Ik heb net de verloskundige gesproken en even verteld over de bruine druppel, zij vroeg of ik gemeenschap heb gehad 1 dag er voor. Dat was niet het geval, wel had ik gesport en zou het daar mee te maken kunnen hebben. In ieder geval zolang ik geen krampen heb moet het goed zitten hoop ik
Ja heel erg, na twee miskramen stress je om ieder poepje en scheetje haha. Maar het voelt alsnog anders dat de andere twee keren, dat ging dus gepaard met bruine afscheiding vanaf 3 weken en nu heb ik dat helemaal niet gehad tot gister dan een beetje vandaar de schrik. Maar nu het weg voel ik mij al weer wat beter
@sweetdreams hier een bonus dochter van bijna 8. Door dat manlief voor de vakantie nog op oefening was en ze dat weekend bij haar mama was, en we nu 3 weken vakantje Thailand hebben. Hoef ik gelukkig niet moeilijk te doen Echter zodra we thuis komen hebben we haar natuurlijk gelijk vanaf 26 april weer gelukkig dan een lekker lang weekend. Maar qua humeur denk ik dat ik wel ff tot 10 moet tellen. Ik ben echt een mega heks geworden nu. 26 april hebben we toch al de controle echo met 8/9 weken dus dat weekend daarna gaan we het haar ook vertellen. Kan je trouwens voor je misselijkheid geen tabletjes halen? Ik heb het hier in Thailand wel gedaan, omdat ik de eerste ochtenden hier echt vies misselijk was en gewoon niet tof met backpacken Ik neem nu voor het slapen gaan een tablet in en merk dat ik smorgen echt beter en goed wakker wordt, alleen nog een beetje een bleh gevoel dan. En dan ontbijt en nog een tabletje.
============================== ♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 1 december 2018 Floeperd, ? jaar - ? kindje. 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. Mi2017, 45 jaar - 4e kindje. Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Cece, 31 jaar - 2e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje. Zonnebloem92, 25 jaar - 3e kindje. 4 december 2018 Lemonish, 30 jaar - 2e kindje. 5 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje. Mamaki, 25 jaar - 2e kindje Followyourdreams, 25 jaar - 1e kindje. 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje. Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje. 8 december 2018 Citroentje93, 24 jaar- 1e kindje. Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje. 9 december 2018 Koala91, 26 jaar - 1e kindje 10 december 2018 Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje. Faylin, 34 jaar - 3e kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 11 december 2018 Christien1801, 29 jaar - 2e kindje 12 december 2018 Lovemykids4, 39 jaar - 5e kindje Mamamia, 27 jaar - 2e kindje Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje 13 december 2018 14 december 2018 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e kindje Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== April: 04 april - Followyourdreams - Echo 11 april - Sjeupke - Echo 13 april - Sweetdreams - Echo 13 april - Sassiekaa - Gyn 16 april - Mamaki - echo 17 april - Ceve - Echo 17 april - Mi2017 - Echo 18 april - Maev - Echo 18 april - Jo913 - Echo 18 april - followyourdreams - echo en intake 20 april - Anke1988 - Echo kliniek 23 april - Anke1988 - Echo+intake verloskundige 23 april - Ashleyrachel - Echo + afspraak Gyn Duitsland 23 april - Mamamia90 - Echo + intake 24 april - Zonnebloem92 - Echo 24 april - Koala91 - Echo 25 april - Eemse333 - Echo 25 april - lovemykids4 - echo 25 april - MamaTuttebel - echo + intake 25 april - Zonnestralen - echo 26 april - Ashleyrachel - Echo fertiliteitskliniek 26 April - Santjeb - Echo 26 april - Christien1801 - Echo Mei: 1 mei - Boterbabbelaar - Echo 1 mei - Faylin - Echo 4 mei - Faylin - intake verloskundige 7 mei - Missssssss9 - afspraak 8 mei - Boterbabbelaar - intake verloskundige 8 mei - Sassiekaa - Echo 9 mei - Citroentje93- 1e echo+intake <3 ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde ==============================
Ik moet tot minimaal 8 weken utro blijven gebruiken. Bij mijn dochter mocht ik met 6 weken ook stoppen, had toen een verse terugplaatsing, heb uiteindelijk bij haar tot 7,5 week gebruikt na de 1ste echo had ik er vertrouwen dat t goed zat.
Wij krijgen volgende week de echo twijfel nu om het tot die tijd toch maar wel te gebruiken, al ben ik er ook wel klaar mee (niet erg goed voor het gezamenlijke libido zullen we maar zeggen)
Dat is Utrogestan, progesteron in een bolletje bij ivf/icsi heb je een gereguleerde cyclus, je maakt dan niet automatisch progesteron aan na de eisprong. Het kan ook voor geschreven worden als er redenen/vermoedens zijn dat er iets met je progesteron aanmaak niet goed gaat overigens. Bij de ‘normale’ iui overigens geen progesteron gehad, nu had het echt te maken met dat we de hormonen voor de icsi hadden gespoten maar het uiteindelijk een iui werd.
Heeft iemand van jullie gehoord van de vijfde ziekte? Bij mij op het werk heerst dat en ben als de dood!
Leuk dat je vraagt ☺heb m maandagavond al gehad,was vervrorgd. Kleintje zat netjes op zn plek,wat een opluchting. as di ochtend weer een echo voor hartje!
@Jo913 weet je of jij het vroeger hebt gehad? Het zou begrijp ik alleen kwaad kunnen wanneer je niet immuun bent, bij het RIVM staat er een hele uitleg over en het advies om bij twijfel te overleggen met de gyn, verloskundige of huisarts. @Sjeupke wat een opluchting dat het op de goede plek zit op naar een mooi kloppend hartje volgende week.
@Ashleyrachel wat dat betreft is je timing wel echt perfect. Zou willen dat ik even 3 weken bij iedereen weg zou kunnen. Ik heb het gevoel dat het er in koeienletters op mn voorhoofd staat: Ik ben zwanger!! Wat betreft de misselijkheid, daar ga ik nu nog geen tabletjes voor halen. Als het zoals mn andere zwangerschappen is, moet ik sochtends overgeven en functioneer ik rest vd dag redelijk. Nu zo aan het begin vind ik die vermoeidheid echt vele male erger dan het overgeven sochtends. Vind pilletjes meer nodig als je extreem misselijk bent, je de deur niet uit kunt/durft en je niet normaal kan functioneren.
Klopt komt idd nu wel goed uit, Pff net dat poppetje aan de tel, gehad. Vindt het zo lastig om niet te zeggen je wordt grote zus Haha. Nog even die mond dicht houden Ja die pillen ik ben er normaal niet van, Mja ik heb hier smorgens zonder de pillen echt 3 uur nodig voor ik iets functioneer. En om dan daar door me dagen te verknallen is ook zoiets
Straks langs de huisarts voor controle van mijn bloeddruk etc, ben momenteel zo duizelig dat ik zelfs in mijn rolstoel heel de tijd het idee heb om te vallen even controleren of het van mijn bloeddruk is (normaal al heel laag) of dat het ergens anders door komt.