@Anke1988 Heb je krampen? Gewoon helder rood kan voorkomen... hier bij de miskramen altijd extreme ongie kramp gehad. Heb je nog een keer getest? En of de arts te pakken kunnen krijgen ?
Even een update van mijn kant. Heb bij t bloedverlies geen krampen gehad maar helaas wel een stekende pijn rechts onder in mijn buik. Ben langs de hap geweest en lig nu op de kraamafdeling. Ze hebben bloed geprikt en nu wachten op de uitslag
Pfff wat spannend! Maar waarom naar de hap? Was de pijn zo ondragelijk? In dat geval is het hopelijk geen bbz. Sterkte ermee!
Heb vanochtend eens de bevallijst opgezocht van mn zoontje. Toen de 16-31 december mama's. Als ik het zo lees is deze zwangerschap exact hetzelfde als bij mn zoontje qua kwaaltjes. Erg grappig om allemaal terug te lezen. Hier vanochtend weinig last van ochtendmisselijkheid maar wel hele dag bleegh. Lijkt wel hoe erger ik sochtends misselijk ben hoe beter het overdag gaat en andersom. Vannacht ook weer zooo slecht geslapen. Allemaal dromen door elkaar heen en maar woelen. Ow en ik heb het dus steeds zo gruwelijk heet in bed.
Grappig , hier ook zo bah ik voel me echt niet top dag .. heb goed geslapen maar voel me zo zwaar en moe. En me borsten , pijn is weer terug van weg geweest . Nja hoe verrot ik me ook voel , heb liever dit dan dat ik niks voel haha
Ze hebben een bbz kunnen uitsluiten. Voor nu is het vooral afwachten, het kan 2 kanten uit op 20-4 krijgen we uitsluitsel. Mocht ik koorts krijgen en enorm veel bloedverlies dan moet ik de kliniek bellen. Het bloeden is grotendeels gestopt alleen nog met afvegen een beetje. De echo die is gemaakt past bij de termijn
@Anke1988 Dat worden dan 2 hele spannende weken zeg. Ik hoop voor jou dat het de goede kant op zal gaan. @zwangerklachten: Ik voelde mij vandaag kiplekker. Voor mijn doen veel gesport. Vorige week toen ik misselijk was elke paar uur wat gegeten met augurk/komkommer en dat hielp goed.
@Anke1988 Hoop dat alles goed blijft ! Hier nog steeds geen kwalen..voel super weinig. Mijn lichaam is veel warmer dan normaal, nergens zin in en moe. Af en toe hoofdpijn. Maar geen misselijkheid of gevoelige borsten etc etc...Wie voelt er ook zo weinig ?
Geen idee hoe hoog het was, was wat mis gegaan op t lab en bij de echo waren de uitslagen nog niet bekend. Nu nog klein beetje vloedverlies en hele kleine stolsel
Goh das niet zo proffessioneel van hen. Ik hoop dat je voldoende rust pakt en jezelf even afmeld van je werk desnoods... eerst even de rust voor jullie meis❤️❤️❤️❤️
Ben vandaag 5+3 De pijn in mijn buik is zo goed als weg, bij inbrengen van de utro ook geen bloed aan de inbrenghuls meer. Nu last van zere boobies dus probeer zoveel weer in mijn zwanger bubbel te komen, hopelijk komende dagen geen nieuw bloedverlies. Donderdag dan hopelijk een knaltest bij mvm en dan duurt het nog maar even voor de echo