Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Welkom :)

2. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Hahaha leuke tekst @Ashleyrachel! Zijn jullie er ook al overuit wat jullie op het kaartje willen?
    Wij hadden een standaard tekstje iets in de trant van 'liefde zo mooi en fijn, nog meer liefde te delen nu wij met zijn drietjes zijn'

Sterkte @Mi2017 hopelijk heb je niet teveel pijn?

Welkom @Yellow84! :)

Vandaag voor het eerst de angelsound gebruikt, kan het hartje maar niet vinden. Stomme ding maakt me nu best onzeker, bij mijn dochter vond ik haar hartje altijd zo maar. Gelukkig hoorde ik wel van alles schoppen en het vruchtwater bewegen dus er zal vast niks zijn.

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Ik ben niet zo goed met gedichtjes. Dus meer een kleine tekst vanuit de kinderen. Heel slecht gewoon de bestaande tekst iets aangepast.

Als t n meisje mocht zijn dan wil ik wel echt een aristokatten kaartje. Bij een jongen iets van kwik, kwek en kwak of zo.

4. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    @Maev leuk een meisje:)

Ben benieuwd hoeveel jongens we in de groep gaan krijgen of dat het echt een meisjesclub wordt.

Ik ben even wat minder actief, werk de laatste weken redelijk veel. Daarnaast wat zorgen mbt de groei van onze dochter dus moeten in juni naar de kinderarts toe.
    We zijn ook nog flink bezig in huis met van alles op knappen. Heb eindelijk goude verf gevonden voor de muurschildering bij ons op de kamer:)

Zonnestralen en Maev vinden dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Aan de ene kant wil ik het kaartje zelf maken en dan het tekst gedeelte laten drukken bij de drukker. Aan de andere kant twijfel ik of ik het wel allemaal zelf wil maken. :D

Wij hebben vandaag alle grote spullen besteld/gekocht babykamer, kinderwagen etc.

Mi2017, MamaTuttebel en Mamamia90 vinden dit leuk.
  6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Gaaf wat voor muurschildering ga je doen?
    Hopelijk snel duidelijk betreffende je dochter, loopt ze veel achter?

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Klinkt als een leuk idee, maar dan moet je wel een hoop tijd en zin hebben :p

Ik heb een kidnerwagen op het oog. Ben er helemaal verliefd op. Maar in nl is de goedkoopste die ik van vinden 650 en via de toysrus 500. Maar ik twijfel of ik zo'n grote koop aan durf bij een winkel die geen fysieke winkel in nl heeft. En ik lees ook dat ze vaak weken later leveren en wij weten nog niet wanneer we gaan verhuizen.

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Evt bij een bekende laten bezorgen om die reden? Komt wss onder steen vandaan... sinds wanneer heeft toysrus geen winkels meer in Nederland? :|

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee. Hier was de winkel exact hetzelfde maar was hij ineens van top 1 toys. Dat is alweer een paar jaar terug. Ik kwam erachter doordat de prijzen niet klopte met de site, toen keek ik pas naar de letters op de geven en bleek het een hele andere winkel te zijn.

Ik ga denk ik vragen aan mijn moeder of zij het ok vind. Anders koop ik hem richting het einde van het jaar, misschien is dan de nieuwe weer uit en deze goedkoper.

10. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Nou pijn gaat wel hoor. Maar echt lekker voelt t niet.
    Ik heb t ook niet gevonden met de doppler. Ik w8 nog tot week 15. Dan probeer ik t weer.

11. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey dames ik ben zwanger van de tweede en denk echt dat ik de kleine al een paar keer gevoeld heb. Zou dat kunnen? Iemand hier ervaring mee

12. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Welkom @Yellow84 !

Ben vandaag op een zwangerschapsbeurs hier in de buurt geweest en ze hadden zo iets leuks. Geboortekaartjes van hout. Maar best wel prijzig dus denk niet dat het hem wordt.. Maar ik vond t wel enorm gaaf!

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Ja hoor. Bij de tweede ook met 12 weken, bij de derde nu vanaf 11 weken. Hij/zij zat net nog even te stuiteren.

14. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh fijn ik dacht eerst dat kan toch niet nu al maar het is een overduidelijk ander gevoel dan anders en ook heel kort. Een plopje of alsof er iemand aan de binnenkant van mijn buik aait

Zonnestralen vindt dit leuk.
  15. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    @Maev ze loopt redelijk wat achter, zit qua lengte zit ze nu op de -2 lijn en qua gewicht op de -2,5 lijn. Ze is bijna 16 maanden en zit qua kleding nog in maat 74 (maat die ze normaal rond de 9 maanden aan hebben)

Ga boven de commode een dreamcatcher maken, die komt bij ons op de kamer te staan. Volgend jaar gaat onze dochter naar die kamer en dan kan ik hem laten zitten.
    Ze heeft nu op haar kamer 2 muurschilderingen van nijntje (zal morgen een foto op fb zetten).

@Boterbabbelaar dat is idd super gaaf. Onze trouwkaart was van hout, heb ze toen wel zelf gemaakt:)

Wij laten onze kaart wel drukken hebben nog geen idee wat. Denk dat dit keer het gedichtje nog lastiger wordt.
    Vorige keer hadden we:

Een mooi moment overtreft al onze dromen.
    Want vandaag ben jij op de wereld gekomen.
    Een meisje zo zacht zo teer en klein.
    Wie had gedacht dat jij zo mooi zou zijn.

Maev vindt dit leuk.
  16. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Gelukkig heb je geen pijn @Mi2017 maar het lijkt mij inderdaad niet lekker voelen.

Dat is wel verstandig inderdaad, ik leg hem ook maar weer in de kast misschien probeer ik nog even met een nieuwe batterij. Die van mijn dochter had ik ook tweedehands en de allereerste keer kon ik het hartje ook niet vinden, die angelsound klonk sowieso al erg vaag daarna met een nieuwe batterij vond ik het hartje altijd meteen. Luisterde maar enkele seconden omdat je toch veel leest dat het niet goed schijnt te zijn.

@santjeb ik voel nu sinds een week de kleine ook af en toe, van de week op een avond was het heel erg duidelijk. Gek he zo vroeg?

Wat leuk @Boterbabbelaar! Heb je nog wat gekocht op de beurs?

Hier nog niet gekeken naar kaartjes en teksten, vorige keer hebben we de kaartjes besteld bij hipdesign was daar wel tevreden over.
    De tekst zal wel weer iets standaards worden, ik hou van simpel.

santjeb vindt dit leuk.
  17. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Mamamia90 angelsound is volgens mij met dit termijn best nog wel lastig helemaal als ze nog laag liggen. Echt niet gelijk zorgen maken nu.
    Qua tekst weten we het nog niet, ik hou van simpel dus zal waarschijnlijk ook iets simpels zijn.

@Zonnestralen heb je al op marktplaats ofzo gekeken? Misschien staat daar de kinderwagen ook op?
    Hier namelijk onze bugaboo kameleon voor een prikkie gekocht in verhouding wat die normaal kost ;)

Mamamia90 vindt dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    @Ashleyrachel jup. Helaas is abc niet zo bekend in nl. Ik ben inmiddels verliefd op een net iets andere van hun. Maar die is nog 633 euro :eek:

Wat wel bijzonder is is dat die wagen niet tot 15 maar tot 25 kilo gaat. Onze peuter is door de laatste wagen gezakt. Voor zijn 2e jaar zat hij op het limiet en met anderhalf stak hij al uit de oude wagen.

Het is echt een mooie en stevige wagen. De kwaliteit is echt top van deze. En het zitje en de bak zijn groter dan van de normale wagens. Steviger nog dan stokke. Rijd als boter. Is goed geschikt voor mijn vriend van bijna 2 meter en je loopt lekker ver van de wielen af zodat er makkelijk een meerij plankje aan kan zonder een andere houding aan te hoeven nemen. Ik snap niet waarom hij nog niet populair is hier.

Ik twijfel nog om tot december te wachten. Dan gaan sommige wagens in prijs dalen. Maar dan kan onze reus er niet meer in en voor het zelfde geld krijgen wij weer een poppetje zoals onze oudste.

P.s. Ik heb je op fb toegevoegd.

19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018
    ==============================
    30 november 2018

Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje.

1 december 2018

Cece, 32 jaar - 2e kindje

2 december 2018
    Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje.
    Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje.
    Vgg, 32 jaar - 3e kindje.
    Eemse333, 30 jaar - 2e kindje.
    Lemonish, 30 jaar - 2e kindje.

3 december 2018
    Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje.
    Vl1nder, 26 jaar 2e kindje
    Mi2017 45 jaar, 4e kindje
    Water27, 32 jaar - 2e kindje

4 december 2018
    Jo913, 26 jaar, 1e kindje

5 december 2018
    Liminous, 30 jaar - 3e kindje

6 december 2018
    Anke1988, 30 jaar - 2e kindje.
    Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje
    Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje
    Faylin, 34 jaar - 3e kindje

7 december 2018
    Maev, 34 jaar - 2e kindje.
    Eilandmuts, 33 jaar – 2e kindje

8 december 2018
    Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje.

9 december 2018

Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje.
    Florina, 28 jaar – 3e kindje

10 december 2018
    Santjeb, 30 jaar - 2e kindje

11 december 2018
    Yellow84, .. jaar - .. kindje

12 december 2018
    Proudmommy4, 39 jaar – 5e kindje
    Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje

15 december 2018
    MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby”
    Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje

Afspraken en echo`s

Juni:

4 juni - Mamamia90 - vroege geslachtsbepaling - jongen?
    5 juni - Anke1988 - afspraak verloskundige
    5 juni - Sweetdreams - afspraak gynaecoloog
    6 juni - Mamamia90 - afspraak verloskundige
    7 juni - ashleyrachel - geslachtsbepaling - meisje?
    7 juni - Vl1nder - geslachtbepaling - meisje?
    8 juni - Maev - afspraak verloskundige
    8 juni - Zonnestralen geslachtsbepaling - meisje?
    12 juni - boterbabbbelaar - geslachtsbepaling - meisje?
    13 juni - water27 - geslachtsbepaling
    13 juni - MamaTuttebel - geslachtsbepaling (jongen & meisje?)
    14 juni - mamatuttebel - controle gynaecoloog + een echo
    16 juni cece - geslachtsbepaling
    18 juni - Faylin- geslachtsbepaling - jongen?
    19 juni - ashleyrachel - echo Duitsland.
    19 juni - santjeb - geslachtsbepaling - meisje?
    21 juni - Mamamia90 - geslachtsbepaling - jongen?
    26 juni - Missssssss9- geslachtsbepaling

Juli:
    14 juli - water27 - 20 weken echo
    17 juli - Missssssss9 - 20 weken echo
    18 juli - ashleyrachel - 20 weken echo
    20 juli - MamaTuttebel - 20 weken echo

=============================
    Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Zo volgens mij si de lijst weer bijgewerkt... @Yellow84 weet alleen jou leeftijd en hoeveelste kindje het is niet...

Deel Deze Pagina