♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 1 december 2018 Cece, 32 jaar - 2e kindje 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje. Vl1nder, 26 jaar 2e kindje Mi2017 45 jaar, 4e kindje Water27, 32 jaar - 2e kindje 4 december 2018 Lemonish, 30 jaar - 2e kindje. Jo913, 26 jaar, 1e kindje 5 december 2018 Liminous, 30 jaar - 3e kindje 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje. Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje Faylin, 34 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje. 8 december 2018 Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje. 9 december 2018 10 december 2018 Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 11 december 2018 12 december 2018 Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje 13 december 2018 14 december 2018 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby” Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== Mei: 24 mei - Boterbabbelaar - afspraak verloskundige 24 mei - Anke1988 - termijnecho 24 mei - Mi2017 - echo 28 mei - Water27 - afspraak verloskundige 28 mei - cece - intake met echo 29 mei - Mi2017 - 12 weken echo 30 mei - ashleyrachel - 13 weken echo 30 mei - vl1nder echo (Fontys school) 31 mei - MamaTuttebel - echo controle Juni: 5 juni - Anke1988 - afspraak verloskundige 8 juni - Maev - afspraak verloskundige 8 juni - Zonnestralen geslachtsbepaling 13 juni - water27 - geslachtsbepaling 13 juni - MamaTuttebel - geslachtsbepaling 14 juni - mamatuttebel - controle gynaecoloog 15 juni vl1nder - geslachtsbepaling 16 juni cece - geslachtsbepaling 18 juni - Faylin- geslachtsbepaling 19 juni - ashleyrachel - echo Duitsland. 21 juni - Mamamia90 - geslachtsbepaling Juli: 14 juli - water27 - 20 weken echo ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde ============================
Ik leef ook nog hoor Druk, moe en vergeet het ook eigenlijk om hier te kijken. Ik zal je zo ook even toevoegen Rachel, dan wil ik ook wel in de fb groep, daar ben ik dan wss wat actiever. Inmiddels 7 echo’s verder en nog steeds is alles goed. Volgens de NUB krijgen wij weer een jongetje, iets wat ons gevoel ook al zei. We gaan nog wel een echte geslachtsbepaling doen, dus we staren ons er nog niet blind op. Onze kids weten het inmiddels ook, die zijn helemaal blij. We vroegen aan de kids wat ze wilden, een broertje of een zusje. Mijn dochter wil een broertje. Zoon moest er eerst over nadenken. Toen zei hij: ik wil een zusje mama. Want jongetjes zijn mama’s kindjes en dan moet ik jou delen. Aaaaahhhh skeetje. Ik smolt helemaal.
@sweetdreams poe lijkt me idd moeilijk zonder je eigen ouders. Ik merk nu heel erg dat ik mijn opa zo mis. We waren altijd 2 handen op 1 buik. Altijd bij belangrijke dingen zoals mijn beëdiging op het werk, nu de zwangerschap enz. Dan mis ik hem zoveel extremer. Ik heb in de puberteit een tijd bij opa en oma gewoond ik was een etter Haha en die mensen goh wat mis ik ze! @santjeb mooie echo @Liminous ik zag al idd iemand die ne toevoegde vandaar dat ik dacht ff hier spieken of ik iets gemist had hihi. Accepteer namelijk niet zomaar iemand maar zal je aan de groep toevoegen. ook bij jullie een mooie echo. Toch fijn om te zien dat de meiden die war stil waren ook goede echo’s hebben tot nu toe maakte me er een beetje zorgen om.
Ik leef ook nog steeds Door combi werken, dochterlief en sociaal leven schiet zp er soms bij in. Mijn vermoeidheid wordt eindelijk wat minder blijf alleen heel misselijk. Heb al mooie echo's voorbij zien komen. @Maev hopelijk pakt de school de ouders nu echt aan. Zo zonde als er meerdere kinderen de dupe worden van t gedrag van een paar kinderen. Hopelijk na de vakantie een goede nieuwe start voor je zoontje. Vandaag de 'termijn' echo gehad en hebben een mooi bewegend kindje gezien. Uitgerekende datum kwam op 5 december uit qua meting, blijf wel op 6 december staan Maagje en blaasje waren al gevuld dus ben weer helemaal goed gekeurd
Wow @Anke1988 wat een mooie echo! @Maev hopelijk wordt de situatie beter voor je zoontje. Je sta zo machteloos als ouders. Lijkt me zo vreselijk erg als mn kind gepest wordt op school. Ik ben officieel in het 2e trimester beland! Yoehoee!! Ik krijg sinds een paar dagen rond een uur of 3/4 smiddags zon hoofdpijn achter mn ogen. Heb al 2 dagen paracetemol moeten nemen. Kan ook aan mn vochtinname liggen, dus probeer vandaag even veel water te drinken. Kijken of het helpt.
@sweetdreams jij had ook last van hooikoorts toch? Daar kan ook de hoofdpijn vandaan komen juist als het achter je ogen zit, heeft te maken met je holtes. Hier helpt het enigszins om te spoelen met een rhino douche met zoutoplossing, ongelofelijk smerig maar heb er wel minder hoofdpijn door. @MamaTuttebel klinkt herkenbaar ik heb de meest vage dromen, vannacht dat ik een auto had uitgezocht en dat toen ik hem op ging halen ze met een spul splinternieuwe auto aan kwamen zetten die ik kreeg hahaha vond ik dan wel weer grappig.
Ik ben steeds zo moe en duizelig. Ene dag gaat t prima en vandaag lijk ik niet opgestart te krijgen zeg maar. Heeft nog iemand daar ‘last’ van? Ben gelukkig vrij vandaag dus geen me er maar even aan over. Alhoewel er net door mn hoofd schoot dat ik misschien weer een lage bloeddruk heb. Had ik met mn vorige zwangerschap ook. Maandag maar even vragen aan de verloskundige.
Hier ook moe, mijn ene been voor de andere zetten lijkt al een hele opgaven. Voor de bloeddruk zou ik idd even navraag doen ja weet maar nooit
Hier ook soms dagen echt moe! Zon dag is het dus vandaag! Ook duizelig maar geen kage broekdruk dat us afgelopen dinsdag nog gecontroleerd. Ik vermoed meer dat het komt omdat ik me bloed nu aan het delen ben
Ja misschien is het het ook wel hoor. En het warme weer is heerlijk maar helpt misschien ook niet mee.
Nou precies vandaag valt het nog mee met de warmte. Maar ben gister wel ff gaan shoppen moest toch echt zwangerschaps kleding erbij hebben. Maar oooh drama. Heb nu 2 basic jurkjes die mee rekken van de primark op de kop kunnen tikken wel Iers ruimer dan normaal. En 3 t-shirts en een rok en 2 korte broeken van de mama collectie van h&m maar wat een saaie kleding zeg positie kleding
Bedoel je migraine hoofdpijn? Ik heb dat nu ook sinds een week en dan wordt ik misselijk. Die misselijkheid viel de eerste 12 weken mee maar ik heb het idee dat het erger word. De eerste weken had ik vooral honger en nu krijg ik nog weinig weg. @Maev Oh kan die holte pijn hooikoorts zijn, dat wist ik niet. Wat kan je behalve die hoorn nog doen? En hoe vaak spoel je? @water27 Dat heb ik ook icm lage bloeddruk gehad. Vooral goed luisteren naar je lichaam. Evt een zakje zoute drop halen en dan wat nemen als je zo duizelig wordt.
Leuk dat je al bent weze shoppen en klopt vind het ook saai of te duur. Zal de h&m ook eens binnen lopen. Iemand nog meer leuke winkels waar je iets kan score?
Ik moest wel me broeken zitten echt niet lekker meer Haha. Ik vindt vaak noppies ook leuk, maar zo prijzig. Voor de rest had ik ook op de h&m geen idee waar ik het zoeken moest
Je kunt ook zoutoplossing gebruiken als neusspray/druppels etc. Dan wel de babyversie die is sowieso volledig veilig tijdens zwangerschap. Ik gebruik de neusdouche nu 2x per dag, al vergeet ik hem ook wel eens maar dat merk ik echt direct. Maar goed normaal zit ik in deze periode ook zwaar aan de allergie medicatie (maar die mag ik niet en de lichtere versies die wel mogen doen hier helemaal niks of alleen wat samen met de neusdouche). Gebruik normaal fexofenadine en tavegil en sommige jaren daar nog oogdruppels en een speciale neusspray bij, even ter vergelijking. Die neusdouche scheelt hier ook wel in de bloedneuzen dat beperkt zich nu nog tot enkel in de ochtend ipv meerdere per dag.
Echt geldklopperij allemaal vind het echt jammer. Ik had 2 zwangerschaps broeken gekocht omdat ik niet meer in maat 34 kon proppen was gewoon 150 kwijt