Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Wauw zo sterk al hou je maar vast voor als je een stuk verder bent. Ik voel soms iets maar heb de placenta voor liggen dus ik voel alles minder goed:cry: vorige zwangerschap ook al

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Ik vond het vanaf de 30 weken in mijn vorige zwangerschap af en toe echt niet leuk meer. Dus ik zie de bui nu ook al wel hangen.

Zou het aan de placenta liggen? Bij mij ligt hij ook voor. Misschien ligt het eraan hoe gevoelig je baarmoeder is. Een spiraaltje kan ik bijvoorbeeld niet aan omdat het teveel pijn doet.

3. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Dat geloof ik goed vooral als de baby echt op een plek blijft trappen. Het zou kunnen hoor van de baarmoeder dat de ene die gevoeliger is daar door het beter voelt. Ik voel het wel echt naar binnen toe zeg maar en soms en beetje aan de zijkant. Dikke placenta en mee bouncende blubber kan ook de oorzaak zijn dat dempt de boel een beetje :roflmao:

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Haha dan heb je mijn buik niet gezien, de baby heeft een airbag (was t maar lucht xd).

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  5. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Een airbag echt waar raap me op:roflmao:

6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier ook echt het gevoel dat mevrouw vrolijk steeds loopt te knallen tegen mijn blaas....
    ik krijg dan ook echt een soort van auw en ga dan maar plassen maar de druk blijft en qua plassen zijn het echt meer een paar druppels.

7. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Vandaag is manlief aan het sauzen. Dat betekent: er is begonnen aan de babykamer!! (Die komt namelijk dinsdag en wordt in elkaar gezet door hun, tja dan moet verven wel gebeurd zijn haha)

Ik neem even een grote stap terug vandaag! Na gisteren gelijk een seintje gekregen door mijn lichaam dat het toch te veel is geweest: welkom terug bekken probleem! :( ik zie de bui alweer hangen, aankomende weken. Vreselijke pijn! Vannacht er gewoon wakker van gelegen!
    Dat wordt de fysio bezoeken denk ik maar..

Hoe gaat het met jullie vandaag!? :)

8. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Wat leuk al beginnen aan de babykamer en fijn dat ze alles in elkaar komen zetten scheelt een hoop werk hihi

Ai pijn aan de bekken is echt niet fijn goed dat je wat rustiger aan gaat doen.

Hier weer hoofdpijn wat heel erg op migraine lijkt en de een gevecht met mijn zoontje gewonnen, meneer wou zijn brood vanmorgen niet. Hij heeft ruim uur in zijn stoeltje gezeten en het alsnog groot en deels op. De aanhouder wint

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @MamaTuttebel oee leuk aan het kamertje beginnen. Succes dr mee!

Ik heb 20 juli de 20-weken-echo. Ben dan 21 weken. 27 juli gaan we week op vakantie en dan heeft manlief nog 2 weken vakantie en gaan we aan het kamertje beginnen. We hebben sinds september dit nieuwe huis en het kamertje is eigenlijk al helemaal klaar. Dwz vloer zit er in en 4 witte muren. Ik wil denk ik 1 of 2 muren schilderen in taupekleur. Dat is eigenlijk het enige kluswerk wat moet gebeuren.

We willen denk ik toch een nieuwe Joolz-wagen aanschaffen. Dat willen we ook in de vakantie doen. Dan ben ik dus 23/24 weken. We willen hem helemaal naar onze wens samenstellen. Is er dan nog genoeg levertijd? Weten jullie dat?

Edit: *yoehoeee, 16 weken-dansje!!*

Maev vindt dit leuk.
  10. MamaTuttebel

Hahah ik steeek daar nooit energie in
    Ja de kleur zit er nu op en de sier strip! Oeh echt het is nu al zo prachtig aan het worden!!!

Levertijd met kamer zou je moeten informeren welke levertijd de winkel heeft ;)
    Deed ik ook, omdat ik dacht dat babypark lange levertijd had. Maar ze zei nee hoor we kunnen een bon opmaken reserveren en leveren dan wanneer jij wilt (snelst kon al twee week na betaling)

Dus volgens mij kan dat allemaal al vrij snel hoor! En leuk een nieuwe Joolz!!

11. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Nou ik wel hij eet anders alleen pindakaas op brood en vind variatie toch wel belangrijk aangezien hij al een kaas of kipfilet en boterhamworst lust dus mango spread wat hij eerst (en nu nog) super lekker vond gewoon op brood en eten. Is gewoon een kwestie van ik wil die niet en daar trap ik niet in Hahahaha

12. MamaTuttebel

Hahah slimme kinderen he! Ach hij mag hier altijd kiezen. kiest ALTIJD pindakaas en soms met hagelslag er overheen. Eet ie niet jammer dan gooi het in de prullenbak en heeft ie pech!
    Heb er een tijd lang energie in gestoken en lijk wel gek dat is hier meer strijd en eet dan toch niet ik laat het altijd! Haha

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Je mag gerust even een paar daagjes met die van mij ruilen ;) die eet zo ongeveer alles wat los en vast staat behalve chocolade :roflmao: die moeten we nu met 9 jaar nog steeds remmen aangezien die echt geen rem kent met eten. Ja nadien buikpijn en misselijk, maar tijdens zolang er iets voor handen is gaat en moet het op lijkt wel. Is overigens echt al vanaf kleins af aan. Af en toe wilde we wel eens een potje geven en het enige waar hij zich echt bij afgerild heeft was kip met worteltjes en aardappels. Maakt toen vaak zelf potjes maar bij die combinatie van Olvarit had ik toch ook zoiets van Blegh.

Overigens hier wel de verplichting om eerst een boterham met gezond beleg te eten en daarna pas 1 met iets zoets (pindakaas en jam etc vallen bij ons echt onder zoet) heb ik met de opvang bij studiemiddagen en dagen regelmatig discussie over want die vinden pindakaas, appelstroop en jam gezond.

14. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Hij is niet nog een beetje jong om te kiezen is zondag 1 geworden. Voor de rest eet hij alles zonder problemen maar op brood wil hij alleen pindakaas. Hier had het niet langer moeten duren of hij was zonder brood naar bed gegaan maar wat erin zit zit erin. Hij krijgt ook geen fles meer in de ochtend dus dan vind ik een sneetje brood toch wel belangrijk. En ik zit erbij en drink rustig koffie

MamaTuttebel vindt dit leuk.
  15. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw

Ik vind ook niks meer dan normaal dat een kind ook gezonde dingen op brood eet vandaar mijn punt dat hij bleef zitten totdat hij groot en deels op heeft. Het is tenslotte niet altijd feest. En het zijn jullie regels qua eten en daar horen ze zich toch aan te houden? Ben voor de rest niet hoor dus weet verder niet hoe het gaat.

16. MamaTuttebel

Ah ja dan snap ik het wel! :)

17. MamaTuttebel

Zo blij met de muren... “hartjes ogen!” ;)

Bijgevoegde bestanden:

Floeperd, Maev en Zonnestralen vinden dit leuk.
  18. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Heel mooi ben benieuw naar de rest!

19. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Smorgens gezond. In de middag mogen ze kiezen als ze geluk hebben :p Mijn vriend doet meestal de chocoladepasta en ik vleeswaar. Zodra ze zelf gaan smeren word het om en om, eerst gezond en dan zelf kiezen.

Vl1nder vindt dit leuk.
  20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Leuk gordijn en kleed :)

Deel Deze Pagina