Nee werd wakker om te plassen. En d8 kijk even op Zp. Ik ben wel vaker wakker. Snachts. Heb jij er last van @Zonnestralen
Normaal heb ik al moeite met slapen, +- tot 1 uur wakker. Maar nu ben ik in bed nog uren wakker, tot +-4 uur.... Ik slaap de laatste weken erg weinig.
In slaap komen geen probleem. Maar ben steeds wakker. Om te plassen. Heel irritant. Moet er toch uit he vervelend dat je zo slecht slaapt
@Ashleymomof2 @Anke1988 @Mamamia90 veel succes en plezier vandaag met de echo!! Hoe laat mogen jullie?
Hier net aangekomen in Amsterdam, sinds jaren weer met de trein naar Enschede kat ophalen bij me ouders en dan nog een uur door rijden naar Duitsland. Maar 15:30 eindelijk de afspraak voor de echo. Hier echt al een mega buik Ik heb ook echt geen eetlust, en alleen het idee eten wordt ik al bleh van Zei net al tegen manlief, zou wat zijn vanmiddag echo Ehm het zijn er 2.... zou er niet raar van op kijken met die dikke buik nu al .
Dank je wel! Ik pas vanavond, afspraak duurt tot half 10 de intake zit er ook meteen bij. Gaat een lange dag worden @Ashleyrachel en @Anke1988 jullie ook veel succes en plezier bij de echo!
@Ashleyrachel fijn om weer ‘thuis’ te zijn! Succes en veel plezier bij je echo vandaag! Natuurlijk ook voor de andere die vandaag de echo hebben
Wat apart dat al jullie savonds echo's hebben. Dat is hier (midden van het land) echt niet gebruikelijk. Ik heb trouwens liever een dag later en dan gelijk sochtends dan zon lange dag te moeten zenuwen. Ik heb zo de intake bij de vk. Benieuwd of ik misschien deze week nog even langs mag op het echo-spreekuur.
Ik vind het nu wel even fijn, mijn man heeft sinds 3 weekjes nieuw werk zo kan hij toch gewoon mee. Mijn dochter ligt dan wel te slapen dus moest even oppas regelen. Mocht evt ook een andere dag en dan eerder op de dag maar wil niet langer wachten haha Heb trouwens ook wel eens een echo gehad bij mijn vorige praktijk laat op de avond, dat was in noord Limburg.
Goedemorgen allemaal, goed weekend gehad met het mooie weer? Iedereen vandaag succes met de echo.. Duurt lang zeg wachten tot 4 mei, hoop dat dan alles goed is en ik ook kan ontspannen en genieten. Voel me gelukkig wel goed. Enige "kwaaltje" is volle pijnlijke borsten.. En echt buien dat ik alles door elkaar eet.. Mijn dochter wilde gisteren mijn buik een dikke kus en knuffel geven, ik vroeg waarom dan? Ohhh zomaar zei ze.. Hihihihi vreemd.. @Ashleyrachel zeker wel super om weer thuis te zijn, lekker kroelen met je kat zo meteen en veel plezier bij de echo. Zou wat zijn als het er twee zijn..
Lieve dames met een echo gepland vandaag heel Veel succes.. hopelijk super nieuws voor jullie allemaal.
Lief van je , ja ik moet Vandaag maar even grote schoonmaak thuis ingepland , loop zo achter met alles en de was . Moet nu maar even , dan heb ik dat iniedergeval aan kant . Het voelt Vrezelijk en mijn stemming gaat op en af , mijn symptomen nemen helemaal niet af alleen maar toe Het voelt onwerkelijk en ongeloofwaardig , heb eerst heel veel verdriet gehad en zit nu in een situatie van ongeloof
Oow die blijvende symptomen maken het dan wel heel erg onzeker. Als die nu ook helemaal afnamen, kon je het misschien al wat af gaan sluiten. Hoop zo dat er nog een wondertje kan gebeuren. Een goede kennis van ons vertelde dit weekend dat ze zwanger is van een 2ling. Bij 7 weken had ze een echo gehad met een kloppend hartje van een 1 ling. Bij de termijnecho bleek het pas om een 2ling te gaan. Zoveel kan er dus over het hoofd gezien worden rond dit termijn. Vond het best bizar.