@Jo913 hoe is het nu? Roze verlies hoeft niks te betekenen, hopelijk is woensdag de echo goed. Hier gaat alles rustig, vooral aan het aftellen tot vrijdag.
Hier vers afgebakken kaiserbroodjes met jam of appelstroop met kaas, momenteel het enig naast druiven wat binnen blijft. Zelfs hetgeen waar ik zin in had bleef niet binnen
Hier nog een .. ga man lief zo vragen of hij wil koken want bah als Ik ook nog moet koken krijg ik geen hap binnen .. heb vissticks , aardappelschijfjes en Mexicaanse mix . Maar het liefst eet ik gewoon fruit , beschikt met thee of toetjes .. warm staat me zo tegen
Hier vandaag een iets betere dag. Vanochtend wel overgegeven maar overdag niet zo beroerd gelukkig. Ook vermoeidheid iets beter te handelen. Komt vast door het weekend, heb echt veel geslapen en niks gedaan. Hier ga ik ook lekker op kaiserbroodjes. En verder appels, sinaasappelsap en owja, de nieuwe verslaving: dubbellikkers. Die lekkere goedkope waterijsjes. Ow en ik ben bloemkoolschotel aan het maken. Kan er nog niet heel veel trek in krijgen maar ben al blij dat ik niet hondsberoerd sta te koken. @Jo913 fijn dat het iig niet erger wordt of rood wordt. En hopelijk een prachtig hartje woensdag!
Haha ik zat jullie even te volgen wat leuk zo noem ik mijn kat ook altijd me mooie poezekind of me mooie poezenmeisje !!!
Super lief allemaal dat jullie zo geïnteresseerd zijn, begin ook wel weer een beetje goede moed te krijgen!
Van dat idee werd ik ook niet lekker. Ik heb uiteindelijk komkommer met pindakaas en (heeeeel slecht) patat op.
hahahahahahaha klinkt echt niet lekker !!! komkommer pindakaas kan ik nog begrijpen maar dan patat er bij daar zou ik van over mijn nek gaan hahah grappig
Oké geloof me dat ik echt na het lezen hier van een vette vlaag van misselijkheid krijg Wat een combi hahahahahahahah
Sorry hoor dames even klagen. Ik ben zoo moe maar ook zo down. Volgens de berekening morgen 6 weken zwanger. Dan moet ik er nog min 6 voor die vreselijke eerste 12 weken voorbij zijn. Ik ben door de 3 miskramen afgelopen jaar zo bang. En ik vraag me af of dat echt minder zal zijn na de eerste echo. Vorige x hadden we 3 goede echos al gehad. Maar ik ben ook gewoon echt down. En dan komt ook gelijk de angst. Tijdens de zwangerschap van mn dochter ben ik heel erg depressief geweest. Mijn zwangerschap was toen een lang donker zwart gat. Ben zoo bang dat dit weer zo gaat zijn. Pff nou sorry weet niet wat ik hiermee wil maar even van me afpraten denk ik
Ik heb niet dezelfde angsten, maar ik ben wel depressief geweest tijdens mijn eerste zwangerschap. Hoe veel ik ook probeer te relatieveren, toch maakt het gevoel van angst mij angstiger. Ik ben vooral bang voor dingen rondom de bevalling...... Ik weet dat het nog even duurt mocht het zover komen. Maar ik lig er nachten van wakker Leuk he: die hormonen.....
@Christien1801 ik kan me je angst wel voorstellen. Wij staan de eerste 12 weken sowieso extra onder controle, en eerlijk ik ben sinds zondag best wel gespannen en bang voor de echo morgen, bang om weer niks op het echobeeld te zien, bang dat het alsnog weer fout gaat etc. Maar hier werd door de gyn al bij de positieve test direct op ingespeeld door die extra controles. Betreffende de angst voor depressie of depressieve gevoelens en het down voelen misschien juist verstandig om dit wel gelijk te melden en te kijken wat je zou kunnen doen zijnde preventief? Je hebt al een belangrijke stap daarin door er bewust van te zijn dat je nu een down gevoel hebt en wat de gevolgen kunnen zijn he! Knuffel
@echo-dames vandaag! Succes met de zenuwen en hopelijk veel plezier! Ik wil even respect betonen aan dames hier die fulltime werken. Ik ben zzp-er. Vooral vanuit huis maar 2 ochtenden per week op locatie. Ik zou niet weten hoe ik dit fulltime zou moeten volbrengen. Ik ben zooo vreselijk moe. Dacht gister dat het wat beter ging maar BAM!, daar istie weer. Pff, wat zal ik blij zijn als we richting die 12 weken gaan.
Snap iedereen zijn angst als Geen ander , zelf ook erg angstig in de hoop dat alles goed zit en we morgen een mooi kloppend hartje gaan zien . Ik denk dat er weinig vrouwen onbezorgd zonder angst de eerste 12 weken door komt .. vertrouwen op je kindje komt goed
Wie van de dames heeft hier nog menstruatie gevoel buikpijn ? Dit had ik heel erg aan het begin en vorige week ook nog momenten maar nu voelt me buik al dagen weer zo stil Zou het normaal zijn of moet je echt wat voelen ? Heb zo nu en dan een flinke steek in me lies als ik te snel op sta maar dat is ook lang niet elke dag zo
@Followyourdreams Bandenpijn. Jouw baarmoeder is aan het oprekken en dat is soms een rotgevoel. Gelukkig is het niet de hele tijd aanwezig