Uitgerekend 1-15 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ashleyrachel, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.633
    8.366
    113
    Vrouw
    Mijn eerste zwangerschap wist ik niet dat die pillen bestaan en toen was ik 7 maanden ellendig.

Wat hielp was kleine dingen eten. Goed luisteren naar wat je denkt binnen te kunnen houden. En in mijn geval toen wel vettige dingen als blanco croissantjes en koolhydraten.

Cola mag niet teveel maar dat hielp goed. Geen citrusvruchten/sap.

Aanvulling: rustig aan doen.

2. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Jeetje 7 maanden zo ellendig voelen. :eek:
    Bij mijn dochter duurde het tot 16 weken, wist toen wel van medicatie af maar durfde niks te slikken omdat ik bang was dat het slecht was voor het vruchtje :oops:
    Ik kom er nu op terug met een dreumes van 15 maanden haha :roflmao:

Net een meloen gegeten dat lijkt aardig te gaan gelukkig.

Wat balen dat de medicatie niet werkt @Maev! Welke tabletjes krijg je nu?

3. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heb geen tabletjes, heb een drankje vond de huisarts beter ivm spugen. Antegel uit mijn hoofd, als het morgen niet beter is ga ik iets anders vragen. Om het lekker typisch te houden augurken blijven wel zitten Haha

4. Koala91

Koala91 Niet meer actief

Haha nou lekker augurken eten dan haha!

Maev vindt dit leuk.
  5. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Aaaah ik was dol op augurken, was.. kan er geen meer zien sinds een paar weken! Heb ook alleen maar zin in ongezonde dingen, kan geen boterham of iets eten, ik kan er zelfs niet aan denken of ik begin al bijna te kokhalzen. Alleen sinaasappels met een klein beetje yoghurt dat MOET ik echt hebben, net als doritos chips, bugles met die kaas uit een tube, kinder bueno en noodles.

Verder morgen weer een echo, ergens toch heel spannend ook al ben ik sinds vorige week al geen bloed meer verloren!

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Jo913 fijn dat je morgen op controle mag. De augurken evt met cervelaat eromheen is het enige wat gaat, vorige week hield ik ook nog wel kaiserbroodjes met kaas binnen maar die redden het nu ook niet meer. Vervelende is dat ik door de misselijkheid ook nergens zin in heb, moet me er al toe zetten om die augurken te pakken. Dat is ook de reden waarom ze vrij snel medicatie voorschrijven, zit op randje ondergewicht ik mag dus simpelweg helemaal niks afvallen.

En vandaag en gisteren was wat dat betreft op kantoor niet heel erg prettig. Gisteren bleek de wc kapot ofzo dus een constante stront geur en vandaag waren ze met chemische middelen de toiletruimte aan het reinigen zonder ventileren/ventilatie.

7. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Citroentje93 en @Followyourdreams nee :( wat een rot nieuws.
    Ik heb even snel tussen alle drukte gelezen. Wat vindt ik dit kut voor jullie beiden!
    Hele dikke knuffel :(

Citroentje93 vindt dit leuk.
  8. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier momenteel ff heel druk, zit net na de vakantie gelijk in een oefening op het werk. Dus ik probeer mee te lezen maar lastig bij te houden. Sorry dus als ik sommige dames even vergeet!

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Vreselijk als het misselijke je dagelijkse leven zo beïnvloed. Hier moet ik 's ochtends overgeven en verder vd dag gaat het wel. Na het overgeven sochtends moet ik snel eten want tot die tijd blijf ik om alles kokhalzen. Verder is mn eetlust 0, word ik misselijk ipv dat ik honger krijg en dus nog steeds geen honger en dan na een tijdje begint mn maag echt te rammelen en krijg ik weer kokhals-neigingen dus dan moet ik echt eten en zodra ik hem dan gevuld heb, blijft hij rammelen. Maar ik kan dan zo weinig vinden waar ik echt trek in heb.

Avondeten kan ik al helemaal geen zin in krijgen. Dus ik zeg tegen mn man, zeg jij maar wat je wil eten, ik maak het wel. Vanavond gebakken aardappeltjes met gewokte kip en groente en als het dan eenmaal op tafel staat, vind ik het superlekker.

Ooh @Maev, ik kreeg me ineens toch trek ik augurken met boterhamworst. Heb ik boterhamworst in huis, hebk geen augurken meer:cry::cry:. Dan maar komkommer met chilisaus.

Hier vandaag ineens weer zere boobies, na 2 weken geen last te hebben gehad. Is weer wat kouder en dan begint dat weer.

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Haha ja inderdaad, ik was echt bang voor een lege vruchtzak, maar gelukkig zit er toch iets. Hopelijk blijf ik symptoomloos de komende maanden.

Heel veel sterkte ook voor jou @Followyourdreams

Welkom @eilandmuts en gefeliciteerd natuurlijk!

Hoe was je echo @Koala91 ?

Spannend hoor @MamaTuttebel logisch dat je niet kunt genieten met zo'n hematoom.
    Wel fijn dat het bloeden gestopt is, Hopelijk lost de hematoom zich vanzelf op.
    Fijn dat je maandag weer mag!

MamaTuttebel en Zonnestralen vinden dit leuk.
  11. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Bedankt lieve meiden voor jullie lieve woorden en steun !
    Ik neem even afstand , geniet van jullie zwangerschap :)

12. Koala91

Koala91 Niet meer actief

Hoihoi mijn echo was erg goed wel iets korter zwanger maar dit dacht ik al.. t zijn maar een paar dagen meteen zagen we het hartje kloppen geweldig zeg!!

Mamamia90, Zonnebloem92 en Maev vinden dit leuk.
  13. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Brr augurken, zelfs als ik zwanger ben moet ik er niet aan denken haha!
    Heb eigenlijk niet echt dat ik specifieke dingen lekkerder vind ofzo, heb wel veel zin in junkfood maar dat heb ik anders ook wel regelmatig :p

Doe je rustig aan @Ashleyrachel, klinkt pittig!

@sweetdreams hier zijn de borsten inderdaad ook weer wat gevoeliger sinds het weer wat kouder is. Maar ook weer niet zoals de eerste weken.

@Followyourdreams rustig aan meid, en ik duim heel hard dat je weer snel zwanger mag raken ❤

Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad @Koala91, hoe ver ben je nu?

14. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Alles goed!!
    8w4d, staat nu op 1dec

Bijgevoegde bestanden:

Sjeupke, Zonnebloem92, Mi2017 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Jo913

Jo913 Bekend lid

14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    @Eemse333 wat goed, gefeliciteerd!

Hier ook weer een echo gehad, dit keer uitwendig. Weer een kloppend hartje en niks om ons zorgen over te maken, wel weer een dagje minder ver dan verwacht maar daar hoefden we ons niet druk over te maken! Ik krijg trouwens de termijnecho al met 10 weken, is dat wel normaal?

Eemse333 en Mamamia90 vinden dit leuk.
  16. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

4 apr 2018
    234
    116
    43
    Vrouw
    Wat fijn @Eemse333 en @Jo913! Allebei gefeliciteerd ❤

Het is wel vroeg maar doorgaans worden termijnecho's tussen de 10 en 12 weken ingepland.

Eemse333 vindt dit leuk.
  17. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Superfijn @Eemse333 en @Jo913!

Hier ook de termijn-echo met 10 weken. Naar menstruatie gerekend zelfs 9+5. Heb bij andere 2 zwangerschappen termijnecho's gehad met 9+1 en 9+3 dus hier is het vrij normaal.

Eemse333 vindt dit leuk.
  18. Eemse333

Eemse333 Actief lid

6 feb 2015
    124
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook termijnecho met 10+3! Vind wel fijn hihi.

Dankjewel dames!!

19. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    @Followyourdreams en @Citroentje93 , ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies :(

Ik zag bij de anderen wel allemaal goede echo's, gefeliciteerd! En zelfs een tweeling zwangerschap :D

Hier sinds mijn eerste en laatste bericht niet meer gereageerd. Na onze voorgeschiedenis zat ik echt in standje ongeloof, maar na 3 goede echo's kan ik het eigenlijk niet meer ontkennen. Ik ben gewoon zwanger! En dat op de natuurlijke manier. Vandaag weer een echo gehad en nu 8+1. Volgens de vorige berekening zou ik precies 8 weken zijn, dus daar laat ik het nog even op staan tot de termijn echo.
    Volgende week weer een echo, hopelijk blijft het goed gaan.
    Kwaaltjes zijn er overigens ook in overvloed, alhoewel ik wel errrgggg blij ben dat de misselijkheid een heel stuk minder is.
    Mijn kids weten nog van niets, alhoewel mijn oudste van de week tegen zijn juf zei 'mama heeft een baby in haar buik'. Malle jongen.....

Citroentje93 en Missssssss9 vinden dit leuk.
  20. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Onze spruit

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina