Morgen om 18:15uur! laat maarja , kinderverjaardag voor de boeg van familie dus hopelijk vliegt de tijd haha!
============================== ♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 30 november 2018 Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. 1 december 2018 Cece, 32 jaar - 2e kindje 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. ♥ Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. Lemonish, 30 jaar - 2e kindje ♥ 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje ♥ Vl1nder, 26 jaar - 2e kindje ♥ Mi2017, 45 jaar - 4e kindje Water27, 32 jaar - 2e kindje 4 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje 5 december 2018 Liminous, 30 jaar - 3e kindje 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje Faylin, 34 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje ♥ Eilandmuts, 33 jaar - 2e kindje 8 december 2018 Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje. 9 december 2018 Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje Florina, 28 jaar - 3e kindje 11 december 2018 Yellow84, .. jaar - .. kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 12 december 2018 Proudmommy4, 39 jaar - 5e kindje Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje ♥ 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby” Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje Girls (6) vs boys (0) ============================== ♡Afspraken en echo's♡ ============================== Juni: 8 juni - Maev - afspraak verloskundige 8 juni - Zonnestralen geslachtsbepaling - meisje? 8 juni - MamaTuttebel - geslachtsbepaling (jongen & meisje?) 12 juni - boterbabbbelaar - geslachtsbepaling - meisje? 13 juni - water27 - geslachtsbepaling 14 juni - mamatuttebel - controle gynaecoloog + een echo 16 juni - cece - geslachtsbepaling 18 juni - Faylin- geslachtsbepaling - jongen? 19 juni - ashleyrachel - echo Duitsland. 19 juni - santjeb - geslachtsbepaling - meisje? 21 juni - Mamamia90 - geslachtsbepaling 26 juni - Missssssss9 - geslachtsbepaling Juli: 3 juli - anke1988 - afspraak verloskundige 3 juli - sweetdreams - afspraak gyn 5 juli - sweetdreams - 20 weken echo 11 juli - Vl1nder - 20 weken echo 14 juli - water27 - 20 weken echo 17 juli - Missssssss9 - 20 weken echo 18 juli - ashleyrachel - 20 weken echo 19 juli - anke1988 - 20 weken echo (guo) 20 juli - MamaTuttebel - 20 weken echo 26 juli - Mamamia90 - 20 weken echo ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde =============================
Nog een kleine aanpassing in de lijst Een girls vs boys tabelletje ik dacht wel leuk om te zien in hoeveel het totaal straks staat Tot nu toe 6 meiden 0 jongens Staat net boven de afspraken en echo’s
Zo ik ben weer redelijk bij. Grappig zeg tot nu toe allemaal meisjes. Ik heb al een zoon dus wie weet breng in de jongens score omhoog. Ik heb "pas" met 15 weken een echo. Dus nog 1,5 week geduld. Morgen weer 3 echo's zie ik ben benieuwd wat dat met de score doet Ik heb vanavond een alcoholvrije piña colada gemaakt ik kan jullie zeggen dikke aanrader!
Zou wel leuk zijn nog wat jongens Leuk de echo’s die je morgen weer hebt Waf duurt 1,5 week dan nog lang hè hihi Uuuh kom je die alcohol vrije cocktail even uitdelen ?
@Zonnestralen @MamaTuttebel heel veel plezier met de geslachtsbepaling vandaag Hier vandaag maar eens even flink aan de poets in huis
@Zonnestralen en @MamaTuttebel veel plezier vandaag bij de echo! Vandaag voor het eerst bij de verloskundige in de buurt op controle ben benieuwd. Voor de rest voor mijn doen een druk dagje dus denk dat ik de komende dagen weer flink bij moet komen Haha. Brillen van man ophalen, even langs de anwb voor de vakantie en vignetten, de bieb om boeken op te halen en hopelijk ook mijn nieuwe laptop kopen (na 9 jaar wel aan vervanging toe ) en ergens tussendoor wil ik dat het huis ook gepoetst wordt.
Bedankt @Ashleyrachel @Maev ! @Ashleyrachel succes met schoonmaken. @Maev wat zijn vignetten? Vergeet niet om ook online te kijken voor een laptop. En beter geen acer, die voeding begeeft het snel. Om half 1 mag ik. Ik verga echt van de zenuwen. Zouden we een meisje krijgen of ben ik straks zwaar in de minderheid Zodra ik thuis kom kan elk moment de kinderwagen eindelijk binnen komen. Zo benieuwd of de reiswieg er echt bij zit. Ze hebben meerdere werknemers moeten raadplegen ervoor omdat het voor hun ook onduidelijk was. Mijn reveal is verlaat want er kwam ineens de apk tussendoor. Hopelijk heeft oma later nog tijd.
@Zonnestralen en @MamaTuttebel veel plezier vandaag bij de geslachtsbepaling! Succes met poetsen @Ashleyrachel Druk dagje @Maev! Succes bij de verloskundige. Hopelijk vind je een laptop en niet te gek hè, het is veelte warm.
@Zonnestralen @MamaTuttebel veel plezier vandaag, geniet ervan. Ik doe vandaag helemaal niks nergens zin in. Beetje aan het mopperen op manlief die echt eens enthousiast kan zijn over iets dus ook niet echt gisteren. Ik ben al dagen aan het stuiteren geweest en hij moet het weer naar beneden halen. Vind echt niet leuk was met mijn zoontje ook hij vind het allemaal wel prima! Voor de rest is hij kei lief en doet lekker gek met mijn zoontje maar dit zit me even niet lekker hoorde leuk te zijn gisteren maar heb alleen maar met een lengte gezicht op de bank gezeten.
@Zonnestralen ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met acer, huidige is ook een acer en de vorige ook (ging ook 8 jaar mee). Scheelt denk ik dat ik de laptop voornamelijk aan de stroom heb liggen en dan heb ik de accu eruit, met accu aan de stroom werken is funest voor de gebruiksduur van je accu. De programma’s die ik gebruik wordt je niet vrolijk van op alleen de accu voornamelijk grafisch, desktop zou eigenlijk beter zijn daarvoor maar dan ben ik gebonden aan 1 plek thuis. Op werk hadden we eerst Dell en daarna HP en dan de crème de la crème zeg maar, maar dat was al helemaal bagger. Ben wel benieuwd naar je kinderwagen @MamaTuttebel ik doe rustig aan heb op het moment veel pijn in mijn heup en been dus dat beperkt behoorlijk (teveel gelopen van de week) aangezien ik mijn pijnstillers daarvoor niet mag. @Vl1nder wat vervelend dat hij er zo koel over is, kan me voorstellen dat dat tegenstaat. Hier begint mijn man al te glimlachen als hij mijn buik ziet zelfs na een rot dag of zware dag op werk. Zoals een aantal van jullie wel weten loopt er nog een hoger beroep van mijn ex, gisteren de advocaat gesproken en er is een redelijk grote kans dat de zitting ergens tussen september en december plaatsvind. Ik probeer me er niet te druk over te maken, weet dat het vrij zeker is dat hij bij het hoger beroep ook geen gelijk gaat krijgen maar zie er behoorlijk tegenop dat de zitting in die periode kan zijn. Bij zoon liep ik vanaf 35 weken met weeën om de 10 minuten en zou zo graag rustig het laatste deel van de zwangerschap doen nu. Hoger beroep is overigens in december al ingediend maar pas in maart op de rol geplaatst om ingepland te worden omdat zijn stukken niet compleet waren gemiddelde wachttijd vanaf op de rol plaatsen is 9 maanden op het moment dus de kans is behoorlijk aanwezig dat het pas rond de uitgerekende datum is mijn advocaat heeft bij het gerechtshof verzocht of de zitting voor oktober/november ingepland kan worden met uitleg.
Ik heb letterlijk 8 acers gehad (3laptops) die het super snel hebben begeven. Toen was ik slecht met bonnetjes en kon ik alleen die computers veroorloven. Achteraf denk ik waar zaten mijn hersenen?? Fijn dat hij bij jou zo lang mee is gegaan. Ik heb een Compaq die al lang mee gaat, jaar of 8 en nog steeds prima. Compaq pc leeft ook na 8 jaar nog maar ik heb nu een upgrade naar een hp die gaming aan kan (dus ook veel grafisch). Voor mijn opleiding moest ik veel ontwerpen, pc lijkt mij zo veel fijner daarvoor ook al je dan telkens met een externe schijf zit. Ik zal even een foto posten als de wagen hier is Pffff wat een gedoe met jouw ex zeg... Hopelijk ontmoet hij karma.
@Zonnestralen ik denk dat mijn ex karma al wel redelijk ontmoet heeft, hij heeft er alleen niks van geleerd naar mijn idee en eerlijk enerzijds begrijp ik echt wel dat hij in hoger beroep is gegaan, hij is uit het gezag gezet en de omgang is voor ‘onbepaalde tijd’ stop gezet, anderzijds juist niet omdat hij dit echt zelf veroorzaakt heeft en dat absoluut niet wil inzien. In zijn ogen ligt alles alleen aan mij, ook dat hij niet reageert op vragen en verzoeken omtrent Zoon (hulpverlening, school, paspoort etc), dat hij niet aan wil sluiten bij behoefte en gevoelens van zoon ligt overigens ook aan mij... en dat hij instanties en gezinsvoogden bedreigd als hij zijn zin niet krijgt ligt uiteraard ook aan mij nooit geweten dat ik zoveel invloed heb Betreffende de laptops, ik heb zelfs het bonnetje van mijn eerste laptop nog (de laptop ook overigens), die van mijn eerste computer heb ik recent weggegooid Haha en tja ontwerpprogrammas zijn over het algemeen gewoon ruk op laptops maar goed met een laptop kan ik ook liggend werken op slechte dagen en met een desktop niet, tenzij iemand mij zo’n geweldig bureau cadeau doet die je tot helemaal liggend kan stellen
@Maev fijn z'n ex die geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen doen en laten, en ja iemand anders de schuld geven is dan heel makkelijk. Hopelijk zal hij flink met zijn neus opnieuw tegen de deur lopen en helpt karma daarin mee. Ik hoop dat er gehoord word gegeven aan het verzoek dit in oktober november te doen dit wil je absoluut niet in de buurt van je bevalling hebben.
@Zonnestralen een hoop spannende dingen vandaag dus voor je. Leuk dat je kinderwagen ook komt @Maev jeetje wat een gedoe en ook zo stom dat het zo lang dan nog moet duren, hopelijk lukt het je advocaat om het naar voren te krijgen. En je moet maar zo denken (met het ligt allemaal aan jou ) hij is er dus zo mee bezig dat het hem blijkbaar erg dwars zit dat noemen ze vindt ik ook wel karma Zo huis schoon man man man ik ben nu gesloopt daarin merk ik nog wel dat ik erg moe ben, en vooral met dat warme weer Pff niet te doen. Weghebben hier in Duitsland ook echt alleen maar sinds begin mei temp boven de 25 graden gehad en volop zon. Ik heb 2 mega struiken met van die zure rode besjes in de tuin. Normaal zijn die pas eind juli rijp... nu hangt het helemaal vol met rode bessen. Vandaag gelukkig een dagje met redelijk war bewolking maar nog wel rete benauwd
@Vl1nder en @Ashleyrachel het stomme is nu dat wij bewust in maart pas weer zijn begonnen met een poging om dit dus te voorkomen omdat ze bij het hof aangaven een wachttijd van 6 maanden... ervaring van mijn advocaat is dus nu ondertussen 9 maanden wachttijd. Ergens hoop ik heel hard dat we alsnog een brief krijgen dat het in augustus is ofzo, laten we wel wezen de ‘eerste aanleg’ zitting is eind augustus vorig jaar geweest en de uitspraak eind september vorig jaar. We zijn dus ondertussen bijna een jaar verder zonder enige vorm van verandering bij ex (vraag hem nog steeds om zijn visie etc, komt nog steeds 0 reactie, kan alleen nu wel alsnog actie ondernemen waar dat voorheen bijvoorbeeld alleen kon met zijn toestemming) Overigens is het weer hier nu druilerig en koeler gelukkig, hop alles tegen elkaar open kan het even doorluchten
Jeeeejh regen en hoe na al die weken zon eigenlijk wel heel erg lekker. Hier net ook maar de kleding kast van mij en manlief opgeruimd Nu lekker languit op de bank
Hier bij de controle alles goed, bloeddruk was bij mij nu wat hoger 110 over 58. Baarmoeder zat zoals verwacht al bij mijn navel en het kon kloppen dat ik ons meisje af en toe rechts al wel leek te voelen, links voor ligt overduidelijk de placenta.
Gelukkig Ik ben zo jaloers wil het ook voelen. Gister kwamen wij erachter dat de placenta dus echt voor het kindje ligt Ik kan er dus waarschijnlijk heel erg lang op wachten Haha. 3D echo wou dus gister ook daardoor niet