@Citroentje93 heel veel sterkte, zo *** dat t mis is gegaan. @Zonnebloem92 fijn dat de echo goed was. @Jo913 hoofdpijn herken ik wel maar met een paracetamol trekt het wel weg.
@Jo913 hier juist minder hoofdpijn dan voor de zwangerschap. Weet van andere 2 zwangerschappen dat ik er rond 16 weken wel weer last van krijg. Hier begint de extreme vermoeidheid echt af te nemen. Heb vanochtend gewerkt en ben wel moe maar kan weer beetje normaal werken zonder met zo zo intens moe te voelen. Enerzijds vind ik het een beetje eng maar anderzijds vind ik het heerlijk. De misselijkheid, overgeven 's ochtends en weinige/rare eetlust is dr nog volop. Hebben jullie al cravings? Ik hou normaal echt van chips, moet ik nu echt niet aan denken. Waterijs en snoep zijn hier favoriet.
Hoi allemaal! Ik meld me hier ook Na jaren medische molen nu zwanger van onze 2e. Ik ben 7 december uitgerekend. Vanwege 't medische circuit waar we in zaten, al een eerste echo gehad vorige week (zag er allemaal prima uit) en volgende week mag ik nog een keer.
Helaas geen goed bericht .. het beetje hoop wat ik nog had kwam dus toch niet ten goede Verslagen en vol verdriet gekozen voor een curetage , emotioneel gezien vind ik pillen slikken en wachten tot ons mini wonder op gang komt helemaal niks .. het idee om zo pil in te nemen staat me zo tegen .. dan maar de kleine percentage dat het mis kan gaan aan gaan . Krijg waarschijnlijk vandaag bericht wanneer ik mag komen
Ah jeetje wat balen dat het toch niet goed is! Hele dikke knuffel meid! ❤️ Ik vond de pillen trouwens erg prettig, curettage leek mij super eng juist. Binnen 24 uur was het met de pillen ook klaar, ik kreeg alleen wel lichte weeën. Het fijne aan de pillen vond ik dat je het vruchtje ook kon zien, we hebben het uit eindelijk ook kunnen begraven. Heel veel sterkte! ❤
Hi dames, net even veel terug gelezen. Sorry ik ben hier niet zo actief, kan het soms maar moeilijk uit elkaar houden hihi. Veel sterkte voor diegene waar het niet goed zit.. hier hetzelfde verhaal (ervaring) als hierboven mbt de pillen. Curretage leek mij ook super eng. Gefeliciteerd, zoveel mooie echo’s en kloppende hartjes!! ❤️ Wij mogen morgen, en ben zoo gespannen. Hopelijk vliegt de avond en nacht voorbij..
@Citroentje93 Wat heftig heel veel sterkte! Ook voor jou heel veel sterkte @Followyourdreams had het zo anders gehoopt voor je.
Niet die hoofdpijn gelukkig. Wel af en toe, denk door een lage bloeddruk. Maar heb normaal enorme hormonale hoofdpijn en sinds ik zwanger ben bijna geen hoofdpijn meer. Maar die extreme vermoeidheid steekt hier nu ook de kop op en kan me amper concentreren op het werk. Zou overal kunnen slapen geloof ik. Moet van t weekend 3 dagen achter elkaar en ik zie er zó tegenop.
Heey meiden, Ik ben ook niet zo actief ben vooral druk haha, Heel veel sterkte voor de meiden waarbij het niet goed is gegaan dit is zo oneerlijk ❤️ Ik mag vanavond voor onze eerste echo ik hoop dat we een hartje mogen zien kloppen ❤️
Ik vind het nog iets wat moeilijk te gaan genieten. Gister natuurlijk erg veel bloedverlies gehad en toen kwamen we er ook achter dat het een tweeling is. Vandaag bij de gyn ook een echo gehad bloeden is inmiddels gestopt, met plassen nog wel wat ‘restjes’ bloed. Maar nog steeds twee kloppende hartjes! Wel was er nog een hematoom te zien van dik 4 cm. Lichaam kan dit vanuit binnen oplossen of alsnog overgaan in nieuw bloedverlies, met gevolg van een miskraam als baarmoeder getriggert wordt door bloedverlies. Hematoom ziet ze erg vaak met een meerlingen zwangerschap maar genieten kan ik gewoon nog niet! Maandag opnieuw beoordelen..
Fijn dat je zo vaak langs mag komen @MamaTuttebel, snap dat je het lastig vind om te genieten hopelijk lost de hematoom gewoon op. Ik houd sinds vandaag niks meer binnen, net doktersassistent gebeld, die overlegd nu met de dokter maar ik heb denk ik op zijn vroegst morgen eind van de middag tabletjes tegen de misselijkheid. Iemand hier tips dat ik nu toch wat binnen kan houden?
@Citroentje93 jeetje meisje wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte! @Followyourdreams had je zo ander nieuws gegund! Mijn eerste ingeving was ook curettage bij vorige x. Maar ze zeggen dat met tabletjes voor verwerkingsproces ook beter is. Meiden met goede echo gefeliciteerd! Ik ben nog erg onzeker en ga nog steeds van slechtste uit. Miss pessimistisch maar denk ook stukje zelfbescherming. Kan wel hoop gaan hebben maar als dan donderdag toch niet goed is is die klap zo groot. Sinds gister amper bloedverlies alleen bij afvegen. Maar kwaaltjes lijken allemaal verdwenen, behalve mn borsten.
Vooral lauw/warm water drinken en eten waar je zin in hebt ipv wat verstandig is was het advies wat ik kreeg. Met de opmerking zelfs in junkfood zitten wel wat goede dingen. Hier ondertussen al wel medicijnen maar lijken niet bepaald te werken.