@MamaTuttebel ben je er al uit welke wagen je wilt? Ik zat te kijken naar gewone wagens en ik zag een duo erg voordelig erop staan. http://www.pinkorblue.nl/abc-design-tweeling-duowagen-zoom-black-incl-2-buggyzitjes-a149319.html Ik heb er zelf 1 liggen waar ik veel meer voor kwijt was en het zijn best prettige wagens. Ze zaten altijd erg netjes in de zitjes. Er kunnen maxi cosi adapters op enzo wat ook erg prettig is. In de wagenmand kon ik ongeveer 2 mandjes aan boodschappen kwijt, en de beugel is precies breed genoeg om een ah mandje ertussen te klemmen (wat ook erg prettig is als je twee kindjes in 1 wagen hebt). p.s. als je bij pink or blue shopt ga dan via google de wagen van jouw keuze zoeken dan kan de prijs lager uitvallen.Bijvoorbeeld: http://www.pinkorblue.nl/abc-design-tweeling-duowagen-zoom-black-incl-2-buggyzitjes-a149319.html?a=b&c=p_aw&pred=NLRP009&pup_e=1&pup_id=A149319&adword=Google/PLA_DBIII_Koenige_d_t&refid=PLA_NL0000_PLA_DBIII_Koenige_d_t&gclid=EAIaIQobChMIgv_OvIir2wIVDk8YCh1uwwceEAkYASABEgLS3fD_BwE
Het was supermooi!!! Alleen ligt mn baarmoeder nog steeds flink gekanteld en placenta voor. Dus ze kreeg het niet zo goed in zn geheel op beeld. Maar wel alles goed kunnen zien. Je zag heel duidelijk een handje met een vuistje wat een paar x open en dicht ging. Zei ze, zie kijk, hij zwaait. En mn zoontje zwaait zo automatisch terug. Zo lief. Het andere handje lag onder zn hoofdje, alsof het lag te chillen. De foto's en filmpje staan allemaal op de dvd dus dan moet ik de laptop aanslingeren. Houden jullie tegoed.
Vandaag 12 weekjes zwanger! ❤ Wel een beetje onzeker, elke ochtend hing ik boven de pot en kreeg amper wat binnen vandaag enkel wat weeïg. Bij mijn dochter heeft de misselijkheid ruim tot 16 weken geduurd.
Kan kloppen t komt en gaat een beetje de misselijkheid. En iedere zw is anders happy 12 weeks ❤️❤️❤️❤️
12 weken mijlpaal bereikt symptomen kunnen komen en gaan en elke zwangerschap is anders. Probeer te genieten wie weet ben je morgen weer ziek
Vind de echo's van de verloskundige mooier qua kwaliteit. Maar blij dat ik de kleine weer heb kunnen zien
Meiden die al die in de kinderwagen-research zitten...ik snap echt geen bal van die joolz kinderwagens. Wat is nu het verschil tussen een geo2 en day2? En dan heb je nog per wagen, verschilende collecties. Ik wil graag een Joolz maar wil een weloverwogen keuze maken. Ik kan wel naar een winkel gaan maar daar laat ik me altijd snel omlullen ofzo. Ik ga liever goed geïnformeerd op pad.
Ik ben af en toe aan het kijken naar abc kinderwagens. Er zitten een paar tussen waarvan ik weet dat ik die beter niet kan hebben. Maar we hebben straks zo veel uitgaves in 1 dat ik voorlopig nog twijfel wat ik ga doen. Misschien plaats ik een mandje op 1 van de 2 stoel plekjes van mijn duowagen en gebruik ik die gewoon weer.