. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Echt geldklopperij allemaal vind het echt jammer. Ik had 2 zwangerschaps broeken gekocht omdat ik niet meer in maat 34 kon proppen was gewoon 150 kwijt:eek:

Deel Deze Pagina