Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ook weer even om de hoek piepen hier, ik zit inmiddels ook thuis helaas.. De peuterkamer is "af", wat in houdt dat er nog wat decoratie komt her en der maar de meubels staan, de spulletjes zijn opgeborgen en peuter slaapt er.

    De babykamer staat vol met de babyspullen. Alle kleding t/m maat 62 is uitgezocht, maat 68 gaat weer terug naar zolder, want daar is het nog te vroeg voor om echt te weten wat gebruikt kan worden en wat niet. Dat vind ik van 62 al moeilijk, want daarvan is de helft korte mouwen en de helft lang zeg maar. Ik heb een bergje weg, een bergje proberen om de melkvlekken eruit te krijgen en het bergje houden hangt of ligt al in de kast. Dat ga ik pas allemaal eind volgende maand wassen net als het beddengoed, is het tenminste nog een beetje fris als de baby zich aan dient. :)

    Cosleeper staat nog bij schoonzus, die komt volgende maand vast ook weer onze kant op. Ik geloof dat nichtje namelijk al op haar eigen kamer slaapt, al weet ik het niet zeker. Maar dat is makkelijk in elkaar gezet enz, dus we doen het rustig aan.

    Met de bekleding van de kinderwagen en maxi cosi ga ik nog wel even stoeien om het schoon te maken, ook wel zo fris. En verder moet de babykamer vooral gewoon weer ff schoon, compleet(ledikant omhoog bijvoorbeeld) en wat nieuwe touches qua decoratie zodat het wel een beetje eigen wordt voor de nieuwe baby. Maar ook daar doe ik lekker rustig aan mee. Schiet toch alweer op zeg!

    Moeten alleen nog wel een keer goed winkelen voor de baby, ben bezig met een lijstje met wat er vervangen moet worden en dergelijk.. Meerijdplankje zat mijn man toch ook al aan te denken, maar denk dat we vooral even uit moeten zoeken hoe en wat daarmee, want we moeten wel normaal achter de wagen kunnen blijven lopen(hij is bijvoorbeeld 2 meter lang, maakt grote stappen dus).
     
    Danty88 vindt dit leuk.
  2. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Maar even wat van mij laten horen.

    Paar keer in het ziekenhuis gezeten aan de ctg ivm de kleine niet goed voelen en ze niet goed groeit. Ze zit onder het gemiddelde nu en moet volgende week weer voor een groeiecho.

    Met mij gaat het ook niet goed, ben ondervoed en erg zwak. En moet nog ff een tijdje dus ze willen sondevoeding gaan plaatsen. Maar omdat ik net een jaar een Maagverkleining heb moet ik eerst morgen naar de chirurg overleggen. En dan maandag weer naar de gyneacoloog in overleg hoe en wat.

    Heb wel de babykamer gelukkig af :D

    Hoe is het verder hier met jullie ?
     
  3. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Heftig zeg, nu maar horpen dat alles goed is, want je hebt nu al even niet meer gereageerd @Danty88? Hiier gaat het allemaal zijn gangetje. Baby kamer nog puntjes op i maar voor de rest ben ik tevreden over 2 weken de vluchttas maar is klaar zetten.. Wanneer doen jullie dat?Vluchttas klaar zetten?
     
  4. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Gisteren groeiecho gehad en de kleine is weer terug in de lijnen op de curve maar ze zal niet groot zijn. Ze loopt een week achter met groei dat is beter dan ze eerst deed..

    Met mij gaat het niet goed, ik ben nog steeds ondervoed en ondertussen ook bloedarmoede. Ze zijn weer in overleg over de sondevoeding. Het probleem zijn mijn darmen en dan kan je er voeding in gooien maar aangezien mijn lijf niet veel opneemt blijf je het probleem houden. De chirurg van de gbp kreeg ik alleen maar verwijten van en hij werdt boos omdat ik veel vragen stelde dus daar had ik ook niets aan en de gyneacoloog dus ook niet uiteindelijk. Dus nu zoeken voor een oplossing. Ze zei wel de 40 weken ging ik in ieder geval niet halen. Was maandag wegen in het ziekenhuis en 66 kilo en gisteren weer wegen en 64 kilo dus als ik weer wat bij kom dan ben ik het zo weer kwijt. Gelukkig doet zij het wel goed.

    En vluchttas heb ik al klaar staan alleen moeten toiletspullen en laders etc er nog in maar dat moet ik er even bij halen.
     
  5. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Ik ben in totaal.nu 14 kilo aangekomen. Dat is voor mij doen weinig maar toch veel. Bij me jongens wel 30 kilo bijgekomen:cool:

    Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en dat je kleintje iets is bijgekomen :)
     
  6. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Even melden dat wij een datum hebben voor de geplande keizersnee! :D:D:D
    Wij kunnen dus echt gaan aftellen..
     
  7. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dat is fijn kan je er naar toe leven he :)
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  8. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ja echt wel! :)
     
  9. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
  10. PerfectLittleTwin

    PerfectLittleTwin Bekend lid

    11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    22 november :) al denk ik die niet te halen haha
     
    babyhope vindt dit leuk.
  11. Vl1nder

    Vl1nder Actief lid

    30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Wat spannend zeg @TwinMama4 dit isnpad echt aftellen hihihi. Hoop dat de kleintjes tot die tijd lekker blijven zitten.
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  12. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    OOh dat is een dag na de geboorte dag van mijn zoon die wordt 21-11-2018 6 jaar wat spannend wanneer denk jij dan @TwinMama4 :)
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  13. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.895
    113
    Vrouw
    Is het een blijvend probleem dat de darmen niet zoveel willen opnemen?
     
  14. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Dat is ook mijn voorkeursdatum. Ben ik alleen 38+6 en weet niet of ze dat willen. Dacht dat het bij geen bijzonderheden vanaf 39 weken mocht maar weet niet hoe precies ze daar in zijn. Ga het maandag horen.

    Spannend hoor! Hoe ver ben jij dan precies?
     
    PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  15. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Zouden ze echt moeilijk doen over een week en een 1 dag? Moet je worden ingeleid dan?
     
  16. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Nee geplande keizersnee
     
  17. Mi2017

    Mi2017 Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.569
    925
    113
    Maar dan mag je toch eerdere datum kiezen of is dat niet zo bij een geplande keizersnede?
     
  18. Danty88

    Danty88 Fanatiek lid

    27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ja als ik pech heb wel, dit gaan ze naar de bevalling onderzoeken. Heb in 2016 allerlei onderzoeken gehad maar naar mijn mening niet goed genoeg en daar hebben ze pds geconstateerd. In 2017 een Maagverkleining en daar heb ik het weer van mijn darmen aangegeven maar deden ze niks mee. En nu ben ik bang dat het een probleem is en gaat worden voor in de toekomst. Maar ze gaan niet eerder iets doen voordat de kleine eruit is.
     
  19. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.968
    7.895
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je zo lang moet gaan wachten om er antwoord op te krijgen. Het klinkt alsof er laks is omgegaan met jouw gezondheid... Ik kan mij voorstellen dat je het liefste zsm antwoord op jouw vragen hebt.

    Heb je bepaalde stoffen die beter worden opgenomen dan andere stoffen? Mocht dat zo zijn dan wordt jouw eetpatroon wel even wat eenzijdiger, maarja beter dan geen brandstof hebben.
     
  20. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Hoe bedoel je eerdere datum?

    Volgens mij is het in ons ziekenhuis vanaf 39 weken maar dat weet ik niet zeker en ook niet hoe precies ze daar in zijn. Ik ben 23 november 39 weken en zou dus graag 22 november willen.

    Bij mn vorige keizersnede wist ik pas veel later dat hij gepland zou zijn dus toen had ik weinig keus meer. Was toen 39+4.
     

Deel Deze Pagina