Mooi meubel @Ashleyrachel !!. Je ben al lekker bezig met je speentjes en flesjes. Haha. Vroege nesteldrang. @Mi2017 leuke cadeautjes en bloemen. Ik heb gister ook bloemen gehad van mn zus. Echt prachtig lila rozen. Mn zus is er van overtuigd dat het een meisje is. Zal even foto plaatsen...ze zijn zo mooi. @Maev lekker soms even voor jezelf shoppen he. Hebben jullie allemaal nieuwe bh's nodig. Mijn borsten veranderen in een zwangerschap echt 0,0. Misschien van vorm maar heb denk ik al 12 jaar dezelfde cupmaat. 90D, ook al best groot, misschien dat dat al scheelt. Mn man en ik zijn gisteravond lekker samen uit wezen eten. Heerlijk even met zn 2tjes er uit.
Heerlijk ff met zn 2 weg. Hopelijk hebben jullie lekker kunnen genieten. Hier ook wel weer ff aan toe met alle drukte Mja zit er voorlopig niet in Heerlijk plaatje zo die rozen in die kan
@sweetdreams helaas hier wel echt nieuwe bh’s nodig, kan helaas nergens een lekkere zwangerschapsbh vinden, eigenlijk alleen voedingsbh’s die randjes hebben waar ik last van heb. Dus dan maar een grotere maat van mijn normale bh’s Haha. Hier ondertussen zowel qua cup als omvang echt al veel groter omvang kom ik van 65/70 af en zit nu op 75/80 cup is nu 2 maten groter en echt het voelde als een verlossing die nieuwe bh Bij zoon ook zo enorm gegroeid toen zat ik uiteindelijk op maar F en dan voor de rest maatje 34 dragen dat was echt een gevalletje ‘voorgevel’ waar ga je met het meisje naartoe (maar toen gaf ik wel borstvoeding, uiteindelijk was er nadien nauwelijks meer iets van over)
Wij gaan komend weekend lekker even samen weg, even heerlijk genieten van ons jaarlijkse weekendje bij concert at sea. Kijken er beide naar uit en de weersverwachting is tot op heden echt geweldig. Onze trouwdag op vrijdag echt met zijn tweetjes en de zaterdag samen met onze vrienden/getuige van vorig jaar. Bij terugkomst direct door naar de familiedag en dan gaat de laatste week van school al weer in
@sweetdreams: Hier ook bij de vorige zwangerschap en dit keer ook weer geen nieuwe bh's nodig. Dus totaal nog niet mee bezig ook. En ik was voor de zwangerschap net een kilo of 6 a 7 afgevallen, dus loop ook nog in m'n gewone kleding rond, dus het is allemaal nog steeds een beetje een ver van m'n bed show. Lekker om samen uit eten te zijn geweest/ komend weekend samen een weekend weg te gaan. Wij doen niet heel vaak wat met z'n 2en, maar gaan wel regelmatig met vrienden weg. Gisteravond met vrienden uit eten in Arnhem en daarna een escape room gedaan. Heel gezellige avond gehad, maar was kapot toen we weer thuis waren... Kinderkamer: gaan wij voorlopig helemaal niet maken. Oudste 2 hebben lange tijd bij ons op de kamer geslapen en dat gaat de nieuwe baby de eerste tijd dus ook doen. Als de baby dan een eigen kamer krijgt, dan wil de oudste graag een kamer op zolder, dus dan kan de baby zijn kamer krijgen (of de nu jongste krijgt die en de baby zijn kamer, maar dat zien we dan wel), maar we wonen hier pas 1 1/2 jaar, dus ik vind het zonde om de kamer van de oudste nu alweer af te breken. Dus de commode komt op het kantoor te staan (is naast onze slaapkamer) en baby krijgt gewoon lekker een wiegje op onze kamer en dan is het alweer klaar.
Ik heb echt geen idee. Ik denk een jongetje omdat een meisje mn lichte voorkeur heeft. Dus beetje zelfbescherming zeg maar, totaal geen reden toe. Hier vandaag een druk ukje in mn buik. Voel het echt steeds meer. Denk nog een beetje aan kracht winnen en dan kan mn man het aan de buitenkant voelen. Hij is beetje jaloers. Voelen jullie het allemaal al?
He nachtbraker. Ik weet het 20 juli met de 20 weken-echo. Nog ff geduld. Oke, het is niet jouw eerste toch? Voelde je de andere ook later? Sorry, als ik verkeerde informatie heb.
Gaaf dat je het voelt Ik voel haar echt minimaal heel af en toe maar dan ligt het er volgens mij echt aan waar ze ligt. Dan is het ff 10 min een klein vechtertje daar binnen. En dan weer niks Haha. Hier is manlief ook jaloers, toen ik laats zei ze is weer bezig wou die gelijk voelen helaas nog niks aan de buitenkant te merken voor hem
Hahaahha ja ik moest plassen hahahaha. Dat moet ik nogal vaak. Bij de 1e 2 voelde ik weet niet meer wanneer bij de derde voelde ik t met 18 weken
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2018 ♡ 30 november 2018 Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje 1 december 2018 Cece, 32 jaar - 2e kindje Floeperd, 33 jaar - 3e kindje ♡ 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje ♡ Vgg, 32 jaar - 3e kindje Eemse333, 30 jaar - 2e kindje Lemonish, 30 jaar - 2e kindje ♡ 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje ♡ Vl1nder, 26 jaar - 2e kindje ♡ Mi2017, 45 jaar - 4e kindje Water27, 32 jaar - 2e kindje ♡ 4 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje 5 december 2018 Liminous, 30 jaar - 3e kindje ♡ 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje ♡ Faylin, 34 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje ♡ Eilandmuts, 33 jaar - 2e kindje 8 december 2018 Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje ♡ 9 december 2018 Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje Florina, 28 jaar - 3e kindje 11 december 2018 Yellow84, .. jaar - .. kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje ♡ 12 december 2018 Proudmommy4, 39 jaar - 5e kindje ♡ Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje ♡ 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby” ♡♡ Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje Meisjes (11) - Jongens (4) - Verrassing (0) ♡ Afspraken en echo's ♡ juni: 25 juni - Florina - Glucosetest 26 juni - Missssssss9 - geslachtsbepaling Juli: 2 juli - MamaTuttenel - echo 3 juli - Mi2017 - echo 3 juli - anke1988 - afspraak verloskundige 3 juli - sweetdreams - afspraak gyn 6 juli - Maev - afspraak verloskundige 9 juli - Water27 - afspraak verloskundige 11 juli - Vl1nder - 20 weken echo 12 juli - zonnestralen 10.45 - Intake verloskundige 14 juli - Water27 - 20 weken echo 16 juli - Mi2017- 20 weken echo 16 juli - Florina - 20 weken echo 17 juli - Missssssss9 - 20 weken echo 18 juli - ashleyrachel - 20 weken echo 18 juli - zonnestralen 15.20 - 20 weken echo 19 juli - anke1988 - 20 weken echo (guo) 20 juli - MamaTuttebel - 20 weken echo 20 juli - Sweetdreams - 20 weken echo 20 juli - Maev - 20 weken echo 24 juli - Boterbabbelaar - 20 weken echo 26 juli - Mamamia90 - 20 weken echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde.
@Maev wat fijn dat je nu zo goed ondersteund wordt vanuit de pop poli. Dat zal een hele verademing zijn. @vgg wat leuk dat jullie weer een zoontje krijgen, gefeliciteerd! Goed dat je de stap naar de fysio hebt gezet, hopelijk is de vermoeidheid ook snel wat minder. @MamaTuttebel mooi buikje heb je! @Ashleyrachel fijn dat jullie alles binnen hebben voor de nieuwe badkamer, en wat super lief dat jullie het van je ouders gekregen hebben. Leuk dat je trouwens zelf dekentjes maakt! Ik wil binnenkort ook even bij mijn moeder op naailes, lijkt mij leuk om boxkleden en dergelijke te maken. Maar eerst weer even wat meer energie krijgen. @sweetdreams heerlijk even zo'n avondje samen met je man. @water27 mooi buikje! Ik moet nog steeds beginnen met buik foto's. @bh's hier ook geen andere nog nodig, tijdens de zwangerschap zijn ze wel wat voller en bh's zitten misschien ietsje strakker maar echt een maat groter is ook weer niet nodig. Hier is het pas drama als ik bevallen ben en borstvoeding geef. Bij mijn dochter is het helaas maar paar daagjes gelukt, als wij als gezinnetje alleen waren ging het altijd helemaal prima zodra de kraamzorg mee kwam kijken dan hapte ze niet goed aan en ik werd er vreselijk naar van dat er constant door allemaal andere mensen in mijn borsten geknepen werd (kraamzorg/verloskundige) dat ik de handdoek in de ring gooide en verder ben gaan kolven tot onze dochter 2 weken oud was. Dit keer wil ik weer graag borstvoeding geven, maar ben bang dat het weer net zo gaat verlopen als de vorige keer. Ik heb er echt een hekel aan als mensen mee kijken en mij al helemaal gaan aanraken op intiemere zones. Wat betreft het voelen van de baby, ik meende dat ik al regelmatig wat voelde vanaf een weekje of 12 maar toen ik dat plekje aanwees bij de verloskundige zei ze dat het daar nog onmogelijk was. Het voelt wel echt aan als de baby dus ik weet het ook allemaal niet meer haha. Helaas zagen we donderdag bij de echo ook dat de placenta tegen mijn buikwand aan zat, hopelijk verplaatst die nog wat. Wij hebben dit weekend trouwens niks leuks ondernomen, lagen alle drie ziek op de bank.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2018 ♡ 30 november 2018 Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje Vgg, 32 jaar - 3e kindje ♡ 1 december 2018 Cece, 32 jaar - 2e kindje Floeperd, 33 jaar - 3e kindje ♡ 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje ♡ Eemse333, 30 jaar - 2e kindje Lemonish, 30 jaar - 2e kindje ♡ 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje ♡ Vl1nder, 26 jaar - 2e kindje ♡ Mi2017, 45 jaar - 4e kindje Water27, 32 jaar - 2e kindje ♡ 4 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje 5 december 2018 Liminous, 30 jaar - 3e kindje ♡ 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje ♡ Faylin, 34 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje ♡ Eilandmuts, 33 jaar - 2e kindje 8 december 2018 Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje ♡ 9 december 2018 Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje Florina, 28 jaar - 3e kindje 11 december 2018 Yellow84, .. jaar - .. kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje ♡ 12 december 2018 Proudmommy4, 39 jaar - 5e kindje ♡ Mamamia90, 27 jaar - 2e kindje ♡ 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e + 4e kindje “Twin baby” ♡♡ Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje Meisjes (11) - Jongens (5) - Verrassing (0) ♡ Afspraken en echo's ♡ juni: 25 juni - Florina - Glucosetest 26 juni - Missssssss9 - geslachtsbepaling Juli: 2 juli - MamaTuttenel - echo 3 juli - Mi2017 - echo 3 juli - anke1988 - afspraak verloskundige 3 juli - sweetdreams - afspraak gyn 6 juli - Maev - afspraak verloskundige 9 juli - Water27 - afspraak verloskundige 9 juli - Vgg - afspraak verloskundige 11 juli - Vl1nder - 20 weken echo 12 juli - zonnestralen 10.45 - Intake verloskundige 12 juli - Vgg - 20 weken echo 14 juli - Water27 - 20 weken echo 16 juli - Mi2017- 20 weken echo 16 juli - Florina - 20 weken echo 17 juli - Missssssss9 - 20 weken echo 18 juli - ashleyrachel - 20 weken echo 18 juli - zonnestralen 15.20 - 20 weken echo 19 juli - anke1988 - 20 weken echo (guo) 20 juli - MamaTuttebel - 20 weken echo 20 juli - Sweetdreams - 20 weken echo 20 juli - Maev - 20 weken echo 24 juli - Boterbabbelaar - 20 weken echo 26 juli - Mamamia90 - 20 weken echo Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde.
@Mamamia90 ja ben heel blij hoe ze ermee omgaan en de adviezen die we gekregen hebben. Hopelijk zijn jullie alledrie weer een beetje hersteld, altijd zo balen wanneer je in het weekend ziek bent. @voelen ik voel haar af en toe wel zachtjes voornamelijk rechts voor, placenta ligt duidelijk links voor.
Mooie buik . Ik maak geen buikfoto timelaps. Aan het einde een filmpje en foto met gezin tot dan toe bij de buik. Maar ik heb teveel blubber voor een mooie ronde buik.
Hier ook nog geen verschil met de ( . )( . ) tepels wel wat gevoeliger en beter doorbloed. Buikje begint nu wel wat ronder te worden foto van gisteren 16w 6d Voel de kleine nu bijna elke dag eventjes maar wel heel zachtjes en geniet er echt van zo'n fijn gevoel is dat. @Maev fijn dat je begeleiding krijgt. @MamaTuttebel wat ben je mooi zwanger en @water27 jij ook heel mooi