Yep klinkt herkenbaar dat koken, ik ruik daarbij echt alles enorm goed (was gisteren overtuigd dat het eten aangebakken was, zou het zo weggooien maar was niks mis mee) man zei al ik kook wel maar wil dan in ieder geval samen koken, kan momenteel niet zo goed stil zitten en kan voor mijn gevoel al genoeg dingen niet in het huishouden wij hebben zaterdag een feestje maar ben overdag flink misselijk dus hoop dat dat goed gaat. Zat me net te bedenken dat ik het vorig jaar heel moeilijk had op die verjaardag werd ik ineens geconfronteerd met bijna allemaal dikke buiken (2e, 3e of 4e kindje) terwijl de operatie toen bij ons nog heel ‘vers’ was.
Sorry meiden! Ben een weekend weg geweest en heb daar niet de tijd genomen om het forum bij te houden. Ben met mijn vriend, zoontje, ouders en zusje geweest en we hebben alleen maar genoten. Hebben het ook alvast aan hen verteld en ze zijn helemaal door het dolle, zo leuk! We hebben prachtig weer gehad en ik voel me heel goed, dus dat is hartstikke fijn. Enige wat ik heb is een beetje extra vermoeid, en soms veel pijn van maagzuur (had ik ook in mijn eerste zwangerschap). Ik zie dat ik bij de onbekende datum sta! Stom, niet doorgegeven, maar voor nu staat mijn uitgerekende datum op 8 december. Ik ga nog een beetje bijlezen hier, heb ik nog niet helemaal gedaan, haha. Wat duurt wachten tot 1 mei nog lang! Ik ben zo benieuwd, wil graag ons boontje zien!
Zo herkenbaar! Hier roept mijn zoon ook steeds dat hij een broertje én een zusje samen wil. Hij weet niet dat ik zwanger ben hoor, hij is nog geen 3 en zou zijn mond voorbij praten denk ik, haha. Maar hij is er zo stellig in dat ik wel extra benieuwd ben naar de echo nu!
Ik ook. Zou er in eerste instantie echt niet blij mee zijn. Zie hier zovaak mensen zeggen(hopen) dat het er misschien 2 zijn, dat ik denk: waarom zou je dat willen? Buiten het praktische om, is het een medische zwangerschap waar gewoon vrij vaak complicaties optreden en een vroeggeboorte ook niet zeldzaam is.
============================== ♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 1 december 2018 Floeperd, ? jaar - ? kindje. 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. Mi2017, 45 jaar - 4e kindje. Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Cece, 31 jaar - 2e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje. Zonnebloem92, 25 jaar - 3e kindje. 4 december 2018 Lemonish, 30 jaar - 2e kindje. 5 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje. Mamaki, 25 jaar - 2e kindje Followyourdreams, 25 jaar - 1e kindje. 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje. Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje. 8 december 2018 Citroentje93, 24 jaar- 1e kindje. 9 december 2018 Koala91, 26 jaar - 1e kindje 10 december 2018 Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje. Faylin, 34 jaar - 3e kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 11 december 2018 12 december 2018 Lovemykids4, 39 jaar - 5e kindje Mamamia, 27 jaar - 2e kindje Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje 13 december 2018 14 december 2018 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e kindje Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje onbekende datum: Boterbabbelaar ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== April: 04 april - Followyourdreams - Echo 11 april - Sjeupke - Echo 13 april - Sweetdreams - Echo 13 april - Sassiekaa - Gyn 16 april - Mamaki - echo 17 april - Ceve - Echo 17 april - Mi2017 - Echo 18 april - Maev - Echo 18 april - Jo913 - Echo 18 april - followyourdreams - echo en intake 20 april - Anke1988 - Echo kliniek 23 april - Anke1988 - Echo+intake verloskundige 23 april - Ashleyrachel - Echo + afspraak Gyn Duitsland 23 april - Mamamia90 - Echo + intake 24 april - Zonnebloem92 - Echo 24 april - Koala91 - Echo 25 april - Eemse333 - Echo 26 april - Ashleyrachel - Echo fertiliteitskliniek 26 April - Santjeb - Echo 27 april - lovemykids4 - echo Mei: 1 mei - Boterbabbelaar - Echo 1 mei - Faylin - Echo 4 mei - Faylin - intake verloskundige 7 mei - Missssssss9 - afspraak 8 mei - Boterbabbelaar - intake verloskundige 8 mei - Sassiekaa - Echo ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde ==============================
Lieve dames ik heb mijzelf van de lijst gehaald want het is zondag misgegaan, wat ik al had zien aankomen na de lichter wordende testen. Wij trekken ons de komende maanden terug voordat we weer opnieuw gaan proberen. Ik wil jullie allemaal een mooi zwangerschap wensen en voor hele gezonde en mooie baby's Liefs brinsa
@Brinsa hoewel je het dan wel verwachtte, is bloed dan toch heel definitief. Zo jammer, dat deze gewenste zwangerschap geen stand mocht houden. Sterkte met de verwerking en hopelijk snel een goede zwangerschap voor jou!
Mag ik ook? (nee... want ik ben op t werk, moet zoonlief nog uit het kinderdagverblijf halen enzovoorts.. maar ik WIL het)
Ik zou wel blij zijn als het er 2 zijn. Veel risico's natuurlijk, maar los daarvan lijkt het mij geweldig. (En enorm druk, dat ook) Maar ik zou wel in eerste instantie even schrikken hoor. Het is niet iets waar ik per se op hoop. Wel welkom.
Dag dames! Mag ik erbij op de lijst? Volgens de berekening nu zou ik vandaag 5 weken zwanger zijn en 11 december uitgerekend van ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje net afgelopen week 2 geworden. Vorig jaar juli heb ik een vroege miskraam gehad, rond de 5 weken, en nov hoorden we bij de echo met 12 weken dat hartje niet meer klopte. Hele nasleep gehad. Ik ben dus ook erg voorzichtig en merk dat ik nog niet helemaal blij kan zijn. Brinsa: heel veel sterkte! Namen: omdat wij vorig jaar al zwanger waren toen al over gehad en jongens naam zijn we over uit, meisjesnaam nog niet. Terwijl ik altijd zei ik weet wel 100 leuke meisjesnamen en voor jongetje wisten we niks. Maar toen ik aan mijn man vroeg wat zou jij mooie naam vinden voor een jongetje noemde hij direct de naam die ik ook in mn hoofd had. Voor mijn dochtertje wist ik naam al voordat ik zwanger was haha. Kwaaltjes: mn borsten doen zeer en groeien al. Met vlagen heel misselijk en pijntjes in mn buik. En oh ja: moe!
Tweeling leek mij bij mijn eerste zwangerschap ook wel leuk, maar nu met een dreumes van 14 maanden. Liever niet haha! Gefeliciteerd en welkom @Christien1801 Heftige periode hebben jullie mee moeten maken! Ik heb het zelfde mee gemaakt voor wij onde dochter kregen. Ik heb het in dit topic al vaker gezegd maar kan niet wachten tot het eerste trimester er op zit.
Nou echt he laat die eerste 12 weken maar heel snel voorbij gaan. Ik heb trouwens 26 april eerste echo. Van onze dochter waren we in 1x zwanger. Vorig jaar voor de verjaardag van onze dochter besloten er weer voor te gaan en dus inmiddels jaar verder. Zegt dus allemaal helemaal niks
Bizar hè dat het zo kan verschillen! Hier was het iedere keer gelijk raak maar dan is het nog een kunst dat het blijft plakken. Even klagen hoor.. Wij wonen dus sinds een week in een nieuw huis, en sinds het mooie weer irriteer ik mij kapot aan de buren. Wij hebben een hoekhuis, maar aan de zijkant kunnen wij niet komen omdat daar dwars een tuin aan begrenst en in die tuin zijn een of twee kindjes steeds tegen onze muur aan het voetballen. Buiten dat het vervelend is krijg ik er gewoon hoofdpijn van. Wil het nog even aankijken want vind het maar niks om als nieuwe buur gelijk te komen klagen.