Hopelijk over een uurtje wat zekerheid/duidelijkheid als je veel bloed verliest alsnog even bellen naar de verloskundige/arts he. Sterkte en een knuffel.
Oee dat klinkt niet erg goed nee. Hopen dat het meevalt of misschien vanishing twin. Heeft mn schoonzusje ook gehad.
We zijn niet veel wijzer Er zit een vruchtje en het hartje klopt! Maar er zit ook iets in mn baarmoeder wat er niet hoort, wat dat is weet ze niet ze kan t niet plaatsen. Zagen in die plek ook duidelijk bloed vloeide. Wat het ook is dat is aan t afbreken. Vraag is dan of dat invloed gaat hebben op t vruchtje of dat die blijft zitten. Nu als bloedverlies en buikpiin niet ineens nog erger worden donderdag weer kijken
Duim voor je dat het geen nadelig effect heeft voor je vruchtje, geloof dat er nog iemand in deze groep was die zoiets had toch? In ieder geval wel fijn dat het niet hetgeen is wat je dacht. Wordt je wel doorgestuurd naar de gyn?
Wat een onzekere periode @Christien1801 ik duim mee dat het geen effect op de zwangerschap gaat hebben.
Heb soortgelijk gehad,resulteerde uiteindelijk in grote bloedplek v 12cm doorsnee. Met onze andere kleine meid ist helemaal goed gekomen...
@Christien1801 Wat enorm spannend.. Slopende dagen denk ik. Maar houd moed! Iniedergeval heel fijn dat er een mooi kloppend hartje gezien is. Mijn duimen draaien volop voor je.
@Christien1801 jeetje wat een shock fijn dat toch t hartje klopt..... @Ashleyrachel hoe was de vlucht of ben je nog aan t vliegen
Hoe gaat het hier dames? Met de kwaaltjes? Hier vanochtend wel weer overgegeven maar heb toch het idee dat ik overdag iets fitter ben. Heb alleen vreselijk last van hooikoorts, dus helemaal lekker gaat het nog niet. Ik ben trouwens ineens een sucker voor snoep. Ben normaal echt geen zoetekauw maar gister een zak chocotofs gekocht en vanochtend misselijk gegeten aan van die suikeraardbeien. @Ashleyrachel hoe ver ben je??
Hier nog weinig tot geen kwalen...misschien word t mij bespaard? Alleen volle borsten en gevoelige tepels. Wel sneller moe en heel af en toe lichte vlaag van misselijkheid maar niet hinderlijk. Maar voel me gewoon goed en kan alles doen wat k wil gelukkig
Hier vooral last van vermoeidheid en misselijkheid.. dacht vanochtend even wat minder last te hebben maar krijg het nu natuurlijk dubbel zo erg. Ook gevoelige tepels, vanochtend ook minder maar nu weer helemaal terug!!
Hier is de misselijkheid wat meer toe genomen, spugen hoef ik nog niet maar wel veel braak neigingen. Borsten zijn nu wel weer wat minder pijnlijk sinds de afgelopen dagen, verder ben ik veel moe en heb ik nergens zin in.
Hier vandaag samen met zoon en man de voortuin onkruid vrij gemaakt. Was een ergernis puntje van mij Haha maar die is ook weer netjes gelukkig. Voor de rest vanmiddag even geslapen. Ben enorm beroerd, morgen mag ik mijn medicijnen ophalen voor de misselijkheid etc hopelijk helpen ze. En gelijk even bellen welke allergie medicijnen ik wel mag want heb momenteel echt haat aan de hooikoorts zonder medicijnen, continue benauwd (halve nacht door wakker geweest), neus volledig vol incl bijbehorende holte hoofdpijn, dikke geïrriteerde ogen en een keel alsof het schuurpapier is. En ben te eigenwijs om nu de hap te bellen omdat ik er zoveel last van heb, mocht wel hadden ze van de week gezegd maar toch. Had bij mijn zoon juist helemaal geen last van mijn hooikoorts, wie weet is het nu dan juist een meisje
Ik heb het idee dat er wat boven mn schaambot uit begint te komen? Heb best al wel een buik van mezelf dus er is geen bolletje ofzo zichtbaar maar voel dat het daar hard is. Is dat al mogelijk?
Volgens mij is dat pas met 12 weken zo maar misschien dat je baarmoeder iets anders naar boven duwt wat jij voelt? Ik heb ook geen idee en ik ben ook geen dokter haha maar het lijkt me wel erg vroeg! Ik heb trouwens eigenlijk nog geen last van een opgezette buik ofzo, alleen vlak voordat ik naar de wc moet Moet trouwens wel even kwijt dat ik zooo blij ben dat ik woensdag toch nog een echo krijg, ergens blijft de onzekerheid van het bloeden toch nog hangen ook na het zien van een kloppend hartje! Kan nog niet echt zo genieten en ik zoek met ongeveer alles wat ik in mn mond stop op of het wel ‘mag’.. had dat voor het bloed van vorige week nog helemaal niet zo die onzekerheid, was juist best heel relax! Maar genoeg geklaagd, ik ga weer slapen want ik ben zoooo moe