Oh wat rot @Brinsa ! Je had zo goede hoop Hoe gaat dat bij jullie met jullie borsten ? Afgelopen dagen alleen meer last in de avond , sinds gisteren hele dag zere borsten en nu vanmorgen zakt het ineens wat af , net uur geleden voelde mijn tepels weer pijn loos en nu uur verder beginnen ze weer gevoelig te worden .. pfffff ondanks mijn echo blijf ik dus toch ook nog onzeker haha
Hier het ene moment heel gevoelig en pijnlijk en zo een paar uur helemaal geen last van. In de avond is het wel constant aanwezig.
Herkenbaar @Followyourdreams ik had zaterdag toen ik voor het eerst positief testte de hele dag zere borsten. Nu af en toe met vlagen. Bah wat zijn die action testen waardeloos geworden. Bij mijn eerste zwangerschap had ik bij dit termijn al een beste knaller. Bij mijn dochter heb ik ze niet gebruikt.
Hier precies zo. Maar ik heb eigenlijk alleen last van mn tepels. Van mn borsten amper. Soms wat steken er door en als ze echt platgedrukt worden zit het niet lekker ofzo. Heb vrij grote borsten van mezelf en ze veranderen ook niet echt in de zwangerschap maar ook niet na de bevalling.
Hier niet vooraan gestaan in de rij toen ze uitgedeeld werden, maar wel met als gevolg dat ze steeds heel snel beginnen met groeien. Had dat al steeds na de pregnyl, maar nu helemaal haha
Denk echt dat dat scheelt. Bij mij zit het weefsel goed verpakt en als dat door een kleine cupmaat heel erg aan de oppervlakte ligt, is dat eerder zichtbaar. Ik heb een vriendin die haar zwangerschappen gewoon praktisch niet kan verbergen door haar borsten. Ze is normaal echt praktisch plat maar met 6/7 weken heeft ze een B-cup.
@Followyourdreams je had helemaal gelijk ! Ik stop met testen nu lag of aan dat ik een middag/avond tester ben..of aan de goedkope testjes van de action. Deze net gedaan.
Ik denk dat het idd enorm meespeelt, laat ik het zo zeggen het is dat ze me hier op kantoor nog niet zo lang kennen ik trek al expres jasjes en vesten aan zodat het niet heel erg opvalt
Hallo nieuwe dames ik hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap zullen hebben... Hoe gaat het met jullie allemaal ik mag sinds gisteren al meeplassen voor moeders voor moeders
Vanmiddag bloed geprikt, morgenochtend bellen voor de uitslag. Wel fijn om wat gerust gesteld te worden door de verpleegkundige. Toch ook wel het advies gekregen om qua werk op de rem te trappen. En na een jaar weer gaan werken en tegelijk zwanger zijn was wel iets wat elkaar versterkt in zwaarte. En had gisteren na een volle dag werken gewoon moeite om de 5 minuten naar huis te rijden. (Zat ook niet voor niks als een jaar thuis)
Ja dat gaat hier ook op en af, en ze staan voor mijn gevoel ook echt heel strak, als ik 2 passen ren moet ik ze echt vasthouden anders doet het pijn en hier heb ik never nooit last van.. Even een wat minder fris vraagje, hoe zit t met afscheiding? Bij mij is het een tijdje (van mijn nod tot gisteren ofzo) even helemaal niks geweest en nou krijg ik toch weer een beetje.. wit achtig doorzichtig een beetje. Herkenbaar? Normaal? Of hoort het nu totaal niet?
Is wel normaal hoor , verschilt echt per persoon Ik had normaal hele cylus door heel veel afscheiding , nu echt helemaal niks .. wel vind ik het wat sterk ruiken , net zoals het vaak voor mijn menstruatie rook , wie herkent dat ?
Haha , zo erg is het helukkkg niet ! Maar maakte me eerder Weer Iets zorgen over de geur .. Maarja lees ook dat voeding geur kan beïnvloeden , heb gisteren wel ui gehad ..
Ik denk dat je zoekende bent in deze. Probeer een beetje te ontspannen en te genieten. Zekerheden heb je niet en je hebt er verder ook weinig grip op.