Jaa ik heb dat ook hoor , als ik niks aan mijn buik voel , voelt dat best eng want dan is het zo stilletjes .. ondanks de andere symptomen wel gewoon aanwezig zijn . Ik begin heel langzaam te wennen aan de symptoom loze momentjes .. seks moet ik nog even niet aan denken , vind heel sneu voor man lief maar ik durf gewoon nog echt eventjes niet
Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd. @Maev denk dat deze niet meer kan gaan knallen. @Followyourdreams je baby zit nu nog achter je schaambot. De kans is heel klein dat de kleine tijdens de zwamgerschap iets overkomt als je valt/ schop/slag tegen je buik aan krijgt. Mijn dochter staat vaak genoeg op mijn buik te dansen. Vandaag mijn schoonouders verteld dat ze weer opa en oma gaan worden en ze waren super blij en hadden t niet verwacht ( ze wisten niet dat we weer in het traject zaten)
Ik kan je niet vinden op fb, voeg Ashley Rachel anders even toe als vriend dan voegt zij je toe aan de groep
Ja klopt helaas! Ik had met bijna 5 weken een miskraam dus heel vroeg. En leuk dat we beide weer zwanger mogen zijn ! x
hee meiden , hoe is het met iedereen ? Nu weer dag 2 met vrij weinig klachten en ik word er zo onrustig van En wat wil ik het graag naast me neerleggen maar Pff ik heb er wel echt heel veel moeite mee .
Is er nog een plekje vrij? Ik weet mijn datums niet precies maar ik zou zo rond 6 dec uitgerekend zijn. @Followyourdreams dat heb ik hier ook. In het geheel ook nog weinig klachten.
Gefeliciteerd ! Oh ik ben zo onzeker , kan er wel om huilen af en toe Er zijn echt wel klachten aanwezig , maar ik blijf het lastig vinden als ik niks voel in mijn buik . Sommige dagen heb ik de hele dag wel krampjes / steekjes en dan heb ik het gevoel dat er ook echt wat gebeurd , als ik niks voel in me buik is het zo stilletjes
Hier vanochtend te lang op een koud muurtje gezeten, ik voel weer vanalles! Heb trouwens net ook sinds donderdag toch nog wel een test gedaan, dikke vette knaller! Stelt me toch wel gerust omdat ik eigenlijk nog geen knaller heb gehad dus weer een opluchting. Zometeen eten bij mijn moeder, we vertellen sowieso nog niks nu.. lust alleen normaal gesproken wel een drankje bij het eten, hopelijk gaat ze niks vermoeden. Zou het leuker vinden als het straks echt nog een verrassing is en ze geen vermoedens heeft gehad. Hoe pakken jullie dat nu aan met Pasen/feestjes? Ben bang dat ik beter nergens kan komen opdagen dan wel verschijnen en niks drinken
Hier ook weinig klachtjes, ben wel echt doodmoe. Maar dat komt misschien door een gebrek aan cafeïne, haha. Drink normaal tig koppen per dag en daar ben ik nu maar gestopt. Gefeliciteerd, Zonnestralen!! Het is nu toch vrij normaal om nog niet veel te voelen, toch? Geniet er lekker van en relax, followyourdreams. Is lastig soms, weet het..X
Hehe, vind het ook lastig. Na het tennissen wordt er meestal ook wat gedronken (understatement). Ik nam bij vorige zwangerschap toen stiekem 0% flesjes mee in tennistas en ging die dan stiekem omwisselen in mn glas. Heeft nooit iemand doorgehad haha.
Oja en mijn meest irriterende kwaal Is dat ik moeizaam van de grote boodschap af kom , mijn buik is savonds zo opgeblazen alsof ik 3 maand zwanger ben. Heb maar lactulose gehaald , mag je gewoon hebben staat erin dus hopelijk kan het niet kwaad
hier alles ook best rustig op wat trekkerig gevoel na en wisseling qua eetlust. Is spannend hè,helemaal als je je realiseert wat daarbinnen allemaal aant groeien is. Soort tijdelijke obsessie waar je nauwelijks niet aan kunt denken,you are not alone
Een andere optie daarvoor is inuline of pro-biotica die zijn natuurlijker als lactulose Welkom andere zwangeren! Zal zo de lijst even bijwerken. Voor diegene die het leuk vinden we hebben een fb-groep maar die staat op geheim dus enkel met uitnodiging bereikbaar als je erbij wilt staan er een paar pagina’s terug wat namen genoemd of laat het even weten hier op de groep dan kan het via pb geregeld worden ipv alle namen van Facebook hier op de groep
Ik heb getest tot het duidelijk genoeg was. Daarna heb ik een paar dagen later (zaterdag?) nog 1 savonds gedaan. Maar nooit een knaller gezien. Deze 2 waren donderdag. Ik ga mijn laatste test eens doen om te kijken hoe het nu is.