============================== ♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 1 december 2018 Floeperd, ? jaar - ? kindje. 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. Mi2017, 45 jaar - 4e kindje. Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Cece, 31 jaar - 2e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje. Zonnebloem92, 25 jaar - 3e kindje. 4 december 2018 Lemonish, 30 jaar - 2e kindje. 5 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje. Mamaki, 25 jaar - 2e kindje Followyourdreams, 25 jaar - 1e kindje. 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje. Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje. 8 december 2018 Citroentje93, 24 jaar- 1e kindje. 9 december 2018 Koala91, 26 jaar - 1e kindje 10 december 2018 Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje. Faylin, 34 jaar - 3e kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 11 december 2018 12 december 2018 Lovemykids4, 39 jaar - 5e kindje Mamamia, 27 jaar - 2e kindje Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje 13 december 2018 14 december 2018 Brinsa, 25 jaar - 1e kindje 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e kindje Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje onbekende datum: Boterbabbelaar ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== April: 04 april - Followyourdreams - Echo 11 april - Sjeupke - Echo 13 april - Sweetdreams - Echo 13 april - Sassiekaa - Gyn 16 april - Mamaki - echo 17 april - Ceve - Echo 17 april - Mi2017 - Echo 18 april - Maev - Echo 18 april - Jo913 - Echo 18 april - followyourdreams - echo en intake 20 april - Anke1988 - Echo kliniek 23 april - Anke1988 - Echo+intake verloskundige 23 april - Ashleyrachel - Echo + afspraak Gyn Duitsland 23 april - Mamamia90 - Echo + intake 24 april - Zonnebloem92 - Echo 24 april - Koala91 - Echo 25 april - Eemse333 - Echo 26 april - Ashleyrachel - Echo fertiliteitskliniek 26 April - Santjeb - Echo 27 april - lovemykids4 - echo Mei: 1 mei - Boterbabbelaar - Echo 1 mei - Brinsa - Echo 1 mei - Faylin - Echo 4 mei - Faylin - intake verloskundige 7 mei - Missssssss9 - afspraak 8 mei - Boterbabbelaar - intake verloskundige 8 mei - Sassiekaa - Echo ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde ==============================
Dag dames, Vandaag vk gebeld en 23 april krijgen we onze echo Super leuk Nu nog wachten dat is het moeilijkste! Heeft iemand hier al verder verteld familie etc dat je zwanger bent en wanneer gaan jullie dit doen? Xx
Hier wel al verteld aan moeder, schoonmoeder en schoonzusje, en beste vriendin... Rest willen we doen na een goede echo!
@Maev ik zou de proeftijd even afwachten. Wie weet valt het allemaal toch wel mee. Eerste tijd komt er toch nog veel op je af enzo. Maar als je nu echt iedere morgen met zo'n rotgevoel naar je werk gaat, zou ik me wel nog een keer bedenken. @Koala91 mijn ouders weten het, omdat onze dochter opeens vertelde dat er een broertje (Ja, ze heeft een soort van voorspellende gave, bij vrienden heeft ze het ook steeds goed haha) in mn buik zat. Eigenlijk wilden we het na de eerste goeie echo vertellen. Schoonouders, familie en beste vrienden vertellen we het dan wel pas na die eerste echo.
Hahaha hier tegen de oudste gezegd “er zit een baby in mama’s buik...” “Ja een zusje mama, want die zijn zo lief....” Uuuuh ja afwachten dan maar!
Hier weten de ouders, schoonzus en een aantal vriendinnen het. Al best veel mensen eigenlijk maar vond het zo moeilijk om het stil te houden. Denk dat we het rond de 10 weken verder gaan vertellen aan mensen die dicht bij ons staan en rond de 12 weken iedereen.
Hier weten mijn ouders het, zijn back-up met zoontje ivm traject en controles. En een aantal close-by vrienden die ook op de hoogte waren van het traject. Mijn schoonvader hebben we bewust gekozen om nog niet te vertellen hij heeft zich vorig jaar enorm bezorgd gemaakt, dus gaan het hem volgende week na de echo vertellen idem aan mijn schoonzussen. Verder dan alleen mijn broer, de rest komt pas tegen de 12 weken. En zoon roept al vanaf het begin dat het er 2 zijn en hij dat geweldig vind... @Missssssss9 heb je ook wel weer gelijk in, heb volgende week ook een gesprek over hoe het gaat etc. Het ‘probleem’ waar ik tegen aanloop is dat ze totaal niet communiceren, krijg een beetje het gevoel dat ik ze moet gaan ‘opvoeden’ zeg maar en daar zit ik maar verwacht zij ook niet bepaald op te wachten. Beetje de werkhouding van we doen maar een dotje zeg maar. (En dat is zo tegen mijn gevoel in)
@Maev Snap je frustratie! Hoop dat het een goed gesprek is volgende week. Zou gewoon precies zeggen hoe jij het ervaart. Als ze het waarderen, helemaal goed. Als ze het niet kunnen waarderen, wegwezen..
Wij vertellen het op de verjaardag van onze dochter. Dan zijn beide families bij elkaar, dus dat leek ons wel leuk. Mijn zusje weet het al wel. Dan kan ik het toch met iemand erover hebben.
Wij hebben het nog tegen helemaal niemand verteld! Daar hebben we het eigenlijk ook nog helemaal niet over gehad.. we wachten sowieso de echo van volgende week woensdag af denk ik zo! Afgelopen weekend wel moeite gehad, iedereen met lekker weer op een terrasje maar ik ben zoooo bang dat ik door de mand val als iedereen een (alcoholisch) drankje drinkt behalve ik.. dat is namelijk echt helemaal niks voor mij haha. Dus ik ben lekker thuis gebleven
Voor een jongen was t er gewoon pling in mijn hoofd. Nog voor ik wist dat ik zwanger was. Voor een meisje wacht ik de 14 weken geslachtsecho af.
Een kloon van zichzelf geweldig @Followyourdreams Hier zijn we er uit met de namen Finn en tess @Koala91 spannend hier ook 23 april de eerste echo Hier weten alleen mijn beste vriendin, nicht met wie ik samen op 14-03-1988 geboren ben (dochter van mijn moeder zn tweelingzus) jaja snap je het nog? Haha. Vanwege mijn band met haar. En mijn schoonzus het omdat ze het ineens zei hebben we het maar gezegd. De rest moet nog wachten We hebben 23e de echo in Duitsland, en dan 26e nog onze laatste echo bij de fertiliteitsarts en dat weekend daarna willen we het vertellen.
@namen, hier echt nog niet aan de orde. @vertellen, hier weten mijn zus en mijn schoonouders het. Vinden jullie eten koken ook zon ramp? Aan het eind vd middag heb ik zon dip. Moe, geen eetlust bleegh. Overigens heb ik wel trek in slechte dingen. Hadden gisteravond verjaardag en ik verheugde me zoo op taart.