Dat hopen we wel, komt nog wel aanvullende begeleiding bij voor het sociale gedeelte. Zodat dat vlak geen beletsel gaat oplopen en wil eerst de onderzoeken afwachten voor hij het definitieve stempel krijgt, hij had in 2014 al een voorlopige stempel gekregen voor meerbegaafdheid toen hij onderzoeken kreeg vanwege de epilepsie. Toen had hij nog medicatie nu niet meer.
@Maev Hopelijk gaat het op die andere school een stuk beter en bloeit hij op Zo ik ben even helemaal aan het shaken. Ik kreeg net een mail dat we deze week kunnen gaan tekenen en starten met de woning klaar te maken om over te gaan. Ik wist natuurlijk al een maand dat het eraan zit te komen. Maar veranderingen zijn niet mijn ding en nu zit ik lichtelijk te hyperventileren. Ik kan mijn vriend niet bereiken en hij moet vrij gaan vragen voor ik alle regel dingen kan starten. Aaaaahhh...
@Zonnestralen wat fijn dat je zekerheid hebt nu over de woning. Overigens geheel begrijpelijk dat je aan het shaken bent, had ik ook hoor toen we hier de sleutel kregen toch een stukje opgebouwde spanning wat dan loskomt. Heb je hem al wel een berichtje gestuurd?
Oh dat is wel balen... hopelijk volgt snel alsnog het tweede vinkje en reageert hij zodat je wat dingen kn gaan regelen.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2018 ♡ 30 november 2018 Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje 1 december 2018 Cece, 32 jaar - 2e kindje 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje ♡ Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje Vgg, 32 jaar - 3e kindje Eemse333, 30 jaar - 2e kindje Lemonish, 30 jaar - 2e kindje ♡ 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje ♡ Vl1nder, 26 jaar - 2e kindje ♡ Mi2017, 45 jaar - 4e kindje Water27, 32 jaar - 2e kindje ♡ 4 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje 5 december 2018 Liminous, 30 jaar - 3e kindje ♡ 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje ♡ Faylin, 34 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje ♡ Eilandmuts, 33 jaar - 2e kindje 8 december 2018 Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje ♡ 9 december 2018 Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje Florina, 28 jaar - 3e kindje 11 december 2018 Yellow84, .. jaar - .. kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 12 december 2018 Proudmommy4, 39 jaar - 5e kindje Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje ♡ 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby” ♡♡ Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje Meisjes (10) - Jongens (2) - Verrassing (0) ♡ Afspraken en echo's ♡ Juni: 18 juni - Florina - geslachtsbepaling 19 juni - ashleyrachel - echo Duitsland. 19 juni - santjeb - geslachtsbepaling - meisje? 19 juni - Boterbabbelaar - afspraak verloskundige 20 juni - Mamamia90 - bijeenkomst verloskundige 21 juni - Mamamia90 - geslachtsbepaling 25 juni - Florina - Glucosetest 26 juni - Missssssss9 - geslachtsbepaling 3 juli- Mi2017- echo Juli: 3 juli - anke1988 - afspraak verloskundige 3 juli - sweetdreams - afspraak gyn 6 juli - Maev - afspraak verloskundige 11 juli - Vl1nder - 20 weken echo 14 juli - water27 - 20 weken echo 16 juli - Mi2017- 20 weken echo 16 juli - Florina - 20 weken echo 17 juli - Missssssss9 - 20 weken echo 18 juli - ashleyrachel - 20 weken echo 19 juli - anke1988 - 20 weken echo (guo) 20 juli - MamaTuttebel - 20 weken echo 20 juli - Sweetdreams - 20 weken echo 20 juli - Maev - 20 weken echo 24 juli - Boterbabbelaar - 20 weken echo 26 juli - Mamamia90 - 20 weken echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde[/QUOTE][/QUOTE]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning @Zonnestralen! Is het gisteren allemaal nog gelukt? Fijn dat alles goed is @Mi2017! Weet je ook wat het gaat worden? @santjeb veel plezier bij de geslachtsbepaling! @Ashleyrachel leuk weer even naar de kleine kijken! Veel plezier. Zijn er verder nog geslachtsbepalingen geweest? Hier morgen eindelijk weer even naar het hartje luisteren en donderdag staat er een pretecho gepland. Ben ik wel aan toe, even weer wat geruststelling.
Even een vraagje voor dames die al eerder kraamhulp hebben gehad. De vorige keer had ik extra uren afgenomen omdat ik borstvoeding wou gaan geven, nu vond ik dat ze er eigenlijk helemaal niet zoveel was en dat vond ik toen eigenlijk ook helemaal niet erg omdat wij haar meer als last ervaarde dan een fijne hulp. Ik ben niet av verzekerd dus kreeg achteraf natuurlijk wel een leuke rekening. Dit jaar ben ik weer zo stom geweest om mijn verzekering niet te verhogen, we waren er ook nog niet heel erg bewust bezig met zwanger worden gezien onze dochter nog best jong is. We deden het 1 keertje onveilig en het was meteen raak. Ik had stiekem dus verwacht dat de tweede misschien een keertje in 2019 zou komen. Ik ben pas in de avond bevallen van mijn dochter, de bevalling was best heftig en wij mochten pas de volgende dag begin van de middag naar huis. De kraamverzorgster rekende de dag dat ik bevallen was als eerste dag, toen we thuis kwamen was ze er een halve dag dit werd weer als een volle dag gerekend. De 3e dag ging ze ook al rond een uurtje of 3 naar huis, en zo werd dit elke dag korter. Nu heb ik mij daar nooit verder in verdiept, was al lang blij als ze weg ging. Maar horen ze niet gewoon dagen van 9 tot 5 bijv. te draaien de gehele kraamweek? Hoop het dit keer ook echt te treffen met de hulp, de vorige was zo vermoeiend. Ik mocht van haar niet uit mijn bed komen, en beneden was al helemaal verboden terrein. Ze bleef altijd op onze bed hangen wanneer wij even wouden genieten van onze dochter of gewoon even tijd voor ons zelf wouden, ze kletste zoveel dat wij er alleen maar vermoeider van raakte. Mijn man werd tig keer naar de winkels gestuurd (we woonde toen gelukkig midden in het centrum) door de bevalling had ik allerlei complicaties en daar moesten steeds weer andere middeltjes voor gehaald worden zoals homeopatische druppeltjes, zalfjes etc. Was het dat niet dan waren de flesjes die we in huis hadden weer niet goed en moest er een ander merk komen. Manlief steeds op onbekend terrein dus nam dan vaak het verkeerde mee, en werd dan vrolijk terug gestuurd. Gevolg een vermoeide vent die aardig humeurig raakte. Wanneer ze weg was en ik mij wel gewoon door huis verplaatste zoals de beneden verdieping om kraamvisite te ontvangen was daar gewoon niet schoongemaakt (had toen nog 3 honden). Kortom het was gewoon een grote flop, waar dus nog een leuke rekening achteraan volgde. Als we het dit keer weer niet treffen weet ik in ieder geval dat we meteen de kraam organisatie moeten bellen. Nou heel verhaal geworden, sorry haha! Maar de vraag was dus vooral klopt het dat ze elke dag korter aanwezig zijn?
@Mamamia90 ik ben vorige keer op zondag bevallen en mocht dinsdags pas het zkh uit. Wij hebben toen verlengde dagen gehad ivm mijn herstel en de bv. Hier kwam ze rond half 8 zoals afgesproken en ging richting het einde van de middag weer weg, de verlengde dagen kwam ze halve dagen. Hier dus niet echt dagelijkse afbouw ofzo. Hadden overigens een top kraamhulp en vind het heel erg jammer dat ze nu met pensioen is, mijn moeder heeft nog contact met haar (was dezelfde werkgever) en ze vroeg al of ze wel langs mocht komen ze wilde zo graag zien hoe het nu ging, zij heeft zich erg zorgen gemaakt om hoe mijn ex met mij omging en was indertijd dus heel blij dat mijn moeder na de verlengde dagen bij sprong.
je hebt al heel wat voor je kiezen gehad @Maev maar zo te horen gaat het nu helemaal goed met je nog t laatste dingetje met je zoon volgens mij.. Maar ben je zelf wel goed uit die relatie gekomen of heb je ook nog traumas?
Heb na die relatie wel therapie en begeleiding gehad en ook wel redelijk afgesloten in die zin. Merk wel dat de zwangerschap herinneringen terug brengt waarvan ik nu zeg hoe heb ik zo blind kunnen zijn, maar ook de bevalling etc dus daar heb ik wel extra begeleiding voor gevraagd bij de pop-poli zodat het geen last wordt tijdens de zwangerschap. Adviseerde ze ook ivm het over blijven geven enzo. Het stukje school is echt nog even aftellen en verder alleen nog afwachten wanneer het hoger beroep dient dat mijn ex heeft aangespannen. Vooralsnog ben ik daar wel heel rustig over en vrijwel niet mee bezig, af en toe alleen de gedachte en angst dat het echt aan het einde van mijn zwangerschap gaat zijn maar dan voornamelijk uit angst hoe die laatste weken bij zoon verliepen. Over de zitting zelf maak ik me niet echt druk, weet dat er extra beveiliging is er zijn 3 rechters en mijn ex laat zelfs nu eventuele goede bedoelingen niet zien. Dus verwacht niet dat er veel aan de uitspraak zal veranderen en als er al iets veranderd zal dat eerder ten nadelen van hem zijn is de verwachting.
Jup is gelukkig gelukt. Fijn dat er 2 afspraken aan komen. Ik ben vandaag geweest. Nu hebben de kinderen ook de baby kunnen horen Ik blijk n veel te lage vit D te hebben. 50 was haar ondergrens en ik zat op 22. Terwijl veel ook 80 als ondergrens aanhouden.
@Zonnestralen gefelixiteerd met jullie woning! @algemeen! Vannacht werd ik wakker trillend en zwetend, draaierig en gevoel van flauwvallen.. zal dat met bloedsuiker te maken hebben? Nog nooit gehad! Maar eng vond ik het wel! Vandaag kwamen de meubels ben verliefd!