Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou mijn enkels staan op knappen.. Verder gaat het redelijk. Veel blijven drinken

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Prrima...vandaag hele dag naar het zwembad geweest dus dan gaat het sowieso goed. Ik probeer vroeg op te staan, rond half 7 en dan mn mn huishoudelijke dingen te gaan doen zodat ik voor 10 uur klaar ben en dan doe ik verder niks meer. Behalve eten koken. Dat vind ik wel vrij dramatisch met dit weer. Heb al weinig trek aan het einde van de middag en ben dan ook erg moe.

@Maev geniet er van!

@Danty88 heb je het nog helemaal niet gevoelt of nu al een tijdje niet meer?

Wij gaan vrijdag een weekje naar Texel. We hebben er zoveel zin in. De kinderen tellen de dagen al af.

water27 en Maev vinden dit leuk.
  3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @water27 redelijk, het ene moment gaat het goed het andere moment ben ik er goed naar van. Maar moet er wel bij zeggen dat mijn bloeddruk aan de lage kant is en de verloskundige hier ook voor gewaarschuwd had.
    Hebben wel van de week de uitjes veranderd, wilde naar toverland maar dat ga ik met die hitte niet doen en ook de stoomtrein in combi met gajazoo vind ik echt te warm met dit weer ;)

Moet eerlijk zeggen dat ik het subtropisch zwembad vandaag prima te vertoeven vond, geen volle zon maar ook een klein stukje buiten zwemmen. Binnen was het op den duur lekkerder dan buiten.

water27 vindt dit leuk.
  4. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Ik snap t helemaal! Was even nieuwsgierig. Collega/vriendin van mij is met ruim 39 weken bevallen van haar tweeling dus ik vroeg me af waarom je al uit ging van korter. Maar snap m nu! Voor haar was t de eerste bevalling dus ook geen 'last' van een eerdere keizersnede.

PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  5. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  6. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @water27 Hier nog redelijk goed te houden met het warme weer.
    Wel veel vocht al in me voeten.
    Maar gelukkig werk in met de airco :)
    En hebben we al een hitteplan op het werk.
    Dus gelukkig niet volledig tenue maar lekker in een T shirt en broek :)

Verder wel wat vermoeider dan de afgelopen weken.

@santjeb nee hoor je hoeft de kleine echt nog niet te voelen, ik voel haar oas sinds vorige week, en dan alleen links omdat mijn placenta rechts voor ligt :)
    Ene dag meer als de andere ook qua voelen.

water27 vindt dit leuk.
  7. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik al met 13 weken en mijn man ook sinds vorige week :thumup::D

8. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    We moeten volgende week terugkomen. Hele eigenwijze baby hebben wij hahaha. Ze lag erg ongunstig dus ze kon het hartje niet nakijken. Verder ziet alles er goed uit :)

Mamamia90, PerfectLittleTwin en Vl1nder vinden dit leuk.
  9. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Boterbabbelaar :fijn dat ze verder al is goedgekeurd.

@santjeb : hier ook de derde en eerste beweging pas gevoeld met 19w5d. Placenta midden voor, dus dat verklaart de boel.

Boterbabbelaar en santjeb vinden dit leuk.
  10. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha zelfde verhaal als bij ons. Leuk lekker nog een keer kijken!

Boterbabbelaar vindt dit leuk.
  11. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    He dames,

Laatste dagen zelf niet heel actief met mee schrijven (lees wel alles, en zo nodig even een like). Maar echt, ben kapot! Deze dagen zijn vreselijk en we hebben die warme dagen nog wel even voor de boeg zo te zien!

Druk met uiteraard dingen uit zoeken wat niet eens nodig is, maar oké! :o: En dan de warme dagen, en twee kinderen die echt je tot het uiterste testen & ik heb daar gewoon geen energie voor om de hele dag te waarschuwen:$ Verder toch weer regelmatig last van mijn bekken, en nu ook sinds gister pijn aan mijn schaambot erbij gekregen, elke stap is dus echt wel even een hel! :| Maar... we gaan gewoon door! :rolleyes:

12. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    @TwinMama4 : ik kwam juist online om even flink over dezelfde 2 onderwerp te klagen. Mensen mensen mensen, ik blijf maar steeds zoooooo onwijs moe. Waar is die magische 12-wekengrens voor het einde van kwaaltjes??? :confused: Inmiddels bijna 22 en dan lees je overal dat het 2e trimester de tijd is dat je je het beste voelt. Ik wil weer energie!!! :(
    En oh, stom verrot bekken! Elke stap blijft me pijn doen, in meer of mindere mate en ik word meteen teruggefloten als ik iets sneller loop dan bejaardentempo: ik word gek!

(Iets met accepteren enzo...:oops:)

Mi2017 en PerfectLittleTwin vinden dit leuk.
  13. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Pff! Echt he.. kunnen elkaar de hand schudden! Vreselijk...

14. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @TwinMama4 en @vgg zoo wat lijkt me dat naar als je zo last van je bekken hebt. en zo moe bent. Vooral in deze vakantieperiode.

Ik moet zeggen dat ik hier wel echt het 2e trimester prima te doen vind. Ik kan normaal altijd al goed tegen de warmte kan en nu eigenlijk nog wel steeds. We hebben ook zwembad in de tuin en daar dompel ik me met deze temperaturen wel 3/4x keer per dag in, dat helpt ook wel enorm.

Vanochtend rondje dorp gedaan met de kids voor de laatste vakantie-benodigheden, morgen inpakken en vrijdagochtend om 7 uur richting Texel. Het is daar iets koeler en zondag zelfs een dagje 22 graden. Daar kan ik dan wel weer naar uitkijken.

15. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @TwinMama4 ik doe met je mee ik vindt het ook echt vermoeiend nu met de warmte
    @vgg
    Plus ook mijn bekken dat van elke stap die je zet met pijn oooh zoooo herkenbaar.
    Voel me ook echt omaaaaa ofzo

16. santjeb

santjeb Bekend lid

26 jun 2013
    873
    231
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @TwinMama4 en @vgg ik moet zeggen dat ik nu ok al een uur in bed lig. Heb inmiddels elke nacht een kussen onder mijn benen omdat de pijn van mijn dikke enkels doorstraalt naar mijn kuiten.
    Ik ben al twee weken bezig met zwanger en fit voor mijn bekken. Deze week sla ik wegens de hitte even over maar het helpt wel. Ik kan ook een gymbal aanraden om op te Zitten. Is heerlijk voor bekken klachten. En ik moet elke avond met opgetrokken knieën mijn benen uit elkaar laten vallen en 10 minuten zo liggen. Daarna brug maken en onderrug optillen 5x

17. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Ik heb ook nul energie.

18. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjulliewel en inderdaad het kan zo zijn dat je de baby niet voelt maar gisteren mijn 20 weken echo gehad en toen ze trapte voelde ik het dus ook echt. Al die tijd dacht ik darmen maar dat was zij wel... hier ook een goede 20 wk echo gehad :D

Moet maandag voor een dagopname naar het ziekenhuis en krijg dan een ijzerinfuus... beetje zenuwachtig hoe het spul gaat vallen ivm mijn darmen (heb pds).. we zullen zien in ieder geval

Voor de mensen die op vakantie gaan.. een fijne vakantie gewenst...

En veel drinken en aan jezelf blijven denken met dit weer!!!

Fijne dag allemaal :D

PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  19. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Danty88 over het algemeen valt een ijzerinfuus wel beter dan dat je extra voeding of drankjes inneemt voor je ijzer qua darmen. Begreep dat het ermee te maken had dat het dan niet via je darmen opgenomen wordt.

Ook uit de GUO is een klompvoetje gekomen, het is alleen nog niet bekend in welke mate en of ze daadwerkelijk in het gips moet. Blijkbaar heeft mijn hypermobiliteit hier mogelijk wel invloed op waardoor het ook na de geboorte kan zijn dat ze het enkel recht moeten buigen. Dan staat er wel direct vast dat ze hypermobiel is.
    Voor de rest zijn we wel helemaal goed door de GUO gekomen en krijgen we tussen de 30 en 32 weken nog een echo ivm het klompvoetje en de beslissing of ik in het zkh moet bevallen of dat ik alsnog bij het geboortecentrum mag bevallen (op basis van het klompvoetje). Onze dame lag nu nog in een stuit maar dat kon nog veranderen ze verwachten daar bij de volgende echo ook duidelijkheid voor de bevalling over te krijgen aangezien zoon met 28 weken al ingedaald was. Ze is wel aan de grote kant, overal aan de bovenkant van de marge en het geschatte gewicht is 429 gram. Ze verwacht niet dat ze kleiner zal zijn als haar broer en die was al groot voor de eerste en mijn lichaam.

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Wat naar voor jullie en jullie meisje, hoop dat je toch mag bevallen waar jij dat wil..sterkte maar wel fijn dat verder alles goed is

Deel Deze Pagina