Herkenbaar Hier staan ze ook weer lekker in de fik En ik slaap smiddags als ik vrij ben en savonds 21:30 lig ik in bed @ iedereen, hebben jullie al aankopen gedaan? Ik heb afgelopen week na de echo, geshopt bij prenatal Kruik, aankleed kussen, en hoesjes, badcapes oeee zo leuk allemaal Had ook een luier emmer gekocht zon een met van die speciale zakken. Kom ik bij me nichtje, oh die heb ik nooit gebruikt... breng maar terug en neem die van mij maar Scheelt dus weer een een paar centjes en ze had nog 9 na vul zakken Badje ook nog nieuw krijg ik ook van haar
Wat leuk om al inkopen te doen! En zo handig dat je dingen mag lenen. Scheelt zeker weer. Ik heb zelf niet veel nodig met al twee meiden in huis. Maar als dit een jongetje wordt, dan heb ik wel wat nieuwe spulletjes nodig, want het is veelal roze . Ik raak trouwens wel aan het shoppen voor positiekleding. Mijn broeken gaan nu echt wel krap zitten. Hebben jullie daar ook al last van?
Dat is altijd handig en leuk om aankopen te doen. Wij wachten er mee tot wij de geslachten weten van de baby’s. Dan pas gaan we los haha!
Hier nog niks gekocht, wacht sowieso tot de geslachtsbepaling. Houd niet zo van gender neutraal, kleertjes bijv vind ik dan echt nog jongenskleding Scheelt dat onze dochter nog zo jong is en we vrijwel alle spullen die je doorgaans gebruikt nog wel hebben. Heb helaas wel dingen zoals de voetenzak en boxmobiel verkocht maarja als de baby een jongetje is dan had ik daar toch niks aan gehad. Luieremmer hebben wij hier ook nooit gebruikt, hij stond mooi op dochter haar kamer en de luier werd overal en nergens verschoond behalve op haar kamertje Hier wordt trouwens ook al positiekleding gedragen, het zit gewoon zo lekker
Kleertjes laat ik ook nog ff achter wege tot we weten wat het wordt. Idd dat neutrale is echt vaak jongens achtig Dus ik vindt daar niet snel wat leuks tussen zitten wat voor beide kan Die luier emmer echt gehaald voor manlief, die kan dus echt geen luiers verschonen zonder serieus te kokhalzen en bijna te kotsen, en alleen de geur al is voor hem genoeg Dus hier zal ik straks de gene zijn die de luiers doet wanneer het kan
@aankopen we hebben al wel wat kleine dingetjes gekocht en gekregen maar zijn qua shoppen nog niet helemaal los gegaan. Van mijn ouders hebben we een knuffel(doekje) gekregen, daar kopen we er nog 2 bij vond dat erg makkelijk bij zoon, zonder verdriet in de was en nooit onverwachts ‘kwijt’. Zoontje had opa en oma overgehaald dat hij ook graag iets wilde kopen voor de baby dus die heeft Spuugdoekjes gekocht. Zelf hebben we nu een manicure setje gekocht en een borsteltje en kam. We hadden vorig jaar al een babyfoon gekocht, een muziek knuffel gekregen en wat kleertjes. We hebben afgesproken dat we echt los mogen met kopen wanneer we de termijnecho hebben gehad. Buiten hetgeen wat we nu al hebben en een badje met standaard moeten we alles opnieuw aanschaffen. Betreffende kleding die ben ik wel aan het kopen, ben nu aan het kijken naar badkleding voor van de zomer.
Oe das ook een goede badkleding maar ook zo lastig als je niet weet wat het wordt Nog ff geduld hebben
Heb nog geen baby aankopen gedaan, wij moeten de eerste echo nog krijgen dus daar wil ik sowieso op wachten. Waarschijnlijk wacht ik dan nog wel even, want ik wil graag weten wat het wordt haha. Heb hier allemaal jongenskleding liggen maar geen idee of we dat dus nog gaan gebruiken. Positiekleding heb ik wel gekocht. Ze hadden hele leuke sale bij de h&m. Denk ook dat ik de broeken gauw ga dragen, wil dat nu eigenlijk al maar ben bang dat ze t dan op t werk zien (moeten omkleden). Mijn eigen broeken zitten echt niet meer lekker op mn buik. Heb ook een zwangerschapstankini gekocht, via marktplaats, want wij gaan volgende maand op vakantie en mijn borsten passen nog amper in mn eigen bikini, haha.
Badkleding is echt voor mij, geslacht maakt daarin voor mij niet uit we gaan van de zomer naar Italië (adriatische kust) met een gemiddelde temperatuur van 25-30 graden. Twijfel alleen omdat ik normaal maat 34 heb en de badkleding die ik heb gezien is allemaal vanaf maat 36
Hier nog helemaal niks gekocht. Wacht ik mee tot na de termijnecho. Ik hou juist van alles neutraal, behalve kleertjes. Zou echt nooit een roze muziekmobiel of wipstoel ofzo kopen. Wij wachten sowieso tot de 20 weken echo voor het geslacht. Voelt voor mij een beetje als het lot tarten ofzo als je zo veel nadruk leg op het geslacht en nog niet eens weet of alles helemaal goed is. Geen aanval naar andere hier hoor. Ieder zn ding.
Mag ik ook met jullie meekletsen en meelezen? Ik ben uitgerekend op 14 december 2018 van ons 5e kindje. Hebben al 4 jongens van 01-2012, 02-2013, 08-2014 en 05-2016 dus een lekker druk huishouden. Ik ben vandaag 7weken en 1 dag en a.s. dinsdag de 1e echo ivm een mk in het verleden
Welkom! Spannend dinsdag je eerste echo. Ik mag ook dinsdag. En wat een leuk druk huishouden heb je! Wat een rijkdom
Welkom en wat een mooi groot gezin. Heb het idee dat je het toch steeds meer ziet grotere gezinnen. En natuurlijk gefeliciteerd
@Zwendy1980 welkom hier!! Idd groot gezin en ook behoorlijk dicht op elkaar. Gezellig hoor! Mag ik je leeftijd nog even? Dan zet ik je + je afspraam op de lijst. @Ashleyrachel jij ook gefeliciteerd!! We beginnen aan de 2 cijfers!! Ik heb het idee dat dit best een kleine lijst is. Met best wat lege data. Of verwachten jullie nog wel meer mensen na de termijnecho's?
Hoihoi.. Vrijdag is het dan eindelijk zover. We hopen op een goede echo met een kloppend hartje. Heel erg gevoelige grote borsten, blauwe aderen nog nooit gezien nu wel.. Sinds een paar dagen overdag misselijk, gelukkig nog niet overgegeven. Verder een opgeblazen gevoel en bolle buik. Af en toe wat steekjes en lage rugpijn. Hormonen ook af en toe flink aanwezig Zenuwen en spanning blijven maar we hebben goede hoop.. Na een miskraam voelt het toch allemaal anders, niet meer onbezorgd.. We hebben nog niets gekocht, eerst maar afwachten en als de kleine goed groeit eerst eens gaan genieten.. Zelf wil ik liever niet weten of het een jonge of een meisje is, mijn vriend wil het wel graag weten.. Het is ook wel “handiger” wanneer je het geslacht al weet.. Maar goed ik wil het liever niet weten.. En jullie? Graag mijn echo/ termijnbepaling (zeer waarschijnlijk een week minder ver..) bij de gynaecoloog toevoegen op 4 mei.. Fijne zondag!!
Welkom en gefeliciteerd @Zwendy1980 @Lizzie1217 wij willen het geslacht graag weten, persoonlijk vind ik het niet echt praktisch om het pas bij de geboorte te weten. Wij zijn bijvoorbeeld nog helemaal niet met namen bezig, dit vind ik een stuk fijner om pas te doen wanneer we weten wat het zal worden. En zo kunnen we ook gerichter gaan shoppen, kamertje inrichten etc. Ik heb vandaag trouwens echt zo'n down dagje blegh, het 'mooie' lente weer speelt ook niet echt mee.