Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    @Ashleyrachel niet druk maken meid ! Hoort er echt bij , het is op en af de kwalen ...
    Hoe gaat het nu ? :)

@Lemonish jeeee toppie ! :)

Ik heb het idee dat ik steeds meer misselijk word ...
    bij wie begon het ook zo en eindigde met braken ?
    Als het bij misselijk zijn blijft is het te doen maar ben zo bang dat ik moet braken een deze dagen en daar heb ik me toch een hekel aan :eek:

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Lemonish woehoeee. Nog een hartje. Super!!

@Followyourdreams, hier werd ik met 4+1 sochtends misselijk, steeds kokhalzen voor bepaalde geuren. Met 6+1(afgelopen maandag) pas voor het eerst overgeven en dat tot vandaag toe nog elke dag. Het is vervelend maar ik ken het van andere zwangerschappen. Ik moet sochtends even overgeven en daarna hoef ik dan niet meer. Ik word supermisselijk wakker en zolang ik lig hoef ik niet over te geven. Dus ik sta gewoon zsm op om mn vrachtje te lossen en daarna voel ik me altijd even helemaal verrot omdat overgeven op nuchtere maag zoveel energie kost en dan probeer ik nog even te slapen. Eten voor het opstaan werkt hier niet. Ik word gewoon misselijk wakker dus eten gaat er dan echt niet in.

3. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Ja dat idee heb ik ook! Misselijk of honger, daar ben ik nog niet helemaal uit maar ik sta soms ook op het punt.. vind braken ook afschuwelijk en als ik eenmaal begin dan houdt t voor mn gevoel niet meer op dus ik hoop dat het hier bij blijft..

Spannend dames de echo’s! Ik heb er ook zin in maar ben nog wel een beetje ongerust over die vijfde ziekte.. hopelijk maandag de uitslag en dan woensdag gewoon (hopelijk) een kloppend hartje!

4. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Idd het lijkt wel honger / misselijk .. kan het ook lastig pijlen .

Ik eet met regelmaat kleine beetjes en neem af en toe een dextro , soms heb ik net hele maaltijd op en dan voel ik me weer hongerig

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.623
    8.364
    113
    Vrouw
    Voor kinderen hebben ze trouwens van die mini rijstenwafels met appelkaneel. Die zijn ook erg prettig tegen de misselijkheid.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik vind het ook irritant dat mn misselijkheid schommelt tussen misselijk en honger. Ik moet niet aan eten denken maar zodra ik een hapje neem, kan ik niet stoppen.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Die ik nu heb gekocht is wel een uitschuifbare, maar maxi cosi had ook wel 1 die je kon kantelen geloof ik.
    Hiervoor de mutsy evo gehad en die is indd kantelbaar.

@sweetdreams herkenbaar! Ik kan ook al een aantal avonden geen thee verdragen, de gedachten alleen al maakt me misselijk.

Wat duurt het wachten op de echo toch lang, en dan heb ik die straks gehad en kan ik weer verder aftellen naar de volgende.

8. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Oh precies dit haha .. en half
    Uur na de maaltijd kan ik zo weer eten

9. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Dames met een goede echo, wat fijn zeg!! :)

10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.623
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik ben ook erg benieuwd naar de eerste echo. Ik heb het eerste vage streepje gerekend als 8 dpo en het was geen vroege test. Dus ik vermoed dat ik nog wat naar voren ga schuiven in termijn.

11. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Bruine afscheiding weer begonnen...(gister wel gemeenschap gehad) Hopen dat het daar van komt. Ik ben erg onrustig en te onzeker nu ik reageer wat minder maar lees wel alles ! <3

12. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hè verdorie wat balen zeg ..
    Snap helemaal dat je onzeker bent !
    Houd moet want het komt zo vaak voor in het begin

13. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Kan me voorstellen dat je er onrustig en onzeker van wordt, maar zoals je al aangeeft je hebt het gisteren gezellig gemaakt en bruin is oud ;) toch wel een geruststelling dat je de echo vervroegd hebt.

14. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Volgens mij begint iedereen die nog geen echo heeft gehad een beetje onzeker te worden , ondanks mijn kwalen blijf ik gewoon nerveus en vind Vrezelijk dat mijn echo pas 18 april is !
    Ondanks ik me volop zwanger voel grotendeels van de dag , ben ik weer Vrezelijk onzeker als ik even een paar uur niks voel ..
    of dan spookt er weer door me hoofd , ik voel zoveel maar straks is het toch ineens een missed abortion , ohhh ik ben t wachten nu al beu :(
    baal moment

15. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja stom hè de eerste weken...komt ook doordat we in deze tijd internet hebben en de luxe dat we ieder scheetje kunnen googlen ...Vroeger was alles veel relaxter zegt mijn moeder altijd haha

Followyourdreams vindt dit leuk.
  16. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herkenbaar, ik mag pas 24 april.
    Ben blij voor iedereen met een goede echo, maar maakt me ook wel onzeker.

17. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ja dat van Google klopt
    Inderdaad zo stom ! :(

En ik ben inderdaad ook blij voor
    Iedereen met een goede
    Echo maar vervolgens word ik er zelf ook onzeker van , omdat je zelf ook zo graag een hartje wil
    Zien

18. Lemonish

Lemonish Lid

18 okt 2016
    40
    24
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Same here! Ik dwing mezelf echt om een paar happen cracker te eten als ik misselijk ben en dan gaat t wel weer en kan ik gewoon eten

19. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    en de afscheiding is ook meteen weer gestopt bij mij...wat een achtbaan maar goed hoe is het allemaal bij jullie ? xx

20. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik heb nauwelijks ergens last van. Het worden twee lange weken tot de echo van 26 april.

Deel Deze Pagina