@Missssssss9 mooie test. @Maev mijn dochter heeft niet de waterpokken maar mijn huisarts zei dat het besmettelijk is 2 dagen voordat de bultjes komen. Daarna is het alleen besmettelijk als je het vocht uit een blaasje echt binnen krijgt. Dus als je op let dan kan je gewoon in de buurt van iemand komen met waterpokken.
Gisteren mn laatste testje gedaan die ik in huis had. Op de foto nog niet helemaal opgedroogd maar het is een enorme knaller. 1 mei de eerste echo. En 8 mei intake bij de verloskundige. Ik kan niet wachten! Vriend zegt dat het voor hem dan ook 'echt' wordt. Herkenbaar?
Mooie test! Toen de streep wat onduidelijker was, was mijn vriend een beetje geschrokken. Maar toen hij goed duidelijk was, werd hij blij en er klaar voor
Die is mooi @Boterbabbelaar! Was hier ook toen de test echt duidelijker werd, en nu met de digitale test wordt het wel heel erg echt.
Dames heb de hele tijd zitten twijfelen of ik me al moest melden hier aangezien ik gisteren positief heb getest maar af en toe bruin/rood verlies heb bij het afvegen. Ik heb totaal geen krampen dus wip van het positieve uitgaan en genieten van het feit dat ik eindelijk positieve testen heb. Ik zal even een paar pagina's terug lezen zodat ik een beetje weer wat en wie er in het groepje zitten.
@Brinsa welkom en gefeliciteerd! Ik zal vanavond even naar het lijstje kijken of voor wie wilt beetje druk op werk
Welkom Brinsa, wel even schrikken altijd dat bruine/rode met afvegen. Ik heb 24 april de eerste echo, spannend. Hopelijk vliegt de tijd, kan nog alle kanten op.
Dankje wel. Ja zeker even schrikken maar het is erg weinig en heb geen krampen dus Ja. Oh wat spannend en wat snel al! Hoeveel weken ben je nu?
Dat scheelt, vriendin van mij had tot 16 weken bruin/roodverlies maar idd ook geen kramp. Volgens mij morgen 5 weken, maar ben heel benieuwd welk termijn en datum hun eraan hangen. Ik heb ook een korte cyclus, gemiddeld 24 dagen. Nu houden we het voorlopig op begin december haha. Ik heb nu al last van een vervelende kwaal, aambeien... tijdens de vorige zwangerschap ook volop last van gehad.
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd❤️❤️❤️❤️ Jaaah ik heb ook 3+ ik ben best heel blij maar nog steeds voorzichtig...
Dames even een vraagje het gaat zo tekeer in me buik het is echt aan het rommelen en borrelen is dit normaal? Hebben jullie dit ook?
Ja heb ik ook, moet ook regelmatig naar de wc. Wat betreft mijn aambeien: komt inderdaad zomaar opzetten, gelukkig verdwijnt het na de zwangerschap weer maar is wel echt heel vervelend.
He allemaal! Extreem vroeg! Maar heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat dus wil graag mee kletsen!
Oke fijn om te horen. Ik heb nog nooit aambeien gehad en hoop ook niet dat ik het krijg lijkt me verschrikkekijk