kan niks gebeuren hoor als je vriend/man het gewoon rustig doet. niet natuurlijk als een wilde hengst tekeer gaan, dan is de kans groter op een gesprongen adertje. maar van seks is een baby nog nooit lelijker geworden hoor
Nee weet ik hoor , maar idd bang dat straks adertje knapt of iets en dan moet ik daar weer om stressen
Heeft 1 van jullie trouwens een voor gevoel qua geslacht ? Ik had bij mijn eerste zwangerschap, vanaf het moment dat ik zwanger was het gevoel dat het een jongetje was. Helaas ook afscheid van moeten nemen. Maar mijn gevoel klopte wel. Nu ergens kriebelt het woord meisje....
Ah daar komt weer wat buikpijn opspelen , kan ik weer op mijn wolkje kruipen Ben vandaag vrij , kan beter hele dag werken want man wat slopend deze dagen . Word wel heel gelukkig en blij bij het idee dat we straks vlak voor kerst en oud en nieuw ons wonder in armen mogen sluiten ... voelt zich heeeeeeel verliefd :d
Haha hier ook al een dag vrij. Ik heb nu denk ik al nesteldrang.... Ramen gewassen, gordijnen in de was gedaan, opgeruimd Oooh oooh Hahaa Mja het houd je bezig
17 weken helaas, kwam er achter met 9 weken surprise me buik werd wat dik Haha anders had ik het denk ik nooit geweten was aan de pil. Maar sinds ik het wist wist ik gewoon dat het een jongen was. En nu dus dat met een meisje het gevoel. Terwijl het me eigenlijk niks uit maakt... Jongetje is ook zo leuk
Die van mij ook om precies dezelfde reden. Ik heb gewoon wat anders aan mn hoofd maar hij geeft hele tijd van die seintjes waar ik dan weer enorm giftig om kan worden. En daarbij heb ik nog een schimmelinfectie down under. Heb maandagavond zon dikke bal ingebracht en verlies nog steeds witachtige stinkende zalf daaruit. Zo goor. En ga nogal snel over mn nek momenteel. Sorry tmi @geslacht, nu nog totaal niet. Denk dat ik dat aan de mate van mn misselijkheid nog wel ga hebben. Bij mn dochter echt elke ochtend overgegeven vanaf een week of 6. Bij mn zoontje ook wel maar sloeg dan weleens een dagje over en was ook wat sneller over.
WoW wat heftig zeg ! bizar toen zo door de pil heen , en nu heel traject .. zo gek kan het lopen ben heel blij voor je dat je nu eindelijk weer mag genieten van dit kleine wonder , Weten ze de oorzaak van jullie kleintje ?
Hahah nou hier net zo , loopt overdreven aandacht te vragen maar kan t nog niet op brengen .. Durf echt even niet , moet even me vertrouwen terug krijgen
Hartje is gestopt, das het enige wat we weten. Verder onderzoeken wouden we ook niet. Te pijnlijk. Voor ons was het perfect en dat zou misschien ons perfecte kindje anders maken. Uiteindelijk ee vrede mee gekregen gelukkig. Idd erg gek, arts vermoede dat ik waarschijnlijk net op dat moment misschien toch door de pil geen uit mezelf een eisprong heb gehad.... en idd nu dan dit hele traject maar het is het allemaal waard
Wauw word er stil van .. nee dat begrijp ik volkomen , denk ook dat op het moment je een positieve test hebt je de hele romslomp ook wel deels vergeet , of beter gezegd het verzacht denk ik
Sorrie ben druk geweest vandaag op werk, zit pas 1,5 week op een nieuwe baan na een jaar thuis te zijn geweest na de bbz. @gevoel met vlagen misselijk, soms ook ineens de tranen achter mijn ogen prikken vandaag denk doordat ik steeds meer ga beseffen dat het raak is. En in gedachte speelt het ook wel mee dat de dag dat wij met de hormonen moesten beginnen de dag is dat mijn oma is overleden, voor ze in slaap is gebracht (was terminaal) heeft ze nog aangegeven dat ze plek voor 2 ging maken, ze was er zelf 1 van een tweeling. En hoe krom het misschien ook klinkt mijn oma is tegen alle verwachtingen in de langstlevende en het oudste geworden van haar gezin (was opgegeven bij de geboorte) en wij zijn nu zwanger tegen alle verwachtingen en statistieken in. Ik ben moe maar weet niet of het zozeer van de zwangerschap komt, het weer gaan werken of een combi daarvan. Volgens mij ben ik nu een stuk gezelliger als de weken dat ik de hormonen moest spuiten merkte de afgelopen dagen wel dat ik me mateloos irriteerde aan mijn collega naast me die enorm aan het smakken was en ben vorige week donderdag en vrijdag flink ziek geweest door misselijkheid (dacht buikgriep maar dan echt maar vanaf 1 richting). Verder mede dankzij de hormonen echt veel vlekken in mijn gezicht/hals maar goed ze hebben niet voor niks make-up uitgevonden en gelukkig kennen mijn collega’s mij niet zonder die vlekken Haha @geslacht bij mijn zoontje wist ik vanaf het begin heel zeker dat het een jongen zou worden, terwijl mijn oma overtuigd was dat het een meisje zou worden want ik zag er niet uit. Nu heb ik er eigenlijk nog helemaal geen gevoel/gedachte bij, ben wel benieuwd of het er 1 of 2 zijn. @Followyourdreams ik begrijp je uitleg wel betreffende die bol, volgens mij redelijk vergelijkbaar met de Utrogestan niet echt libido verhogend zullen we maar zeggen @Ashleyrachel lijkt me heel gaaf een reis naar Thailand. Geniet ervan!
Hoeveel dagen na je eisprong zit je? Of wanneer verwacht je dat je nod is mocht je geen ovulatietesten etc hebben gedaan?
Mijn NOD is 1 april. Zou nu ongeveer 10dpo zitten. Heel vroeg nog, evt uitgerekende datum pas 10 december. Dus vandaar dat ik spiek, haha.