Blijf enorm hard voor je duimen, probeer je rust nog even te pakken met iets van positieve afleiding. Hoelaat mag je vanmiddag ongeveer?
@Followyourdreams sterkte vandaag! Hopelijk was t gewoon slechte apparatuur + lege blaas. Ik heb het nog even opgezocht. Bij een wat vollere blaas gaat de baarmoeder op een makkelijkere plek zitten om met een uitwendige echo waar te nemen.
@Followyourdreams sterkte met het wachten meis! Hoop zo op goed nieuws voor je! Verder geen echo's vandaag zag ik. @Lizzie1217, dan zou je termijn wel moeten kloppen. Ik had de 10e een smiley en dat is precies 2 weken eerder dan jij.
@sweetdreams Bedoel je dat ik dan een weekje minder ver ben dan mijn banner aangeeft? Gyn dacht ongeveer een week minder ver. Dus vandaag rond de 4w4d..
@Followyourdreams hopelijk heb je vanmiddag een super mooie echo. @Maev de zwangerschapverklaring wordt altijd rond de 12 weken afgegeven daarin maakt t niet uit op welke manier je zwanger bent geworden. Bij mij op t werk staat mijn verlof al op de planning ondanks dat er nog geen verklaring is. Qua echo is t vaak inwendig met een blaas die iets gevuld moet zijn en uitwendig met een gevulde blaas (3 glazen water een uur voor de echo).
============================== ♡Bevallingslijst 1 tm 15 december 2018♡ ============================== 1 december 2018 Floeperd, ? jaar - ? kindje. 2 december 2018 Ashleyrachel, 30 jaar - 1e kindje. Mi2017, 45 jaar - 4e kindje. Sweetdreams, 29 jaar - 3e kindje. Cece, 31 jaar - 2e kindje. Vgg, 32 jaar - 3e kindje. Eemse333, 30 jaar - 2e kindje. 3 december 2018 Sassiekaa, 31 jaar - 2e kindje. Zonnebloem92, 25 jaar - 3e kindje. 4 december 2018 Lemonish, 30 jaar - 2e kindje. 5 december 2018 Jo913, 26 jaar - 1e kindje. Mamaki, 25 jaar - 2e kindje Followyourdreams, 25 jaar - 1e kindje. Liminous, 30 jaar - 3e kindje 6 december 2018 Anke1988, 30 jaar - 2e kindje. Sjeupke, 34 jaar - 3e kindje Zonnestralen, 29 jaar - 3e kindje 7 december 2018 Maev, 34 jaar - 2e kindje. 8 december 2018 Citroentje93, 24 jaar- 1e kindje. Boterbabbelaar, 25 jaar - 2e kindje. 9 december 2018 Koala91, 26 jaar - 1e kindje 10 december 2018 Flonkeltje, 32 jaar - 2e kindje. Faylin, 34 jaar - 3e kindje Santjeb, 30 jaar - 2e kindje 11 december 2018 Christien1801, 29 jaar - 2e kindje 12 december 2018 Lovemykids4, 39 jaar - 5e kindje Mamamia, 27 jaar - 2e kindje Missssssss9, 31 jaar - 2e kindje 13 december 2018 14 december 2018 15 december 2018 MamaTuttebel, 27 jaar - 3e kindje Lizzie1217, 37 jaar - 2e kindje ============================== ♡Afspraken en echo`s♡ ============================== April: 20 april - Anke1988 - Echo kliniek 23 april - Anke1988 - Echo+intake verloskundige 23 april - Ashleyrachel - Echo + afspraak Gyn Duitsland 23 april - Mamamia90 - Echo + intake 23 april - Sweetdreams - Intake 24 april - Zonnebloem92 - Echo 24 april - Koala91 - Echo 25 april - Eemse333 - Echo 25 april - lovemykids4 - echo 25 april - MamaTuttebel - Echo + intake (14:30uur) 25 april - Zonnestralen - echo 26 april - Ashleyrachel - Echo fertiliteitskliniek 26 April - Santjeb - Echo 26 april - Christien1801 - Echo 26 april - Faylin - Echo Mei: 1 mei - Boterbabbelaar - Echo 4 mei - Faylin - intake verloskundige 4 mei - Sweetdreams - Termijnecho 7 mei - Missssssss9 - afspraak 8 mei - Boterbabbelaar - intake verloskundige 8 mei - Sassiekaa - Echo 9 mei - Citroentje93- 1e echo+intake <3 ============================= Wil je op de lijst of afspraken toevoegen, reageer dan op dit bericht en haal [ QUOTE=..... ] aan het begin van het bericht dan weg en de [ /QUOTE ] aan het einde ============================
Nee, dan zou je 2 weken minder ver moeten zijn dan ik en dat is idd 5+4. Maar met dat termijn is 1 mm anders gemeten echt al een paar dagen en misschien een latere innesteling. Testte je vroeg positief?
Ik heb 6 april positief getest 1-2 weken, op mijn NOD. Op 10 april testte ik met Clearblue zwanger 2-3 weken en op 17 april 3+.
Ik mag vanmiddag om 13:30 .. echt waar meiden jullie hebben geen idee hoe ik waardeer hoe jullie mee leven ! Bizar want ik ken waarschijnlijk helemaal niemand van jullie en toch voelt het zo goed .. ontzettend bedankt daar voor .. en hopelijk krijgen we vandaag een hele mooie echo , al ben ik er huiverig voor en is mijn moed best ingezakt Heb lekker rustig aan gedaan en maar een paar paracetamol ingenomen voor de hoofdpijn , net lekker gedoucht en even kijken of ik nog wat eten weg krijg Weetje wat ook zo gek is , heb het gevoel alsof mijn lichaam het accepteerd , of het komt omdat ik mijzelf zo druk maak of het is gewoon mis , heb het idee bijna ook geen kwalen meer te hebben .. iets gevoelige tepels zo nu en dan en soms een vraagje misselijkheid en dat was het wel .. wat een rot dagen zijn dit bah bah
Tijdens me broodje net steekt de misselijkheid echt de kop weer op , oké of mijn lichaam laat me zo erg in de steek of er is gewoon helemaal niks aan de hand . Onzekerheid in combi met hevige hormonen is toch echt verschrikkelijk ! Laat het maar snel half 2 zijn want ik ben lichamelijk nu al op
ik hoop dat ik niks heb verziekt op de lijst niemand pastte t aan voor mij dus heb t zelf maar gedaan weet alleen niet of ik het goed heb gedaan...
@Followyourdreams, er zit echt niks anders op dan afwachten. Hoe graag je misschien kwaaltjes wil (blijven) voelen, het zegt niks. Nog een uurtje doorbijten, dan weet je het. Hier begin ik een patroon te zien. 'S ochtends na het ontbijt begin ik alweer zo vreselijk moe te worden. Vanochtend ook nog eens misselijk er bij. Heb gedoucht en 1 wasje gedaan. Verder in de tuin gezeten maar zelfs de bank lokte meer. Tegen het eind vd ochtend begin ik iets op te knappen. Net afwasmachine uit- en ingeruimd en de keuken glad getrokken. Had mezelf een waterijsje beloofd als ik dat klaar zou hebben. Dus nu een waterijsje als lunch. Tot een uur of 4 en daarna is het weer inkakken. Savonds gaat het redelijk, alleen wel gesloopt om 10 uur.
@Mi2017 heb je op mijn bericht de tekst gekopieerd of geklikt op reageer. Ik kan nu de lijst niet mee quoten. In mijn bericht had ik de afspraken die al geweest zijn eruit gehaald
Huh ik weet t niet hoor ik heb niks anders gedaan dan mijn afspraken erbij gezet. Verder niks gedaan. Dus. Ik vroeg al of iemand t voor me wilde doen maar er werd niet gereageerd. Dus nu heb ik t er zelf bij gezet. Alleen gequote dus verder njet. Ik zou t niet weten hoor.