Heb de afsprakenlijst een beetje aangepast, afspraken staan nu op chronologische volgorde haha. mochten jullie het andere makkelijkere vinden laat het maar even weten.
Ik ben 34 jaar dus faylin,we zitten inderdaad behoorlijk in tzelfde schuitje Heb op 11 april al eerste echo omdat ik waarschijnlijk nog steeds een cyste in linker eierstok heb en vk en ik willen checken of eitje op de goedeagenda plek zit,dus best spannend allemaal!!
@Sjeupke fijn dat je zo snel terecht kan, hopelijk is de cyste toch weggetrokken. wij hebben met 6w en 5 dagen een plaatsbepalingsecho ivm eerdere bbz, dus begrijp de spanning wel.
Denk dat ik morgen nog een testje waag heb er nog 2 liggen van de action. net alvast opgezocht hoe het met mijn vergoedingen zit, eind vorig jaar ook al gedaan ben niet voor niks overgestapt haha voel me qua verzekeringen nu net als dat je voor de zekerheid een paraplu mee neemt, had een verzekering+aanvullend uitgezocht die een 4e ICSI poging vergoedde en vervolgens hebben we in feite de 3e niet eens gebruikt Sorrie het is zaterdagavond, man is aan het knutselen aan zijn boot (past op een plank ) en ik zit half naar de tv te kijken...
Welkom nieuwe ladies en nogmaals gefeliciteerd iedereen ! @Ashleyrachel fijne vakantie xx Ook ik heb vandaag testje gedaan
Nou net wanneer ik langzaam meer kan genieten , Net aan beetje gek aan het doen met man lief , komt die per ongelijk behoorlijk hard met zijn hand onderin me buik terecht en deed wel even pijn Wat nu ? Is het erg ...
Kan nog geen kwaad, op dit termijn zit de baby nog veilig achter je schaambot en is uit dat opzicht volledig beschermd! Het kan wel zijn dat je banden even een beetje opgerekt worden, kan je zelfs wat spierpijn van hebben nadien. Oftewel hij moet je de komende dagen gewoon extra in de watten leggen
Oh echt .. ben weer wet opgelucht ! Oh werd ook echt even boos , ging niet extra natuurlijk maar schrok behoorlijk
Geen paniek, uk zit veilig. Ik heb bij 7 maanden zwangerschap een aanrijding gehad met de auto, reed 50 km per uur en kreeg keihard t stuur in mijn buik en had flinke buikpijn. Was altijd mijn angst om zoiets mee te maken tijdens de zwangerschap.
Ik heb ook de hele dag zon enorme poetswoede gehad. Ik deed het alleen wel zelf. Kwam er vanavond ineens geplande visite die ik totaal vergeten was. Ik ben zooo moe en beroerd, btje buikkramp, winderig. Bleegh, ik wil naar bed!!! @nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! @Citroentje93 mooie test hoor. Leuk dat jij hier nu ook zit. Wij hadden volgens mij ongeveer tegelijk onze vmk? Jij iets eerder dacht ik. @Maev , ja superhandig zo die data!
Ja gelukkig wel, heb direct de vk gebeld en mocht gelijk langskomen. Wel zei ze dat het kind meestal wel echt goed beschermd is en zij het in haar carrière als verloskundige (is een vrouw met 20 jaar ervaring) maar 1 keer had meegemaakt dat het na een val of ongeluk was misgegaan. Een geruststelling, maar je maakt je toch wel even druk... kon je soms maar gewoon binnen kijken.
Nou precies ... dat wou ik ook wel even naar binnen kijken om te zien of alles oké is , heb al zo moeite met dingen die ik zelf niet onder controle kan houden
Hey meiden! Ik meld me ook al even heel voorzichtig. Vanmorgen positief getest! Poging 1 voor een broertje of zusje voor onze dochter van net 3. Ben 31 jaar. En zal uitgerekend zijn rond 12 december. En het toeval wil dat ook ik Lemonish en Flonkeltje al 4 jaar ken van de februari 2015 groep. Kom nooit meer van die 2 af. Op naar lieve, gezonde december baby's! X
Wat is het rustig hier vandaag ! Hoe is het met iedereen en de kwaaltjes ? Gister avond veel buikpijn gehad vanaf de middag , dat is vandaag weer als sneeuw voor de zon verdwenen op af en toe een steekje of prikje na . Wel steeds pijnlijker borsten .. en gisteren ook zo erg licht in mijn hoofd dat is vandaag iets rustiger weer
Wat een emo achtbaan is het he! Qua kwaaltjes vooral moe en weinig snoepzin (er zijn ergere dingen)...en borsten,jeetje laat me beetje denken aan week na bevalling,ziet er aardig uit mr als er maar vanaf gebleven wordt Heel stiekem hoop ik dat er hier een fb groepje over een tijdje uit voortkomt...zit v mn meisje uit 2014 nog steeds in mamas aug 2014 groep,zo leuk en fijn!
Hier vanochtend iets minder misselijk, wat ik dan weer eng vind, maar ik vind veel stinken. De afwasmachine, de houtgeur van mn zoontje zn bed. Verder zijn mn borsten en tepels pijnlijk. Vooral als ik het koud heb. Owja en die bandenpijn is dr al weer. Vooral als ik omdraai in bed. Hebben ook weer voor het eerst in 2 weken seks gehad. Kwam deels doordat mn hoofd er niet naar stond maar vooral door mn schimmelinfectie. Ik vond het even eng en kwam wat lastiger in "the mood" maar uiteindelijk wel van genoten.